4

2.9K 126 55
                                    

KİTABIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR UMARIM YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN!!! ❤️❤️

Babam: min woo senin gibi bi arkadaşa sahip olduğu için çok şanslı.

EVET MÜKEMMEL Bİ ŞEKİLDE SIÇTIM! Tae kıkırdamaya başladı yoongiyle ben birbirimize bakıyorduk.

|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|

Evet Tae artık yoongi ile arkadaş olduğumu öğrenmişti rezil olmuşmuydum? Rezil ne kelime ki bildiğiniz üstüme toprak attılar. Yoongi ile iştağımız kalmamıstı bizde lavaboda ellerimizi yıkadıktan sonra benim odama çıktık.

Saat 12 olmuştu ve biz yoongi ile hala Jee hakkında konuşuyoduk. Birden odaya babam girdi;

- Gençler napıyosunuz.

- İyiyiz baba, hayırdır niye geldin?

- Hiiç kontrol amaçlı.

- babacım buna inanmayacağımızı biliyorsun yoongi benim yanımdayken beni kontrole gelmezssin yoongiye bildiğin koruma gibi davranıyosun yurt dışına çıkınca yoongilerde kalmamı istiyosun buna inanacağımızı düşünme yani.

- Öff tamam be beni oğlum gönderdi.

-Niye ki?

- bilmiyorum ama bakmam için çok ısrar etti.

-peki baba gördüğün üzere bişey yok gidebilirsin.

- yaaa demek öyle çocukken baba bizle oyna diye yapışıyodunuz bacağıma. Büyüdükçe değiştiniz.

Dedi ve odadan çıktı.

- Oha yoongi Tae şimdi beni kıskandımı?

- bilmem onu şimdi görücez.

- plan ne peki bay pislik.

- şimdi şöle *************.

Koşa koşa aşşağı indik ve tam planladığımız gibi Tae kızı becermiş ve kapıya kadar geçiriyordu bi an o kızı öldürmek istedim kız Tae ye onu sevdiğini sölüyodu ama Tae nin umrunda değildi kapıyı yüzüne kapattı bizde babamın odasına yöneldik kapıya bodozlama dalınca ne olur ne olmaz diye gözlerimi kapattım yoongi ise çok rahattı. İyiki bişey yoktu. Üvey annem saçlarını tarıyordu babam ise kitap okuyordu.

Babamı salona çağırdım meyve yemeye. Tabiki asıl fikrimiz meyve yemek değildi Tae ninde tepkisini merak ediyorum ve o yüzden salonda sorucaktık.

Babam salona gelince direk lafa daldım.

- Baba yoongi bu gece bizde kalsınmı?

Babamın kalsın diceğine %282882 emindim. Hemen kafamı Tae ye çevirdim gayet rahattı.

- olur kızım ama evde boş oda yokki Misafir odası Tae ye kaldı.

Tae bu yüzden gülüyordu.

- Baba benimle kalır ona yatak serdirtiriz.

Tae: Hayır olmaz!

Babam: Olur kızım kalsın sonuça yoongi de benim oğlum.

Tae: yoongi benle kalsın!

Yg: ay ne kalcam ben senle çirkin surat.

Tae: sus be bücür daha sen küçüksün karşında abin var.

Annem: Tae!

Tae: Ne!?

Ben: yoongi benle kalıcak konu kapandı. Min Ra ( hizmetli) benim odama yoongi için yer hazırlarmısın?

-ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin