6

1.8K 100 27
                                    

Sabah kalktığımda yanımda Tae yatıyordu hemde çıplaktı! Dün gece ne olmuştu?!!
+++++±++++++++±+++++±±+++++±++++

Yanımda sızmış çıplak bir meteor vardı o kaslar ne aq tövbest. Yanımdaki meteoru dürttüm ama ses yok. Bende üstümü giyip direk Misafir odasına gittim ve;

- Yoongi seni gebertece--

Noluyo amk burda. Yoonginin hiç hali yoktu ve daha da garibi gözü morarıktı. Yoongi koltukta yatıyordu Jee ise yatakta.

-Ne oldu gene Woo.

- Asıl sana ne oldu!

- Jee yumruk attı.

- Neden?

- ben anlamıyorum ya bu kızı hani bu benden hoşlanıyodu beraber uyuyalım deyince yumruğu bastı ebeme hükmetti sonra uyudu.

- ahahah İşte benim kızım. O değilde Tae niye benim odamda yarı çıplak yatıyor?

- Dün siz öpüşürken çocuğun üstüne kustun o seni odana götürdü yatırdı kendi üstünü çıkarıp uyuya kalmıştır, yada bilerek yarmıştır. (Piç smile)

- Korktum yaw.

- Eee ne yicez kahvaltıda. Bak pislik şeyh sakın sen yapma zehirlenmek istemiyorum.

- Ya yoongi ben çok güzel yemek yapıyorum.

- Hı hı geçen gün yaptığın köfteyi hatırla istersen. Köfte mutasyona uğramış yürüyodu qjjzwmmzms.

- sen yapta yiyelim o zaman.

O sırada Jee uyandı genellikle uykudan uyandırılınca sizi siker.

- Ya ses çıkarmayın gidin kahvaltı yapın valla gelmişinizi geçmişinizi ters yatırıp meyşınlayıp uzay ışınıyla sikerim.

- Kanka kalk kahvaltı yap sen güzel hazırlıyon.

- Ya min woo elin var ayağın var beyninde yarım var onları kullan.

Yg: boşver Woo o zaten beceremez hiçbir şeyi ( göz kırpar)

- Yoongi ne dedin sen.

Der ve ayaklanıp.

-kahvaltıyla beraber o laflarınıda yutturacağım.

O sırada Tae şaşkın şekilde kolidordan odaya baktı sonra bizi takmayıo banyoya girdi insan bi günaydın der yaw. Jee aşşağı indi yoongi de üzerini değiştirip aşşağı yanına girdi. Bende piçlik olsun diye.

..............................................

Gençler bölüm aşırı kısa biliyorum ama çok uykum geldi ne zamandır yb atmyodum hemen iki dakikada yazıp atıyım dedim. Yarın yb gelecek merak etmeyin. Sizi seviyorum.

Aranızda Bege familya olan ses versin.

Bide şey 1K olmuşuz tşk....

-ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin