2. KAPITOLA

342 3 0
                                    

"Ahoj Evelin!" pozdravila mě jedna z mých obdivovatelek.
"Ahoj" zakoulela jsem očima a nasadila falešný úsměv.
Došla jsem k mojí partě, která se skládala z Chrise, Jenn, Gada, Richarda a Hany.
"Ahoj kluci" usmála jsem se a dala jsem Jenn a Haně jemný polibek na tváře. Pak jsem došla za Chrisem a políbila jsem ho.
"Ahoj lásko" zašeptala jsem mu do ucha.

Seděla jsem ve třídě a povídala si s Hanou, když do třídy vešel náš třídní, který je mimochodem strašně sexy a vedl nějakého kluka.
"Tak žáci, tohle je Sebastián, váš nový spolužák. Byl bych rád, kdyby ho někdo z vás ukázal školu a buďte na něho hodní." A podíval se na mě.
Zasmála jsem se. Sjela jsem ho pohledem. Měl na době džíny a černou košili, které obepínali jeho vypracované tělo. Všiml si, že si ho prohlížím a znervózněl.

"Můžou pouštět vůbec někoho tak sexy do školství?" řekla mi Hana, když si všimla mého pohledu.
Jen jsem se usmála a nic neřekla. Přesunula jsem tvoji pozornost na toho nového kluka. Měl tmavě hnědé vlasy a modré oči. Byl opálený a i když se tělo snažil skrýt volným oblečením, určitě měl vypracované tělo.
"Já ho provedu!" řekla jsem a podívala se na něho.
Podíval se na mě. Měl krásné oči.

Kývla jsem hlavou na znamení, že má vyjít ze třídy. Ocitli jsme se na chodbě. Cítila jsem mrazivé pohledy holek ze třídy, jak zabodávají do mých zad. Musela jsem se nad tím pousmát. Jsou moc pomalé.
"Ahoj já jsem Evelin" a podla jsem mu ruku.
"Sebastian, kdyby jsi zapoměla" stiskl mi pevně ruku a usmál se. Měl nádherný široký úsměv.  Miluju kluky s pěkným úsměvěm. A tenhle bude můj.
Začala jsem mu ukazovat školu. Nenápadně jsem se na něho dívala. Nemohl ze mně spustit oči. Ještě že jsem si vzala to tílko s výstřihem.

Z pohledu Sebastiána
Je to pěkná malá blondýnka s obdařeným tělem. Spal bych s ní. A ona se mnou určitě taky, podle toho, jak na mě pokukuje.
Šla chvilku přede mnou. Hmm dobrá prdel. Škoda, že není moje.
Ukazovala mi školu, ale mně to ani nezajímalo. Stejně zapomenu kde co je.
"Evelin řeknu ti to takhle. Nemusíš mi to tady ukazovat. Radši mě seznam s někým."
Podívala se na mě a usmála se. Má pěknou pusu. Věděl bych, na co ji použít.
V duchu jsem se okřikl. Co to zas dělám?!

Z pohledu Eveli
Tenhle bude můj. Vím to.
"Kde bydlíš?" otočila jsem se na něho.
"Kousek od centra" jeho oči mi skenovali obličej.
"Já taky" řekla jsem trochu víc nadšeně. Takže bydlí v bohaté čtvrti. To se mi líbí ještě víc!

Dovedla jsem ho ke své patičce a představila jsem ho. S Richardem si hned sedli no a Hana a Jenn se na něm sekaly samozřejmě. Nechala jsem je. Ať si ho vychutnají, dokud ještě není můj.
Chris mě zezadu obejmul a dal mi pusu na krk. Přeběhl mi mráz po zádech. Musím se ho nějak zbavit. Už mě přestává bavit. Ale nesmí to být na mě. Já musím být ta chudinka.

"V pátek je u Anelot párty. Půjdeš Sebo?" podíval se na Sebastiána Gad.
"Jasně že půjdu." Zajiskřilo mu v očích.
No samozřejmě..my všichni tam jdeme. Takže i Chris. Teď se ho můžu zbavit.

MilovatKde žijí příběhy. Začni objevovat