9. KAPITOLA

102 1 0
                                    

Sebastian

S Evelin jsme seděli vedle sebe na gauči už nějakou chvíli, když se u nás vynořil nějaký kluk a pozval Evelin na drink. Byl dost sebevědomý a nevypadal špatně.
Evelin ho ale bezcitně odmítla a sladce se na mě usmála, když ten blbeček nasraně odcházel.
"Páni o tebe je ale zájem." zasmál jsem se, když se na mě sladce podívala.
"Ještě aby ne, " a pohladila si své dlouhé opálené nohy.
Jen jsem ji tiše sjel pohledem a snažil se nemyslet na to, jak rád bych mezi jejíma dlouhýma nohama byl. Jak rád bych z ní strhnul ty mini šaty, kterýma mě celý večer tak provokovala. Jak rád bych jí přimáčknul ke zdi a zajel do ní, aby vzdychala mé jméno.
Najednou jsem ucítil tlak v kalhotách.
Kurva. Zrovna teď.
V tuto chvíli jsem si slíbil, že jí to všechno vrátím. Musel jsem se pomstít za to, že mě takhle dováděla k šílenství.
Prosto jsem jí rukou začal hladit kotník. A pak jsem pokračoval výš. Obkroužil jsem kolečko na jejím koleni a pak pomalým tempem pokračoval výš. Musel jsem vidět, jak se tváří, musel jsem vidět, jestli je ze mně tak v prdeli jako já z ní.
Její pohled mě uvěznil, to jak jí ztmavly oči, to jak se na mě dívala. V jejím pohledu jsem neviděl nic jen chtíč.
Když jsem dorazil k jejímu stehnu, slyšel jsem, jak se napjala. Vyjel jsem ještě výš, až k lemu jejich šatů a pak ji zmáčkl vnitřní stranu stehna. Jen pro jistotu. Aby věděla, že já nejsem jen tak někdo. A pak jsem se odtáhl a taky se na ni sladce usmál. Pak jsem se naklonil k jejímu uchu a zašeptal:
"Ujde to. "
Obočí jí vystřelilo vzhůru, zřejmě tohle nečekala. Viděl jsem ale i přes to, že jsem ji nevyvedl z rovnováhy, že ani o trochu jsem jí nesrazil sebevědomí, když se na mě žhavě usmála, vstala a zamířila to k tomu klukovi, který ji pozval na drink. Který byl přesně vidět z našeho místečka na gauči. Tušil jsem, co chce udělat, tušil jsem, že mě chce provokovat. A líbilo se mi to. Byla žhavá jako oheň, jako samo peklo. Zářila mezi ostatníma holkama.

Kluk vypadal velice nadšeně, když Evelin podával pivo. A byl ještě víc nadšený, když mu Evelin něco zašeptala do ucha. Zářivě se na ni usmál a pak ji sjel hladově pohledem. A pak přiložil své ruce na její záda. A poté sjel rukama níž, až k jejímu zadku, který tak ráda ukazovala.
Chápal jsem, že jde o další její manévr, opravdu ano. Ale taky mě to začalo pěkně srát. Že na ni pořád někdo sahal. Protože já jsem na ni chtěl sahat.

Najednou mi na rameno zaklepal Gad. Pozdravili jsme se a sedl si vedle mě. Pak jsem si všiml, že sebou přinesl i toho blbečka Chrise, který jakmile se posadil a uviděl Evelin ztuhnul a čuměl na ně.
"Tak tebe už taky odkopla? Vyspala se s tebou a odkopla tě, že? " podíval se na mě Chris, možná s lítostí, že ví jaké to je, nebo s nadějí, asi že teď můžeme Evelin nenávidět spolu.
"Nevím, co bylo mezi vámi, ale my jsme ještě ani nezačali. A až skončíme, už mě z hlavy nedostane. " odpověděl jsem tomu blbečkovi, kterého má odpověď vykolejila. Gad se naopak nad mojí odpovědi zasmál.
"Uvidíme ty alfa samče" řekl Gad a začal se smát ještě víc, když viděl, jak se na nás Chris dívá. Poté vstal a odešel.

"Pořád takový nebyl. To víš, holky ti udělají z mozku kaši, když si nedáš pozor." oba jsme se zasmáli.
"Spíš bych řekl, že ona" kývl jsem hlavou směrem k Evelin, která se culila na toho blbečka.

"Jo ona je něco." usmál se na mě Gad.
"Měli jste spolu něco?" zeptal jsem se se zájmem.
"Ne, já jsem vysazený na její sestru." oba jsme vybouchli smíchy.
"To snad není možné, co ty ženské umí" zasmál jsem se a podíval se směrem k Evelin. Byla sama u stolu a v ruce držela pití. A při tom se culila na mě.

Vsal jsem a šel za ní. Ještě jsem za Gadem zařval: "Sorry kámo!".
Když jsem za ní došel, natáhl jsem se přes ni pro další pití a přitom se tělem nalepil na to její. Slyšel jsem, jak se jí zadrhl dech. Když jsem se vracel, tak jsem jí ještě do ucha zašeptal: "Co tady děláš sama? To nevíš, že je to nebezpečné?" Evelin se na mě usmála a pohladila mě po čelisti.

Chytil jsem jí za ruku a sykl jsem, protože už jsem to napětí nemohl vydržet. Protože její doteky se mnou dělali šílené věci.
"Nehraj si se mnou, nebo se spálíš" ztlumeným hlasem jsem jí řekl.
"Já se ohně nebojím" řekla mi a vytrhla si ruku z mého sevření. Pak se vrátila k hlazení mé čelisti. A pak mi zajela do vlasů a já jsem zamručel a přitáhl si jí k sobě. Jemně jsem se otřel svými rty o ty její a sjel jí rukou až k lemu jejích šatů. Pak jsem po stehně pomalu vyjížděl nahoru. Začal jsem ji líbat a ona mi to vášnivě opětovala. Byl jsem úplně tvrdý. Už jsem nemohl čekat.
Odtrhl jsem se od ní, jen abych hlavou naznačil na schodiště. Přikývla a zamířili jsme ruka v ruce nahoru najít si klidnější místo. Otevřeli jsme pár dveří, ale buď tam už někdo byl, nebo to byla komora. Konečně jsme narazili na prázdný pokoj a zapadli jsme dovnitř.
Uprostřed pokoje byla velká postel s nebesy. Přesně tam jsem namířil. Hodil jsem Evelin na postel a vyslékl si triko. Pak jsem se k ní přiblížil, že jí z těch šatů pomůžu, ale ona mi zakývala na znamení hlavou, že ne. Na chvilku jsem se zarazil. Že by si to rozmyslela?
Vymanila se pode mě a vstala. Nechápal jsem co se tady děje. Až do chvíle, kdy si oblečení začala sundávat sama, až zůstala jem ve spodním prádle.
Já jsem ležel na zádech a podepíral jsem se lokty, abych na Evelyn mohl vidět.
Pomalu si na mě sedla, ještě s podpatky na sobě, což bylo pěkně sexy. Pak si rozepla podprsenku a odhodila ji někam za sebe. Už jsem z ní byl pěkně tvrdý. Vzala mé ruce a přiložila si je na prsa. Dívala se na mě s chtíčem v očích.
Sedl jsem si a přisál se jí na jedno prso. Druhé jsem mnul rukou. Z úst jí unikl sten. Vzhlédl jsem k ní a uviděl ji, jak zaklání hlavu a má přivřené oči. Růžová ústa měla otevřené.
Už jsem to nedokázal vydržet. Provokací už bylo dost. Musel jsem ji mít. Musel jsem vidět, jak se bude kroutit v orgasmu.
Rychlým pohybem jsem ji přehodil pod sebe a doslova jí rozškubl tanga. Pak jsem jí rukou zajel mezi nohy, jen abych zjistil, že ona mě chce stejně jako já ji. Začal jsem jedním prstem a ona začala vzdychat. Pak jsem přidal další.

Stáhl jsem si kalhoty i trenky a nasměřoval jsem se Evelin mezi nohy. Rychlým pohybem jsem zarazil a ona hlasitě vzdychla. Zvedl jsem její nohy a dal jsem si je na ramena a začal jsem do ní divoce bušit. Uniklo mi pár vzdechů, jak byla úzká a vlhká.
Postupně jsem začal zpomalovat a vytáhl jsem ho až skoro po okraj a pak tvrdě přirazil. Zopakoval jsem to ještě nekolik krát a pokaždé co jsem přirazil tak se jí zatřásly prsa. Bylo to hrozně žhavé. To celé, jak se celá podle mnou třepala a vzdychala.
Chtěl jsem jí vrátit celou tu frustraci, kterou mi způsobovala už od doby, co jsme se potkali.
Odtáhl jsem se od ní a otočil jsem ji zadkem k sobě. Párkrát jsem jí plácnul a pak do ní zase zajel až po okraj. Druhou rukou jsem jí začal dráždit klitoris. Začala vzdychat ještě intenzivněji a viděl jsem, jak začala zatínat pěsti a křečovitě držela prostěradlo. Začala jsem přirážet ještě rychleji a za chvíli jsem slyšel, jak se jí začal zrychlovat dech a začala být celá v křeči. Za chvíli vykřikla a já jsem jí přestal dráždit klitoris a přirážel dál, dokud jsem se za chvíli taky udělal.

Chvíli jsme vedle sebe leželi a pak jsem jí nabídl cigaretu. Společně jsme si zapálili a oddechovali. Převalil jsem se na bok a pozoroval ji, tak si potahuje.

"Cigarety po sexu chutnají nejlíp." přerušila to ticho a podívala se na mě.
Byla rozcuchaná a měla ruměnec. Slušelo jí to.
Nevím proč, ale rozesmál jsem se. Za chvíli se ke mně Evelin připojila.
Cítil jsem se skvěle. Celá ta frustrace ze mně opadla a byl jsem uvolněný.
Vstal jsem, abych si dal na sebe kalhoty a když jsem si je oblékl, zůstal jsem stát a kochal se tělem Evelin. Byla jako bohyně.
Bylo poznat, že se ve svém těle cítí pohodlně.

"Vidím, že se mně nemůžeš spustit oči" zasmála se a já se na ni usmál. Pak vstala, aby típla cigaretu.
"Podal bys mi oblečení?" ukázala na své šaty.
Zvedl jsem je ze země a napřáhl ruku, aby si to vzala, ale na poslední chvíli jsem dal ruku k sobě.
"Neštvi mě" provokativně se na mě usmála. Pak ke mně přistoupila a začala mi rukou projíždět svaly na hrudi.
"Hezké" usmála se a naklonila se ke mně. Jazykem mi projela po lícní kosti a pak mi vytrhla šaty z rukou.
Zasmál jsem se. Protože mě rozptýlila. Protože věděla co chce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 15, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MilovatKde žijí příběhy. Začni objevovat