Part 18

99 12 0
                                    

Kai membuka jaketnya..dilempar ditanah bersama air tin milo.

"Ada hero laa"ujar ketiga namja itu pantas menuju kearah kai..

"Sebelum tu aku nak bagitau ada taekwando tau"ujar kai

"Hahahahha"namja itu gelak saja..mereka mula menyerang kai.

Sekelip mata kai menumpaskan ketiga namja itu..namja itu berlari tak cukup tanah..

Kai menghampiri sinb yg mungkin pengsan.dia mengendong lalu dibawa ke rumah rahsianya yg berdekatan saja.

Rumah itu dibina utknya oleh appanya.rumah itu takpernah siapa dtg selain familynya..kini sinb yg pertama masuk ke rumah sini..namun rumah nih bukan rumah utk tidur tapi lebih kearah stor tempat kai berehat sekejap katil pun takda cuma peralatan je..

Sinb diletakkan bersandar dikotak besi yg menyimpan peralatan.ditepuk pipi sinb.dia terlihat pipi sinb merah dihujung bibir berdarah sedikit..

"Sinb??sinb??"dipanggil kai berulang kali..

Sinb membuka matanya dilihat kai didepan matanya..pantas dia menangis lalu memeluk kai..dia sngat takut tadi.

"Shu!!!!dah diorang dah tkda"kai mengosok belakang badan sinb..

"Aku takut"ujar sinb

"Kau buat kat situ?"soal kai

"Aku nak tlg yeoja tu nak kena rogol"ujar sinb

"Pastu dia selamat tapi kau yg kena pula??"soal kai

"Hurmm"hanya itu saja kata sinb boleh keluarkan..

"Jap aku nak pergi ambil sesuatu kat luar tu"ujar kai melepaskan pelukan..

"Jgn lama aku takut"ujar sinb memegang tangan kai.

"Nae"pantas kai berlari keluar..

Sinb membuka spek matanya diletak diatas lantai.muka sakit dipipi..tak sampai tiga minit kai kembali brsama jaketnya dan air tin..

"Mana kau dapat air tin tu?"soal sinb

Namun kai tak menjawab soalan sinb yg dia terkejut sekarang adalah sinb yg kelihatan seperi eunbi..

"Hwang eunbi?"soal kai lalu terduduk disitu.

"Kai"pantas sinb bangun menuju kearah kai..

"Kai aku mintak maaf"ujar sinb

"Kau perbodohkan kau jdi adik dyo tu kau yg kat latihan taekwando tu kau sinb??kenapa kau brlakon jdi naif??"ujar kai

"Ada sebab kenapa kau buat mcm nih"ujar sinb

"Kau buat kau celaru dgn perasaan aku tahu tak"ujar kai

"Aku mintak maaf"ujar sinb lalu memeluk kai..

"Aku suka kau"ujar kai namun tak ada balas dari sinb

"I love you"ujar kai membalas pelukan sinb

"Nado..aku dh lama jatuh cinta kat kau walaupun kau buli aku..aku suka kau sejak kau kembalikan rantai haritu"ujar sinb

"Jinjja?"soal kai melepaskan pelukan itu lalu mengenggam bahu sinb..sinb mengangguk..perlahan muka kai semakin dekat dengan muka sinb..sinb memejam matanya..

...........

Sinb tidur dibahu kai.di selimut dgn jaket Kai.sebelah tangannya memegang air tin yg diberikan kai dan sebelahnya lagi digenggam kai..

"Mana kau dpat air nih"ujar sinb

"Tadi aku keluar dari kabin ingat nak berbual dgn kau kat bangku tu tapi nampak kau lari ke semak aku ikut laa air nih terbawak sekali"ujar kai..

"Ouhh!!!tak pa aku mengantuk laa"ujar sinb meletakkan tin kosong dilantai..

"Kau tidur laa kat bahu aku"ujar kai

Sinb tersenyum.tangannya masih digenggam kai..

"Nanti kau kena cerita kenapa kau menyamar jadi naif"ujar kai

"Nae!!"ujar sinb lalu melelapkan matanya..

Tbc

Jgn lupa vote!!!btw rajin lak update dua part sekali..

Naive girl or Taekwando girl(completed)Where stories live. Discover now