Telefonlarımı açar mısın? Sana ihtiyacım var.. B
BÖLÜM 2
AĞUSTOS 2006
Elim ayağıma dolaşıyor nefesim kesiliyor sanki. Sena kendini bu kadar kasma alt tarafı bir iş görüşmesi değil mi? AH sanırım bunu başaramayacağım. Geç olmadan Ankara'ya dönmeliyim. Zaten ailemi çok özledim. Yaklaşık 5 aydır onlardan uzakta Mehmet amcamın yanında kalıyorum. Bundan şikayetçi değilim. Tam anlamıyla burada tatil yapıyor gibiyim. Fakat buraya asıl gelme amacım amcamın beni Yenilik gazetesinde işe sokması. Ama 5 aydır amcamın yurtdışında olan arkadaşını bekliyorum. Beyefendi kendisi gelene kadar beklememi istemiş. Daha onunla tanışmadan nasıl bir egosu olduğunu tahmin edebiliyorum. Birazda amcamın anlattıklarına bakılırsa bay mükemmeliyetçi sayın Utku Bey kafamda şekilleniyor. Ve bu heyecanımı daha çok arttırıyor. 2 Gün önce Utku bey Türkiye'ye dönüş yapmış fakat çok yorgun olduğundan benim daha sonra sonra gelmemi uygun bulmuş. Tabi ben beklerim sorun yok(kendini beğenmiş şımarık). Bu arada yengemle inanılmaz güzel işler yaptık. Kendisinin bir parfümeri dükkanı var. Benim fikirlerim sayesinde satışları daha da arttı. Eğer işe başvuru yapacağımı bilmeseydi kesinlikle beni bırakmazdı. Becerikliliğim sanırım anneme çekmiş. Kararlılığım ve inatçılığımda doktor olan babama. Annem ile babam her zaman verdiğim kararların arkasında durdular. Belki de tek çocuk olmam onların bana bakış açılarını değiştiriyordur. Ben bir yaşındayken annem hamileliğinde düşük yaptığı için bir daha çocukları olmamış. O zamandan beri onların biricik kızları oldum. İzmir'e geldiğimden beri sık sık annemle telefonda konuşuyoruz. İşe başladığım zaman beni ziyarete gelebileceklerini söylediler. Eğer onlar gelmezse ben daha fazla dayanamayıp gideceğim. Ama bu Utku denen adam beni oya...
"Hanımefendi size sesleniliyor ? Utku Bey sizi bekliyor buyrun".
İşte hayal dünyamdan uyandırıldığım ses. Bazen kendimi kaptırabiliyorum. Şuan iş görüşmesindeyim ve birazdan koridorun sonundaki kapıya vurup içeriye gireceğim. Tamam hazırım.
Çalma o kapıyı Sena, çek ayaklarını geriye uzaklaş oradan. O kapı sana sadece iş hayatını değil aşk hayatını da açacak ama açma..
2.BÖLÜM SONU..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni
Novela Juvenil2014, SENA seni seviyorum lütfen aç telefonlarımı... SENA sana ulaşmalıyım.. **************************** 2006 yılının Mart ayında beni ''Yeni Hayatıma'' götürecek otobüse bindim. 2006 yılının Ağustosunda hayatımda ''Alıştırma Turları'' düzenledim. ...