×5×

58 10 2
                                    

Když bylo večer, šel jsem malou uložit do její postýlky a začal ji říkat pohádku.

„Byla jednou jedna princezna, která se jmenovala Růženka..." Začal jsem ji vyprávět a pozoroval, jak pomaličku usíná. Byla tak roztomilá. Vzpomínal jsem i na své dětství, kam bych se nejraději vrátil. „ A žili spolu až do smrti..." Skončil jsem a přikryl ji peřinkou. Dal jsem ji letmý polibek do vlasů a koukal, jak byla sladká, když spala.

„Děkuji moc." Šeptl někdo u dveří a můj pohled spočinul na Charliem. Mě snad sleduje nebo co? Zašklebil jsem se.

„Nic se něděje." Vydal jsem se do přízemí s Charliem v patách. „Už půjdu domů." Mile jsem se usmál a šel do předsíně.

„Ne... Počkej. Já.. N- Nechtěl by sis se mnou dát pivo?" Nesměle se usmál.

„Vždyť nejsem ani plnoletý..." Zasmál jsem se.

„Jednou tě to nezabije, prosím." Koukl na mě s roztomilýma očima, až jsem jim podlehl.

„No dobře, ale jenom jedno." Usmál jsem se.

---

„Neměl bych už jít?" Podíval jsem se na hodiny a zděsil se. Bylo půl jedné ráno a já v sobě měl víc, jak jedno pivo.

„Půjdu s tebou." Pomohl mi, se nasoukat do bundy a já si nazul boty. Mlčky jsme se vydali k mému domu. Zastavil jsem se u branky a podíval se Charliemu do očí.

„Děkuji ti moc Leo." Otočil se, že bude na odchodu, ale já ho chytil za ruku.

„Já ti děkuju." Mile jsem se usmál a Charlie se více ke mně nahnul. Jeho rty se dotkly těch mých a já jsem začal spolupracovat. Vůbec mi nevadilo, že se líbám s člověkem stejného pohlaví. Natlačil jsem ho na branku a jemně otřel svůj jazyk o můj spodní ret. Vyžadoval si tím vstup do mých úst, který jsem mu povolil. Sjel mi rukou po zadku a poté mě do něj plácl. Odpojil jsem se a vražedně jsem se na něj podíval. Jenže než jsem se nadál, znova mě líbal. Polibky jsem mu oplácel... Byl to tak úžasný pocit, který jsem dlouho nezažil. Bohužel jsem se musel odpojit, protože jsem si vzpomněl na Daisy.

„Měl by si jít... Daisy je sama doma." Vytřeštil oči.

„Pane bože... Jsem to hlupák." Zamával mi a rozběhl se směrem k sobě domů. Stál jsem tam a zamilovaně hleděl na jeho záda, která se ztrácela ve tmě.

Nanny/ FF- ChardreWhere stories live. Discover now