Part 17

82 12 0
                                    

Sinb malam itu termenung diluar kabin duduk di bangku di tebing..dari situ terlihat cahaya dari kota raya.walau tak jelas tapi masih nampak cahaya yg berkilau..

Kedengaran bunyi hutan seperti bunyi cengkerik dan sebagai..dia juga terdengar bunyi air sungai mungkin letaknya tak jauh dari sini.

Yang lain sudah tidur sebab dah pukul 1 pagi.dia yg tak boleh tidur kerana tak berapa selesa kerana perlu dengar celoteh yeoja yg bnyak mulut..

Pantas di ambil headphone lalu dipakainya.lagu dibuka yg sesuai keadaan sekarang..spek matanya dirapikan.

Identitinya masih di jaga.rambutnya dibuka ikatan lalu dia mengimbas rambutnya yg agak kusut lalu diikat kembali..

Semua tindak tanduk sinb dilihat kai yg berada di tingkat dua kabin tapi tingkat tu hanya ada biliknya saja.dia asyik melihat sinb yg sendirian itu..

Kebetulan sinb keseorangan dia berasa ingin berjumpa sinb. Dia pantas keluar dari biliknya lalu menuju ke mini kitchen diambilnya air tin milo suam dlm bekas.

Sinb menutup lagu.dia ingin berlari masuk kedlm bilik lalu terdengar satu jeritan..

Tolong!!!tolong!!!tolong!!

"Siapa tu??"soal sinb

Dia memerhati sekelilingnya..gelap saja.tetiba dia ternampak seorang yeoja diheret oleh tiga org namja ke arah semak dihujung bukit itu..

Sinb terkejut terlepas phone dan headphone yg dia sdg pegang.pantas dia berlari menuju kearah bunyi itu niat ingin menolong yeoja itu..

"Sinb??"panggil kai dia hairan sinb tadi ada tapi sudah tiada.matanya terpandang phone dan headphone sinb yg jatuh diatas tanah.

Air tin dimasukkan dipoket jaketnya.dia mengambil phone dan headphone lalu diletakkan diatas bangku.dia ternampak sinb masuk kedlm hutan dihadapan kabin.

Pantas dia menuju kearah itu.air tin masih di poket..dia berjalan perlahan mengikut sinb dari belakang.

Skip

"Hye!!korang buat apa nih"jerkah sinb kpd tiga namja itu dan yeoja itu pula menangis..

"Korang nak rogol dia ke hah??"soal sinb

"Yahhh rezeki"ujar seorang namja itu..

"Cantik"ujar seorang namja pula yg dtg kearahnya..

"Jgn marah2 kita main2 jee nak??"soal namja ketiga itu menyentuh pipinya..

"Awak tak apa2?"soal sinb melihat yeoja itu kaku disamping seorang namja itu..

"Tolong.."yeoja itu menangis

"Korang lepaskan laa dia"jerkah sinb sambil menyepak kaki namja yg agak rapat dgnnya..

"Kau!!"seorang namja pula dtg kearahnya..pantas dia tendang perutnya pula

"Main kasar nampak"ujar seorang namja lagi

"Lari!!!!"jerit sinb

"Tapi"yeoja itu teragak utk berlari

"Lariii je laa"ujar sinb pantas yeoja itu lari..

"Tinggal kau jee"ujar namja itu..

"Arghhh"tanpa sedar tangan sinb dikilas dari belakang..

"Kau cantik jugak an??"tangan seorang namja itu liar diwajahnya..

Sinb menendang kearah kaki namja itu.sinb pantas dilepaskan

"Kau main kasar lagi"ujar namja itu

Pantas ditampar pipinya.sakit tak terkata.sinb ditolak jatuh ke tanah..dia ditampar berulang kali ingin saja dia pengsan.mengharap ada org yg tolongnya.dia bodoh kerana dtg sini tanpa org teman.

"Korang jgn sentuh dia"jerit seseorang..sinb matanya seakan berat..melihat namja yg dtg itu..

"Kai??"sinb gembira ada org menolongnya.

Tbc

Author update sbb rasanya rugi je kalo tkupdate lelama lgipun dah part 17 dalam beberapa part lagi dah tamat ff nih..

Btw pliss support my new ff (14 days love trip)

Naive girl or Taekwando girl(completed)Where stories live. Discover now