Bölüm 10 (ara bölüm)
Yolun ortasında Bartu ile otururken sadece geçirdiğim bu kadar ayın bana ne kattıgını düşünüyordum.Aşk insana ne katar yada ne eksiltir.Mantığımı tamamen devre dışı bıraktığını söyleyebilirim.Ve biraz da şapşal olmuştum.Ama Bartu ya baktığım da onun ne düşündüğünü hissedebiliyordum.Korku.Cesaretini toplayıp nişanından kaçmıştı ama sonucu tahmin edememişti.Şimdi ise bundan sonra ne yapacağını düşünüyordu.
-Sena,sana bunu söylemeli miyim bilmiyorum ama Utku seni Sena oldugun için sevmiyor.
-Bu ne demek anlayamadım.
-Yani bir zamanlar Utkunun Mina adında bir sevgilisi vardı.Ve onu her seyden çok seviyordu.Fakat Mina Utkuyu aldattı.Bu Utkuyu derinden yaraladı ama Minayı hiç unutamadı.Bir süre psikolojik destek aldı.Hatta..
-Hatta ne?
-Bir ara ölmeyi düşünüyordu.
-Sakın bana intihar ettiğini söyleme bunu yapmadı dimi?
-Sena Bartu çok duygusal ve inan bana onun sevgisi hastalık gibidir.Yani Mina dan hiç vazgeçmedi.Ta ki başka biri onun dikkatini çekene kadar..
Ben miyim? Evet..
-Peki başta dediğin şey ''seni Sena olduğun için sevmiyor'' da ne demek.Bide Minaya ne oldu?
-Sena,Mina öldü..Ve sen şaşırtıcı bir şekilde Minaya benziyorsun.Bunu gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.Davranışların ses tonun yüzün..Utku da bundan etkileniyor bence.Ama dikkatli olmalısın.
-Ah anlayamıyorum Bartu.Ben ne kadar çok benzeyebilirim ki ona.Ve Utku hiç de öyle birine..
-Öyle ama! Utkuyu daha ne kadar tanıyorsun ki.Bak Sena sana bunları anlatmak zorundaydım.Çünkü Utku eskisi gibi olursa bu senin için iyi bir durum olmaz.
-Peki Mina nasıl öldü?...
Tam o sırada bir arabanın farlarıyla gözüm kamaştı.Gelen amcamdı.Ve yanında Utku da vardı.Kafamda o kadar çok soru vardı ki..Bartunun söylediklerini Utkuyla birleştirince korkmaya başlamıştım.Peki Mina ya ne oldu.Bunlar kafamı karıştıran sorulardı.Bu iş giderek kontrolümden çıkıyordu.
*************************************************************************
uzun bir aradan sonra yazmak istedim...hikayenin devamı tamamen talebe göre..yorum ve eleştirilerinizi beklerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni
Genç Kurgu2014, SENA seni seviyorum lütfen aç telefonlarımı... SENA sana ulaşmalıyım.. **************************** 2006 yılının Mart ayında beni ''Yeni Hayatıma'' götürecek otobüse bindim. 2006 yılının Ağustosunda hayatımda ''Alıştırma Turları'' düzenledim. ...