Seni sevdim..tamam sana aşık oldum ama bu hayatımı maffetmen için değildi bayım..
8.BÖLÜM..
Sevgili aşk..hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktın..Sonra beni bu aşka bağladın.Şimdide beni daha da zorluyorsun.Bartu ile aynı arabadayız ve onu izliyorum..
-Sena???Bir sorun yok değil mi?
hadi ona sor neden kaçtın nikahtan hadi sor..
-Neden kaçıyorsun Bartu?
hemen sordun Sena aferim..
-Bağlılık.Zorunluluk.Hepsi beni yıprattı.Ve Büşra bana göre değildi.Sadece bunu söyleyebilirim.
hadi ama daha fazlası var bence...
- Bana anlatabilirsin Bartu.
-Sena bunların hepsi formaliteydi.Klasik filmlerden bir farkımız yoktu.Aileler daha çok para kazansın diye çocukları evlendirilir.Fakat her zaman çocuklardan biri daha cesurdur.Bence Büşra da olmayacağını biliyordu.
-Bunu keşke daha önceden bitirseydin.Hiç kimse nişanından kaçan damat hayal etmez.Bence Büşra seni seviyordu.İlk kez ismini söyledim sanırım.Ama benim için Bayan Rezil..
-Aşk insanı güçsüz bırakır derler.Ben hep güçlü kalacağım.Hayatımda zayıf noktamın olmasını istemiyorum.Seni artık evine bırakalım?
-Peki şimdi ne yapacaksın Bay kaçak?
-Ha ha.Sanırım Utkunun şehir dışındaki evine kaçacağım.Benim orada olduğumu kimse bilmemeli.Aramızda bir sır olsun bu prenses.
-Eğer öyle istiyorsan.
O gece aslında biz arabada ne kadar huzurluysak nişanın yapıldığı yer olaylıydı.Büşra bayılmış.Kendine gelince arabayla Bartuyu bulmak için yollara çıkmıştı.Bartunun anne ve babası sinirlenip orayı terk etmişlerdi.Fakat birisi var ki benimle Bartunun aynı arabada gittiğimizi görmüştü....
Çok içmiştim ve birisinin arkamdan geldiğini bile anlamamıştım.Benimle konuşmak için arkamdan gelen kişi tabiki Utkuydu.Günlerdir ondan kaçıyordum.Bana bunun nedenini sormak istiyordu hiç kuşkusuz.Arabanın içine düştüğümü görünce yardım için yanıma gelirken Bartunun hızlı bir şekilde arabaya bindiğini görmüştü.Peki bunları nerden mi biliyorum?
Hiç istemezdim; iki erkek arasındaki anlaşmamazlık olmak.Ve kendimi açıkcası buna layık güzellikte de görmüyorum.Fakat artık bu iş yarış haline mi dönüşüyordu?
8.BÖLÜM SONU..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni
Fiksi Remaja2014, SENA seni seviyorum lütfen aç telefonlarımı... SENA sana ulaşmalıyım.. **************************** 2006 yılının Mart ayında beni ''Yeni Hayatıma'' götürecek otobüse bindim. 2006 yılının Ağustosunda hayatımda ''Alıştırma Turları'' düzenledim. ...