×6×

64 12 4
                                    


„Ahoj princezno... Ty umíš i otevírat dveře?" Zasmál jsem se, když jsem spatřil Daisy, jak mi skáče přímo do náruče. „Kde máš tatínka?" Místo odpovědi se mi dostala pusa na tvář. Pusinku jsem ji opětoval a položil ji na zem. Ta začala vycházet schody po čtyřech. Nechápal jsem, odkdy je takto šikovná. Když vylezla nahoru tak nejspíše běžela k Charliemu do ložnice. Běžel jsem za ní a než stačilo šáhnout po klice jsem ji vyzvedl do vzduchu a ona se začala smát. Charlie vykoukl ze dveří. Lekl jsem se, takže jsem o kousíček poskočil.

„Ty si ještě spal?" Koukal jsem na něho s otevřenou pusou.

„Jo... Nějak mě ten včerejšek zmohl." Zasmál se.

„Ale proč teda malá už byla dole a otevírala mi dveře?"

„Zapomněl jsem oznámit, že když spím dlouho, je schopna čehokoliv." Uchechtl jsem se pobaveně.

„Ty si strašný ďábel... Nedivím se, že tátu tak vždy utaháš." Sešel jsem s ní do obýváku a posadil se mezi hračky. Chvilku jsme si jen tak hrály a potom začala s tou říkankou.

„Pači, Pači..." Zasmála se.

„Zkus po mě obakovat... Paci, Paci, pacičky..."

„Pači, pači, pačišky..."

„Táta koupil botičky."

„Táta koupí Boušky." Zasmál jsem se. Ta její výslovnost byla tak roztomilá.

„A maminka pásek."

„Máma píšek."

„Ne... pásek."

„Pášek?" Koukala na mě vyjukaně a já přikývl. Hned se mi pověsila okolo mého krku a já si ji vzal do náruče.

„Vy jste tak úžasní." Přišel k nám Charlie.

„Táta má lád mámu!" Vypískla a já jsem na ni vyjukaně koukala. Hned mě objala a Charlie přišel až ke mně. Zahleděl se mi do očí a já myslel, že se v těch jeho oceánových utopím. Nahnul se blíže ke mně a naše rty dělil jeden milimetr.

„Budu mít bášku!" Vyjíkla a se rozkoukal.

„Víš holka... Tady to nepůjde." Nafoukla tváře a já ji položil na zem.

„Leo, pojď se mnou do ložnice. Potřebuju s tebou mluvit." Pouze jsem přikývl a šel s ním do horního patra. Posadil se na postel a mě ukázal ať se posadím vedle něho. Byl jsem nervozní a hrál si s prsty.

„O čem potřebuješ mluvit."

„O tom včerejšku." Zčervenal jsem a odvrátil zrak. Nepřemýšlel jsem moc nad tím, ale ta vzpomínka mě lákala to udělat znova. Nevím... Nikdy jsem na kluky nebyl a najednou jdu hlídat malé dítě, které má až moc hezkého a neodolatelného otce, až to bolí. „Leo? Ty si přímo na vztahy s klukama?" Optal se zcela v klidu a já cítil, jak se začínám potit. Tyto situace tak nesnáším.

„Sám nevím...Vlastně... Nikdy jsem neměl žádný vztah." Koukl jsem se mu do očí a v nich jsem viděl několik hvězdiček... Moment... Hvězdiček?!

„Povím ti to takhle. Já jsem měl pouze jako přítelkyni Rosie... Nikdy jsem nemyslel, že se mi budou líbit kluci. Dvakrát jsem měl vztah s klukem... Není se čeho bát." Chytil mě za bradu a nasměřoval si ji na své rty. Neváhal a začal mě dravě líbat. Povalil mě pod sebe a já mu polibky oplácel. Charlie mi zajel rukou pod tričko a hladil mě po bocích. Já mu rukama zas vjel do vlasů a pohrával si s jeho kadeři.

„Budu mít bášku..." Zašeptal nikdo od dveří a já vyletěl do sedu. Malá nás pozorovala a usmívala se.

„Máš roční dceru, která je velice chytrá a šikovná. Na jednu stranu špatně a na druhou dobře." Zasmál jsem se.

Nanny/ FF- ChardreWhere stories live. Discover now