Začal jsem ho líbat a při našem líbaní jsem mu strčil do jeho vstupu jeden prst.,, ~A-aah." Vdechl jsem do polibku a prohl se v zádech.
Postupně jsem přidal druhý a nakonec třetí, když jsem usoudil, že je připravený vyndal jsem z něj všechny prsty a pomalu do něj strkal svůj penis.
,, Ch-chany ~aaah!" Po tváři mi začaly téct slzy a já je jen rozmrkával. Je to něco neuvěřitelného. Svůj rudy obličej jsem si radši schoval do dlaní.
Slzy jsem mu setřel a strčil ho do něj, až po kořen a nechal ho si zvyknout.
,, M-můžeš." Zamumlal jsem a slzy mi, i tak tekly plným proudem.
,,Dobrá, hlavně se uvolni" když se uvolnil začal jsem přirážet.
Nevím jestli to vydržím na dlouho, ale když jsem se uvolnil, tak se mi to začalo docela líbit.
Zrychloval jsem , a když jsem cítil, že budu začal jsem mu honit, aby jsme se udělali stejně.
,, A-aah Ch-Chany, j-já..... už...... B-budu....aaaaaaaah!" S vykřikem jsem se udělal na naše bříška.
Zatím co já jsem se udělal hluboko do jeho nitra
,, Byl jsi úžasný Baeki~",, T-to ty t-taky." Dostal jsem ze sebe jenom tohle, jelikož jsem pořád vzlykal.
,, A teď mi řekni proč pláčeš ?" setřel jsem mu slzy a políbil ho na nos.
Meodpovídal jsem mu a jenom jsem ho přitáhl do objetí.
,,Odpověz"nenávidím když mi nikdo neodpovídá.
,, N-no..... Já.... Dost to bolelo, ale kvůli t-tobě jsem to vydržel."
,,Vždyť jsem se tě ptal, jestli můžu"
,,N-nechtěl jsem tě s tím zdržet, p-protože jsem v-viděl, jak se už nemůžeš dočkat." Nakonec jsem uhnul pohledem a otočil jsem se na bok.
,,Ty jsi pako... já bych rád počkal. Pojď ke mně~ miluju tě~"objal jsem ho.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mooooc se omluvám, že jsem to vydala, až o půl hodiny později 🙏🙏🙏
Jinak doufám, že se vám kapitola líbila a další vydám určitě opět zítra.
Mějte se💜💜💜❤️❤️❤️