4. KAPITOLA

258 3 0
                                    

Jak už jsem řekla, potřebovala jsem se zbavil Chrise. Nechtěla jsem z toho vyjít jako špatná, tak jsem ho prostě opila a hodila na parket. A pak už jen sledovala, jak se na něj lepí holky. Za chvíli, ať chtěl, nebo ne, se líbal s nějakou. Zřejmě byl dost piclý, protože jinak by mě nikdy nepodvedl. Měl mě moc rád, jestli ne miloval. Přemýšlela jsem, jestli mám udělat scénu hned, anebo až zítra. Ale nakonec: nebudu si kazit večer. Porozhlédla jsem se, kdo je tady aspoň trošku hezký. Mezi lidma jsem uviděla tančícího kluka. Vypadal docela hezky: lícní kosti, tmavě hnědé vlasy, vypracované tělo. Tak jsem zamířila k němu. Po chvíli jsme už tančili jak jeden. Cítila jsem, jak mě jeho mužství tlačí do zadku. To mě rozrajcovalo a vytáhla jsem ho ven. Začali jsme se spolu líbat a opřel mě o sloup. Hrabala jsem se mu ve vlasech, když najednou se ode mně odtrhl, někdo mu vrazil a on padl na zem jak švestka. Stála jsem tam úplně ztuhlá, nevěděla jsem co mám dělat.

"Můžeš mi vysvětlit, co to má znamenat?!" zakřičel na mě známý hlas. No jasně, Chris. Bohužel mě ale úplně odzbrojil a já jsem nevěděla, co na to mám říct. 

"Tak ty mě opiješ a pak někam zmizíš a když tě jdu hledat, tak se tady cuckáš s nějakým buzíkem? Si děláš ze mně prdel." Mračil se na mě a já jsem mu chtěla vynadat, že se taky líbal s jinou, fakt chtěla, ale kdybych to udělala, tak by si myslel, že jsem mu to jen vrátila, že mi na něm záleží. Tahle byla snadná cesta, jak se s ním rozejít.

Sedla jsem si na zem a vytáhla jsem si z kapsy krabičku cigaret.

"Chceš?" nabídla jsem mu, jako by se nic nestalo.

Nechápavě se na mě podíval, ale pak si jednu vzal a sedl si vedle mě. Zapálila jsem si a dívala jsem se na to cígo.

"Chrisi, myslím, že náš vztah už dospěl do bodu, kdy už se nemůže nic nového stát. Tím myslím, že se s tebou nudím. Jsi jak štěňátko, co za mnou pořád chodí a oblizuje mě. Ale já chci vášnivý vztah, ne takový." Podívala jsem se na něho a měl zamyšlený pohled. Vypadal, že se s tím smiřuje.

"Ty malá děvko ty sis se mnou jenom hrála!" zakřičel na mě a vstal. Tohle jsem od něho teda nečekala. Většinou byl klidný.

"Chrisi, nedělej žádné blbosti" ale to už se vracel zpátky na párty. Chvíli jsem jen tak seděla, ale pak jsem zavadila pohledem o toho chudáka, co mu Chris vrazil. Už bylo načase se vrátit. Nechala jsem ho tam.

Sebastian

Ta holka byla úplně dřevěná. Nebavilo mě to s ní. Jak jsem se udělal, tak jsem se oblékl a odešel. Potřeboval jsem čerstvý vzduch. Nebo další chlast. Už z dálky jsem viděl ožralého Chrise jak mává rukama na celé okolo.
"Co se stalo?" zeptal jsem se Gada.

"Evelin mu dala kopačky." Hmm tady se dělo věcí, mezi tím, co jsem píchal.

"...a pak se tam líbala s nějakým idiotem a že chce vášeň. Nejsem snad dost vášnivý pro ni? Však já ji ještě ukážu té mrše kdo se bude mít líp." Bylo mi Chrise trochu líto. Viděl jsem, jak se na ni předtím díval, takže mi bylo jasné, že k ní choval docela hluboké city.

"Chrisi vyser se na ni." Podal jsem mu další skleničku a poplácal jsem ho zádech.

Nenápadne jsem se díval po Evelin, kde asi může být. Našel jsem ji s její kamarádkou, myslím Hana se jmneuje. Smály se a dělali u toho ksichty. Usmál jsem se pro sebe. To je ale malá mrška. Ztráta svého kluka jí ani trošku netrápí. Šel jsem k nim a cestou vytrhl nějakému klukovi kelímek z ruky.

"Pití?" zeptal jsem se Evelin.

"Mám" a pozvedla ruku s flaškou piva. Tak jsem se otočil k Haně a prostě jsem jí ten kelímek strčil do ruky.

"Jak se tady bavíš?" Mluvil jsem pořád na Evelin a bylo mi jedno, že ta její kamarádka po mě háže očkem.

"Je to jako vždycky. Nic výjimečného." odpověděla s nezájmem. Ani se jí nedivím, vždyť jsem se pokládal ty nejnudnější otázky.

"Tak co třeba vypadnout? Mám tady auto" a kývl jsem směrem k východu. Viděl jsem, jak jí zajiskřilo v očích.

"Jo, pojďme," chytla mě za ruku a táhla mě ke dveřím "uvidíme se pak!" Zavolala směrem k Haně.

Otevřel jsem auto a za chvíli už jsme jeli. V autě bylo ticho. Cítil jsem její pohled na mě. Líbilo se mi, že mě sleduje. Věděl jsem, že mě chce, otázkou bylo jen, do kdy bude odolávat. A do kdy zvládnu odolávat já.

Evelin

Soustředil se na řízení, teda aspoň mi to tak přišlo, takže jsem si ho mohla pořádně prohlédnout. Měl na sobě černé triko a riflové kraťase. Vlasy mu padali tak roztomile do očí. Začala jsem si představovat, jaký je asi v posteli? Jakou polohu má asi nejradši? Najednou mně došlo, jak moc mě až vlastně přitahuje. Dneska jsem měla chuť lovit a on byl vážně skvělý kousek. Přece bych nebyla blbá a nenechala ho na pospas nějaké opilé nadržené čubce. 

"Kam to vlastně jedeme? " zeptala jsem se ho a podívala se na jeho výraz. Sjel mě pohledem a cestou navrch se zastavil u mého výstřihu. Díval se na mě tak intenzivně, že jsem dostala strach, jestli nenabouráme. Za chvilku se zase podíval zpátky na silnici. 

"Asi na nějaké místo, kde bych si s tebou mohl pohrát" řekl to provokačným tónem a můj srdeční tep se náhle zrychlil.

Za chvilku jsme dojeli k nějakému jezeru, které bylo obehnáno krásně zelenou trávou. Rychle zaparkoval a vypnul motor. Pak se otočil ke mně a začal se ke mně přibližovat. Bylo mi hned jasné, že cítil, že ho chci, ale já jsem se mu nechtěla jen tak oddat a odlehčit mu to. Rychle jsem otevřela dveře od auta a vyběhla jsem ven. Shodila jsem ze sebe crop a vyzouvala jsem si boty. Sebastian vystoupil z auta a zřejmě vůbec nechápal, co se tu děje. Začala jsem si pomalu rozepínat sukni. Viděla jsem, jak se na mě díval a to mě vzrušovalo ještě víc. Pomalu jsem si sukni nechala sklouznout po nohách a začala jsem si hladit tělo. Pomalu jsem si sáhla na lem mých krajkovaných tang a podívala jsem se provokativním výrazem na Sebastiana. Vypadal, jako kdyby mě chtěl sníst. Nakonec jsem si ale ruce nechala vyklouznout na otevírání podprsenky a odepla jsem si ji. Odhodila jsem ji za sebe a vzala jsem si do ruky své pevné velké prsa. Pak jsem si je začala masírovat a dívala se na něho, jak po mně slintal.

"Ty nejdeš?" a s těmahle slovy jsem vběhla do jezera. Po chvilce jsem za sebou zaslechla dusot bosých noh a za chvilku mě vlna málem odhodila pryč, jak Sebastian skočil do vody. 

MilovatKde žijí příběhy. Začni objevovat