Dua minggu berlalu~~~~~~
Sinb memasuki perkarangan sekolah dgn selamba tidak lupa dgn perwatakkannyaa yg naif serta nerdy itu..
"Heyy tengok siapa yg dtg tu"ujar kai menuju ke arah sinb
"Asal dia boleh ada kat sini pulakk?"bisik sinb dlm hatinya
"Well?? Actually who are you?"soal kai memegang dagu sinb dgn kasar..
" what you mean??"soal sinb berpura naif..
"Hah??speaking pulakk ko"tukas kai memegang tocang sinb kedua2 belah kiri dan kanan lalu menarik getah yg mengikat tocang itu..maka rambut sinb yg panjang itu menjurai jatuh..sinb terkejut dgn keadaan itu seakan hendak menangis..spek mata masih setia diatas batang hidungnya.
"Asal aku nak nangis nihh setakat kena mcm nih je asal aku lemah depan kai"ujar sinb dlm hati mukanya tunduk agar kai tk mengenalinya..
"Kai!!!enough!!"jerit dyo yg baru sampai selepas meletak moto di parking setelah menurunkan sinb di lorong belakang sekolah..
"Why??"soal kai sinis
"Kau dah lebih laa"marah kai lagi
"Kenapa kau kesah sangat dgn minah nihh"kai menunjal dahi sinb yg masih menunduk..
"She.....
Pantas sinb berpura batuk dan pergi dari situ dia taknak dyo beritahu kai.
"What??she what???"soal kai
"She girl!!bro"dyo menepuk bahu kai lalu pergi..
"Arghh!!!"kai menyepak tong sampah disebelahnya..
Dia buat begitu kerana perasaannya sendiri yg tak tentu arah..dia buat begitu sebab taknak ada hati dgn sinb dan dia keliru..
Skip~~~~~~~~~
Sinb termenung didlm kelas.memikirkan yg dia hendak ke luar negara selepas habis sekolah dia tinggal lagi dua bulan utk tamatkan persekolahannya..dia boleh pergi bercuti atau pun sambung belajar kat luar negara..rambutnya sudah diikat seperti sedia kala nasib ada bawak sikit getah buat simpanan..
"Hye babe!"ujar umji
"Hye"Sinb pantas senyum
"Kau dah kenapa murung je nih?"soal sowon
"Takda apa lahh"ujar sinb
"Srsly??"soal Eunha pula
"Yup"ujar Sinb
"Boleh caya ke nihh"ujar yuju pulak
"Korang nih dia kata tkda apa maknanya dia ada apa2 lahh"ujar yerin
"Apa yg kau merepek nih cakap keling ke?"perli umji
"Ok duduk ditempat masing2"ketua kelas bawa masuk beberapa helai kertas latihan..
"Sir park kata buat kerja nihh nanti dia masuk dia nak kutip sekarang dia ada meeting utk final exam next week"ujar ketua kelas lalu membahgikan kertas latihan itu.. english i like detik hati sinb..
"Hye ko buat kerja kat aku"suruh kai kpd sinb
"Dah kenapa dia nak buat kat ko pulakk"marah Eunha
"Aku tak cakap kat kau laa"ujar kai
"Kai??"tegur suho dia tak suka kai buat hal lagi dlm kelas..
"Aku kata buat"marah kai kpd sinb menolak kepala sinb..
"Kau dah kenapa suruh aku buat kerja kau"jerit sinb dia tak tahan lagi..
"Asal ko jerit kat bf aku"marah lisa pula
"Ko diam arhh!!ko belajar utk apa hah??"soal sinb
"Wauu!!sinb yg dulu dah kembali"bisik yuju kpd kawannya
"Betul tu"ujar yerin
Berlakulah agenda berperang mulut antara sinb dan kai.kai sebenarnya terkejut dgn sinb tetiba ubah perangai menjadi begini
"What going on???"jerit sir park
"Kai and sinb meet after school time"jerit sir park lagi..
Kai kembali ke mejanya dan sinb pulak duduk kembali..sakit hatinya..
Tbc..
Ok guys..maybe ada yg keliru antara sinb dan eunbi..ok look sinb and eunbi is one person..kat sekolah dia jadi nerdy dan naif nama panggilan sinb kalo kat tempat latihan taekwando eunbi nicknamenya dan dia ganas but its just for kai..kenapa dia jadi begitu??ada kat part yg lepas...
Don't be silent readers
YOU ARE READING
Naive girl or Taekwando girl(completed)
Romanskai suka mengusik si yeoja yg naif sinb setiap hari ada saja usikan dari sang jejaka kacak itu..namun sinb diluar kawasan sekolah dia seorang gadis yang kasar..kai dan sinb masuk ke kelas taekwando disebabkan kehendak keluarga mereka sejak itu bermu...