Wstęp

66 6 0
                                    

Historia jest częściowo oparta na faktach, ale na potrzeby książki zostały zmienione informacje, życie głównego bohatera. Dlatego proszę się nie sugerować, że to co jest opisane w książce, jest prawdą!

Na początku chciałabym przybliżyć wam główną postać. Jego prawdziwy życiorys, który w całości możecie przeczytać na wikipedii:

Ermal Meta - włoski piosenkarz, autor piosenek, multiinstrumentalista albańskiego pochodzenia. Urodził się 20 kwietnia 1981 roku w Fierze w Albanii. Ma na swoim koncie jeden album z zespołem Ameba4, trzy albumy z zespołem La Famme di Camilla oraz trzy albumy solowe. Pięć razy wystąpił na festiwalu w Sanremo, z czego piąty występ dał mu możliwość reprezentowania kraju na 63. Konkursie Piosenki Eurowizji organizowanego w Lizbonie. Mężczyzna wystąpił wraz z Fabrizio Moro z piosenką "Non Mi Avete Fatto Niente" (tł. pl. "Nie zrobiliście mi nic złego"). W finale konkursu znaleźli się na 5 miejscu, zdobywając 308 punktów.

Mam nadzieję, że będzie ta historia dla was ciekawa. W planach mam nie więcej niż 20 rozdziałów, dlatego akcja będzie szybko trwać i napewno pojawią się tak zwane time skipy. Time skip będzie oznaczony gwiazdką.
Pierwszy rozdział pojawi się za niedługo. To samo z okładką. Z czasem może się zmienić, jeśli znajdę jakąś lepszą.

Do napisania!

Do napisania!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Vietato MorireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz