Sabah lanet bir biçimde kalktım gene lanet olsunki alarmdan önce uyanmıştım ve uykumdan 16 dakika çalınmıştı be olurdu biraz geç uyansam.Kıyafetlerimi giydim ve kahvaltıya indim babamın yanağına öpücük kondurarak "Günaydın babacım" dedim ve ayakkabılarımı giyerken babam seslendi
- kızım akşam eve gelince direk hazırlan üvey annen ve abinle tanışacaksın.
-peki babacığım.
Açıkçası babamın mutlu olmasını çok istiyordum umarım üvey annemle anlaşırız kendi öz annemi umursamıyorum bunun sebebi beni 2 yaşımda bırakıp gitmesi yıllardır babamlayım bana hen anne hem baba olmuştu.
||||||||||||||||||||||||||||
Sınıfa geldiğimde Kim Jee bana pis bir bakış atarak:
-dün akşam seni o kadar merak ettimki , telefonlarını niye açmıyorsun pis sürtük.-Özür dilerim Jee (genelde böyle seslenirim) .
-eee varmı haberler sende Min woo
-Var bu akşam üvey annem ve üvey abimle tanışıcağım.
-Ohağ baban evleniyomu.
-Eve--
Tam evet diyecektimki yoongi sınıfa girdi ve Jee ağzımı kapatıp yoongiye odaklandı yoongi okulun basketbol takımındaydı ve yakışıklılığıyla okukda popülerdi ama biraz çapkın ve egolu. Okuldaki bütün kızlar yoongi'nin peşinde ama yoongi kimseye bakmıyor. Ve benim salak kankam yoongi den hoşlanıyor.
Yoongi girer girmez çok havalıydı mavi saçları hafif havalanıyordu ve antrenmandan çıktığı belliydi. Terlemişti, ve üstündeki beyaz t-shirt transparan olmuştu ve karın kasları belli oluyordu bunu gören sınıfın kızları delirsede bu beni çok sarmadı. Çünkü yoongi benim çocukluk arkadaşım 5 yaşından beri onlayım ama o 18 yaşına geldi hala koca bir bebek gibi sürekli hasta oluyor bide ben çekiyorum onun derdini.
Yoongi bana doğru gelip naber lan bücür dedi evet birbirimizi gömmeyi çok severiz
Ben: yoongi defol
Jee: niye öle diyosun gelmiş çocuk yani.
Yg : iyi tamam be pasaklı.
Ben:yoongi hala burdamısın!
Jee: Ondan hoşlandığımo biliyorsun min woo.
Ben: iyi be lanet piç kurusu.
Jee: akşama ne giyiveksin alışveriş yaptın mı?
Ben : hayır aslında pantalonla gitmeyi düşünüyorum.
Jee bana ters bir bakış atınca sustum.Jee ye göre çok terstim ben ne kadar salaşsam o da bi o kadar süslüydü. Ama her türlü birbirimizi seviyorduk Jee ile lisenin başında tanıstık ben onun üstüne portakal suyu dökmüştüm ve bayan süslü 3 ders aralıksız ağladı...
***Okul bitimi***
Direk eve geldiğimde kot ve bir t-shirt giydim boldu. Kot siyah ve dizleri yırtmaçlıydı üstünede siyah bol sol köşesine kırmızı gül olan bi t-shirt giydim altına Air force larımı giyip jee ye fotoğraf attım.
Gönderen : BAŞ BELASI
"saçmalama bana bunlarla gitmiyeceğim de ve doru düzgün elbise giy"Gönderilen: BAŞ BELASI
"Öfff peki Jee."Üstüme kırmızı kısa etek kısmı kalkık bi elbise giydim altına ten rengi topuklu ayakkabı. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı salık bıraktım ve aşşağı indim.
"Babacığım çok yakışıklı olmuşsun dediğimde o da "sende çok güzelsin min woo" ve arabaya gidip mekana girdik şık bir restorandı açıkçası toprak tonları tercih edilmişti ve denize sıfırdı.