3. KAPITOLA

259 4 0
                                    

Týden utekl jako voda. Nemohla jsem se dočkat, až půjdu na tu párty a zbavím se Chrise. Už mi fakt lezl na nervy. Zřejmě si toho ani nevšiml. Zato Sebastian mě přitahoval čím dál tím víc.
Na 6. jsme se domluvily s holkama, že zajdem k Jenn a připravíme se. Namalovaly jsme se a ještě si hodily něco do žaludku. Měla jsem na sobě krátkou sukni, která mě obepínala mé křivky a přiléhavý šedý crop. Dneska půjdu na lov.
Jenn a Haně to také slušelo, ale na mě neměly.

"Jsi kočka" zašeptal mi do ucha Chris a letmo mě políbil na krk.
Bylo mi ho celkem i líto, že mu asi zlomím srdce, ale já ho už nechtěla.
"Mhm" zamrmlala jsem a nevěnovala jsem mu pozornost. Hledala jsem očima Sebastiána, kterého jsem po chvíli našla s Gadem a s nějakýma holkama u baru. Pomalým sebejistým krokem jsem došla k nim a Chrise nechala za sebou. Zřejmě už si všiml, že se něco děje, protože se tvářil šokovaně a vystrašeně. Asi si myslel,že něco udělal špatně.
"Ahojte" pozdravila jsem kluky a pak jsem ty dvě holky propalovala pohledem do té doby,než se konečně zvedly a vzaly ty svoje tlusté zadky ta tam.
"Ahoj Evelin" pozdravili mě Sebastian a Gad součastně. Gad se díval za holkama, ale Sebastian věnoval pohled jen mě.
"Chceš drink?" zeptal se mě.
"Jasně" a usmála jsem se.
Gad se na mě zkoumavě díval.
"Kde je Chris?"
"Co já vím. Před chvílí byl tam" a kývla jsem na druhou stranu baru hlavou.
Gad vstal a vydal se tím směrem. Byli s Chrisem dobří kamarádi. Chudák. Ten ho bude muset utěšovat.
Zahnala jsem rychle své myšlenky a soustředila se na svůj cíl, který se na mě roztomile culil.
" Tak jak se ti tady zatím líbí?" zeptala se ho a vzala si skleničku, kterou mi podával.

Sebastian

Měl jsem dobrou náladu. Byl jsem už trochu v náladě, ale ne tak moc, abych nemohl vnímat, co se děje. Zřejmě jsem byl cílem té roztomilé blondýnky, která stála přede mnou. Ostatně jako cílem poloviny holek z tohohle baru. Rád si říkám, jak jsem úžasný, nemám rád skromnost. Proto se mi Evelin tolik líbila. Ta nebyla skromná ani trošku.

"Je to tady fajn" odpověděl jsem jí na otázku a kopl jsem do sebe panáka rumu.

"Už  máš nějakou vyhlídlou? " podívala se na mě a pak na holky na tanečním parketu.

"Vlastně i jo," řekl jsem lhostejně a viděl jsem, jak sporozněla.

"A kterou?" a podívala se mi do očí.

Přemýšlel jsem, že bych jí to ulehčil a šel rovnou po ní, ale nakonec jsem se rozmyslel. Nakonec, aspoň se trochu pobavím.

"Támhletu brunetku v tom modrém. Vidíš ji?" a kývl jsem hlavou směrem k hezké brunetě, která pila na druhé straně pokoje nějaký kokteil.

Nečekal jsem na její odpověď a vyrazil rovnou za tou holkou. Jemňe se kolísala v rytmu hudby.

"Ahoj krásko" pošeptal jsem jí do ucha. Cítil jsem, jak se napjala. Pak trhla hlavou a podívala se na mě, zřejmě mě chtěla odkopnout, ale jelikož jsem neodolatelně sexy, tak mě pozdravila zpátky.

Chvíli jsem se kroutil kolem ní a začali jsme se líbat. Zřejmě už měla něco také vypito, protože se trošlu motala. Vzal jsem jí za ruku a vedl jí po schodech nahoru, do jedné z ložnic. Schválně jsem pohledem vyhledal Evelin, zda se na mě dívá. Měla zřejmě na práci něco jiného: tiskla se zadkem k nějakému klukovi. Jen jsem se v duchu zasmál. Jsme si podobní. Pak jsem se věnoval už jen té brunetě. Ani její jméno jsem nevěděl. Vtáhl jsem jí do ložnice.


MilovatKde žijí příběhy. Začni objevovat