Part 22

89 6 0
                                    

Lima bulan kemudian..

U.K.

Sinb berjalan dikawasan perumahan di tempat tinggal mereka.sinb berhenti ditaman permainan.dia duduk di buaian..dia memerhati keliling kawasan ini seperti kawasan perumahan yg dia lihat dlm drama asal u.k..

Dia melihat beberapa pasangan berjalan disitu.mereka bertuah kerana dapat bercinta seperti org biasa..dia ternampak satu lori masuk ke kawasan perumahan mereka..lori yg seperti org pindah rumah..phonenya berbunyi

"Nae!!!oppa"

"Ditaman"

"Waeyo??"

"Nae!!"

Sinb lantas menamatkan panggilan dan bangun dari duduknya.luhan suruh dia pulang kerana malam nanti mereka akan keluar cari baju baru dan peralatan belajar utk sinb kerana dia akan sambung belajar minggu depan.Dyo sudah sambung belajar dikanada sudah dua bulan.dyo dapat tawaran dari kanada manakala sinb dapat tawaran di U.k saja..

Ketika dia ingin masuk kedlm halaman rumahnya dia melihat lori besar yg mambawa barang disebelah rumahnya..rumah itu sudah dihuni org baru..nampaknya dia kan bersapa dgn jiran baru..

"Hye!!nice to meet you"ujar sinb kpd seorang namja yg berusia sebelum masuk ke rumahnya..

"Nice to meet you too"ujar yeoja itu

"Where are you from??"soal sinb

"Korea!!!seoul korea"ujar yeoja itu

"What!!!kami dari korea juga"ujar sinb

"Bo!!!kita nampaknya akan jadi jiran yg rapat"ujar yeoja itu

"Nae!!"sinb tersenyum

"Panggil ajumma je"ujar yeoja itu

"Ok ajumma!!saya sinb"ujar sinb

"Sedap nama..duk sini sorang ke dgn family?"soal ajumma

"Dgn oppa!!ajumma dgn siapa??"soal sinb

"Dgn anak jagaan ajumma dari kecik lagi jaga dia "ujar ajumma

"Ouh ok la sinb masuk dulu annyeong"ujar sinb

"Nae!!"ujar ajumma

Sinb melangkah masuk..seorang namja memerhati sinb dari dlm rumah ajumma itu.dia tersenyum melihat sinb..

Skip

Sinb masuk ke biliknya..dipilihnya baju utk dia keluar bersama oppanya..selesai memilih dia letak baju diatas katil lalu dicapai tuala mandi sebelum dia melangkah ke bilik air dia ke arah balkoni kecil disitu dia keluar melihat ke halaman depan..lori barang dirumah jiran sudah tiada..pantas sinb masuk semula ke dlm bilik lalu menutup pintu slaid dan juga tirai..selesai menutup tirai dimelihat ada susuk tubuh disebalik pintu slaid dirumah jirannya mungkin susuk tubuh penghuni baru rumah itu..pantas sinb masuk kebilik air..

........

Sinb menuruni anak tangga..dia keluar lalu menuju ke halaman rumah.dia menunggu luhan..

"Arghh oppa palli!!!"jerit sinb didepan pintu rumah

"Chakaman!!!"jerit luhan dari dapur..

Sinb kembali lirik kearah rumah jiran baru itu.dia terlihat ada satu susuk tubuh yg keluar dari kereta.seperti dia kenal namja itu..

"Hyee"tegur sinb..ya dia mmg peramah suka sangat tegur org..namja itu alih mukanya lalu cepat2 lari kedlm rumah..sinb terkejut melihat namja itu..

"Kai??"bisik hatinya

"Sinb palli!!!!"jerit luhan menuju ke kereta

"Hah??nae!!"ujar sinb lalu lari ke garaj..

....

Dari dlm rumah kai melihat sinb masuk kedlm kereta luhan..ya dia adalah kai yg baru pindah ke rumah ini..

"Kau banyak berubah sinb"ujar kai perlahan

"Makin cantik dan peramah"ujarnya lagi

"Dyo!!!tq sbb bagi aq peluang utk dekati adik kau"bisik hati kai..

"Kai??kenapa tu cakap sengsorang?"soal ajumma

"Ah!!takda apa lahh ajumma"ujar lalu kearah ajumma..maid itu telah menjaganya dari kecik sbb itulah dia ajak sekali ajumma ikutnya ke u.k..senang utknya.

"Dah cepat mkn!!nanti tidur berehat..esok pagi baru kita kemas semua nih"ujar ajumma menghidang makanan didepan Kai..

"Nae!!!"ujar kai lalu menyuap nasik kedlm mulutnya..

Tbc

Naive girl or Taekwando girl(completed)Where stories live. Discover now