Nincs menekvés. A tanóra kezdetéig félóra van vissza, de Lili már az iskola előtt kalimpál Linettának. Ez a csaj tényleg lerázhatatlan. Ez egy kicsit megnehezíti majd a mai terveit.
- Lini!! Itt vagyunk! - Lili jobb oldalán Oktávia állt illetve egy barna hajú srác. Oktávia fekete hosszú haját kontyba kötötte, így sokkal jobban lehetett látni smaragd zöld szemeit, ami elégé csinossá tette az arcát. A ruháin látszik, hogy tehetősebb család sarja. Azonban ennek ellenére még sem az a tipikus drága darab ezért meg veszem néven öltözködött. Vörös blúzt viselt és egy fekete szoknyát. Valamint az elengedhetetlen Vintage Louis táskát.
- Lini?
- Ah, nem tetszik? Gondoltam adok neked valami rövidebb becenevet.
- Szó sincs róla. Amúgy jó reggelt.
- Yo! - köszönt vissza Oktávia elég hanyag módjára. Viszont a srác, köszönésre sem méltatta. valószínűleg egy felsőbb éves gyerek lehet. A légtér kicsit feszülté változott, de Lili hamar kapcsolt é orvosolni kezdte a dolgot.- Lini! Voltál már az udvaron?
- Nem nagyszerű!! Akkor mi kettesben is hagynánk titeket. - Oktávia szúrós szemekkel nézett Lilire, majd szemforgatással lezárta a gondolat meneteit, és meg várta míg Linettáék távoznak.- Valami rosszat csináltam?
- Jaaj nem dehogy is. Okti egy kicsit érdekes alak, de ne tévesszen meg a látszat. Nagyon kedves lány.
- Én csak nem szeretnék senkivel sem rosszban lenni az osztályból.
- Ahhoz képest a fiúkkal mégis elég bunkó voltál tegnap.
- Láttad, hogy néztek rám? Mintha én lettem volna egy hal, és ők pedig a macskák, akik bármit meg tettek volna ezért a halért. Különben sem pasizni jöttem. És nagy baj lenne, ha inkább elmennénk a konyhára? Elfelejtettem innivalót hozni, szóval vennék valamit az automatából.
- Dehogy is probléma. De tényleg ha már itt tartunk. Azt mondtad, hogy nem fiúzni jöttél. Nekem ez úgy hangzik mintha szánt szándékkal jöttél volna ebbe az iskolába. Miért pont ide? Valamint, hogy jutottál be??
- Tudod, anyum nagyon szeretné, ha fő iskolára vagy egyetemre mennék. Úgy gondolja, hogy tanárnak, ügyvédnek, vagy orvosnak kellene tanulnom. És ezért nem engedhette meg, hogy én gyengébb iskolába járjak, mint amibe eddig jártam.
- És te mit szeretnél tanulni?
- A jogok vonzanak, szóval az nem is hangzik rosszul. Bár idegen vezető is szívesen lennék. De orvos? Kérlek, amilyen balkezes vagyok, tuti, hogy csak rontanék a helyzeten. Hogy hogyan kerültem ide? Anyum kihisztizte az igazgatónál, hogy kaphassak egy lehetőséget, szóval előző héten egy tesztet kellett megírnom, és mivel felettébb jól sikerült, így mondták, hogy ezen a héten kezdhetek.Az automatához érvén elő vett a táskájából pár aprót, amivel fizetett, majd kiválasztott egy édes szénszavad üdítőt.
- Te jó ég. Tudod, te mennyi cukor van ebben a löttyben?
- Kell a cukor, segít abban, hogy az agyam folyamatosan tudjon koncentrálni.
- Én csak ásványvizet szoktam inni. Vigyázok az alakomra.
Linea már nem igazán tudott a dologhoz mit hozzá fűzni, így csak figyelmen kívül hagyta a témát s elindult az osztályterembe.
A tanórák egy örökké valóságnak tűntek. Főleg, hogy már a nap közepénél jártak és még nem sikerült, megvalósítania tervét. Lili most még nagyobb problémának tűnt, mint eddig. Egy képzett ügynők mégsem tud lerázni egy tinédzsert? Elégé szánalmasnak érezte magát, ám ekkor egy nagyon jó ötlet jutott az eszébe. Bár tudta, ha ezt kijátssza Lilit úgy is utána küldik, de lesz egy kis ideje, hogy meg tegye, amit meg akar tenni. Az ebédszünetben Oktávia csatlakozott hozzájuk, még ha csak egy kis időre is.- Nos, sikerült?
- Aham! Bár nem volt könnyű két desszertet elcsórni.
- Köszönöm. Örök hálám Lili. Én nem tudtam volna ide érni időben. Profi vagy.
- Tudom drága.
JE LEEST
Linea - Az elveszett birodalom
ActieLinea egy 25 éves lány, akit azzal bíznak meg, hogy az ügynökségre veszélyt fenyegető alaknak a körmére nézzen. Így hát beépül, egy középiskolába, ahova az illető lánya is jár. Feladata az lenne, hogy minél jobban a lány közelébe férkőzzön, és ezá...