Capitolul 6

783 54 2
                                    

* * *

Apa calduta i se scurgea prin par, ajungandu-i apoi prin fiecare curba a corpului sau. Isi sapuna rapid fiecare particica a corpului, asigurandu-se ca este plin de spuma inainte sa dea din nou drumul la apa. Arata ca mos Craciun, dar ii placea foarte mult sa se joace cu spuma in momentul in care face baie. Ba chiar ii trecu prin cap ca ar fi amuzant sa organizeze o spalatorie pentru o zi, in care sa vada diferite fete, sumar imbracate, cum ii sapuneaza masina. La gandul acesta chicoti imediat si dadu drumul la apa. Spuma se scurgea usor de pe el si isi inchise ochii, trecandu-si mainile prin par. Dupa ce isi termina dusul pasi afara din el, legandu-si un prosop la brau. Cu un altul isi stergea capul si iesi din baie dand in camera lui. Avea o casa imensa , cu un etaj si o piscina foarte mare. Atatea petreceri au avut loc acolo in cat le-a uitat numaratoarea. Casa lui era a treia cea mai mare din liceu, dupa casa lui Brian si Max. Tatal lui era un avocat influent si era mereu asaltat de vedete care incalca legea. Ba au baut prea mult, ba au fost prinse cu droguri, ba un divort, chestii prostesti de vedete. Nu il interesau aceste aspecte atata timp cat el avea tot ce-si dorea. Banii erau totul pentru el si nu s-ar putea vedea niciodata sarac. Nici vorba. Seth Gordon nu va fi niciodata sarac.

Isi trase rapid niste haine pe el si cobora la parter unde il astepta tatal sau. Trebuiau sa se duca sa-i cumpere in sfarsit o masina, o masina foarte scumpa. Inca nu s-a decis intre un Bugatti sau un Lamborghini. Dar va sti cu siguranta in momentul in care le va vedea. Un urlet sfasietor al tatalui sau l-a scos din transa si a inceput sa alerge grabit spre el. Cobora scarile cate , doua , trei, aproape ca sarea peste toate. Respira greu cand a deschis usa biroului si l-a gasit pe tatal sau jos.

-Tata, tata! a inceput sa strige disperat in timp ce se apropria de el.

Se tinea cu mana de picior si firicele de sange ii picurau printre degete. Era tot transpirat si se uita la fiul sau panicat.

-Suna la ambulanta. Ii spuse cu vocea intretaiata.

Tremura din toate incheieturile, dar reusi , cu greu , sa apeleze la 112. Tatal sau gemea pe jos si incerca din greu sa se mentina treaz, desi durerea era prea mare, prea ingrozitoare pentru el. Tipul care il injunghiase stia secrete despre el, secrete care l-ar putea baga in inchisoare si nu-si permitea asta. Trebuia sa faca tot ce-i spune, dar in momentul in care i-a refuzat targul, acesta la injunghiat in picior. Nu va avea de ales, nu are de ales, decat sa faca tot ce-i va spune tipul cu masca de clown.

* * *

Kenzie povesteste :

Cu pasi repezi ma indreptam spre cafeneaua care se afla dupa urmatorul colt. Imi strangeam cat mai bine geanta in manuta mea firava si mi-am aranjat o suvita de par care imi cazuse pe frunte. Trebuia sa scap cat mai repede de problemele care ma inconjoara si sa savurez o ceasca de cafea, citind o carte buna. Ii puteam zari deja acoperisul albastru si soarele care-mi zambea de pe geamul cafenelei. Doar la vederea ei mi se umplea sufletul de bucurie si uitam de toate problemele. Am alergat cat mai repede spre ea, asigurandu-ma ca drumul era liber, nu-mi doream o moarte chiar atat de cruda. Cu zambetul pe buze am deschis usa si am patruns in incaperea care emana caldura si iubire. Batranica de la ghiseu mi-a zambit calduros si i-am facut semn sa-mi pregateasca cafeaua. Masa la care ma asezam de obicei, ma astepta in coltul magazinului, un loc mai retras, unde puteam citi in voie. Am tras scaunul usor, nu vroiam sa atrag prea mult atentia asupra mea si m-am asezat , scotandu-mi cartea de matematica. Trebuia sa invat din greu daca vreau sa scap de acest oras si de mama mea.

- Poti sa-mi pui cafeaua aici , Dorothi. Am spus cand mi s-a parut ca aud miscare in jurul meu. Dar in schimb am auzit scaunul din fata mea haraindu-se si o claie de par alb asezandu-se , tinand doua cafele in mana.

Ma uitam uimita la baiatul din fata mea, ce cauta el aici si cum de m-a gasit? Sau a intrat intamplator si m-a vazut aici? Dar de ce s-a asezat la masa mea, sunt atat de multe alte mese libere?

INSANEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum