8 S(M)UT

364 28 0
                                    

Jungkook : Hoseok!

Jungkook : Nerdesin sen?

Hoseok : Jungkook

Jungkook : Jungkook ya! Harry'in yanında birden koşarak uzaklaştığın Hoseok!

Hoseok : Jungkook.

Jungkook : Numaranı polis olmasam asla bulamazdım.

Jungkook : Benden bu derece nefret ediyorsan bana sakın bir daha yaklaşma.

Hoseok : Jungkook ailem.

Jungkook : Sikicem ama ailen ailen. Bırak onlarıda kendin için yaşa biraz.

Hoseok : Onlar senin yüzünden beni red etti!

Jungkook : Benim yüzümden mi? Birde beni mi suçluyorsun?

Hoseok : Hayır beni yanlış anladın.

Jungkook : Neyi yanlış anladım?

Hoseok : Sana senin için ailemden vazgeçtim diyorum.

Jungkook : Yani?

Hoseok : Jungkook kapıyı aç!

Jungkook : Ne?

Hoseok : Hala ailenin evinde yaşıyorsun demek. Kapıyı aç!

Jungkook sessizce adımlıyarak, izin gününde ilk defa yerinden kalkmış oldu.

Kapını kulpuna elini koydu ve yavaşça indirdi. Karşında beliren, Hoseok'a özlemle baktı.

"Hoseok burdasın."

"Evet"

"Ama neden?"

"Sana olanları anlatmak istiyorum."

"Gel içeri o halde."

Hoseok yavaş adımlarla içeri girdi, kapıda yan duran Jungkook'un nefesini boynunda hissederek geçmişti.

Jungkook Hoseok'u biraz önce kendinin oturduğu koltuğa buyur etti. Ardından mutfaktan iki tane bira alıp geri geldi.

Hoseok Jungkook'un elinden içeceği aldıktan sonra yanına oturan adamın elini boştaki eliyle tutup, bir süre sonra buna hakkı olmadığını fark edip geri çekildi.

Jungkook onu sadece izlerken, elini tuttuğunda nefesi kesilmişti. Biraz sonra elini çektiğindede sinirlenmiş derince bir nefes bırakmıştı.

Jungkook, ilk zamanlar senden kopamadım.

Hoseok birden konuşmak ve anlatıp, kurtulmak istiyordu bu yükten. Jungkook yaralarını gösterebileceği tek kişiydi sonuçta.

Hatta seni düşünüp, günlerce ağladım. Annem beni doktora götürmek istedi. Ancak ona her seferinde karşı geldim.

Hoseok içkisinden büyük bir yudum alıp, sarhoş olmak istiyordu ancak yavaş yavaş.

Taa ki: beni senin orta okuldan mezuniyetini izlerken, ağladığımı görene kadar beni doktora gitmek için zorluyordu.

Sonra herşeyi anladı. Beni kızlarla gezmemen için zorladı.

Buna daha fazla dayanamayıp, ben. ben.

Hoseok ağlamaya başlamıştı. Jungkook'ta sulanan gözlerini gizlemek gereksinimi duymadan Hoseok'un içkisinin etrafındaki ellerini tuttu.

Salakça şeyler yaptım Jungkook. Kendime sayısız kere zarar verdim.

CallHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin