3

2.8K 143 28
                                    

"ne yapıyorsun sen be!"

T: istediğin bu değilmiydi?

Ben: h-hayır tabiki.

Dedim ve test kitabını alıp odadan çıkacaken kolumu kavrayıp beni duvarla kendi arasına aldı.

Tae: bak min woo az önceki olayı olmamış say ben senden hoşlanmıyorum sadece sen benden hoşlanıyosun sanıp seni mutlu etmek istemiştim anladınmı kardeşim.

Ben: hı hı

Hemen odama girip uyudum.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Sabah saat 7 idi okula daha 3 saatim vardı aşşağı inip su alıcakken tae nin odasının kapısı açıktı odasına girdim üstü çıplaktı ve karın kasları gözüküyordu. Ona karşı koymak imkansızdı yakınına yaklaştım ve ona sarıldım birden uyandı ve bende ne yapacağ8mı bilemeyip sıçradım ve bana döndü;

- Hey yanımda ne işin var kedicik~.
- ş-şey b-ben sadece...

T: sadece benim mükemmel vicuduma karşı koyamadın dimi kardeşim.
.....

T: bak min woo sen benim kardeşimsin aramızda hiçbirşey olamaz o yüzden benden vazgeç.

Ben: alt tarafı aramızda 3 yaş var Tae.

Birden beni tutup altına aldı.

T: istediğin şey bumu hı bunumu istiyosun seni altıma alıp beceriyimmi!?

Ben: h-hayır.

Tae: O zaman vaz geç!

Direk odama koştum ve ağlamaya başladım. Ve içimden şöyle geçirdim.
"Sen göreceksin Kim Taehyung beni istiyeceksin ve bu sözlerini yutacaksın!"

Hemen okul kıyafetlerimi giydim ve hizmetli ablaya kahvaltıda pankek yapmalarını rica ettim. Salonda otururken yoongi mesaj attı.

Yoongi
"Hey pislik kankam hadi gine iyisin bu gün okula seni ben bırakırım.

Min woo
"Öfff peki yoongi, bu gün antrenmanın yoksa akşam bize gelsene."

Yoongi
"İyi bakalım gelirim."

Yess be yoongi bize gelecekti gerçi hep gelirde bu sefer evde tae de vardı ve onu kıskandıracaktım.

Birden salona Tae girdi ve bana baktı sonra konuştu;

Tae: Hey eteğin çok kısa bu eteklemi okula gideceksin.

Ben: Evet abicim! Ne o yoksa kıskandınmı?

Tae: ne alakası var? Öfff min woo seninle uğraşamıycam ne giyersen giy .

Dedi ve kahvaltıya oturup yemeye başladı ben bitirmiştim o da bitirince bana döndü.

Tae: baban nerde?

Ben: onlar daha uyuyodur malum dün geceki sesleri duymuşsundur wjjsjsjzj.

Gülümsedi ve;

-okula kim brakıcak seni? Ben bırakabilirim istersen.

-yok canım saol yoongi beni alıcak.

- o kim?

- S-A-N-A-N-E.

Dedim ve kapı çaldı yoongi gelmişti ve içeriye girdi.

Yg: min woo baban nerde?

Ben: uyuyodu en son.

Yg: bu gün antrenman vardı ama senin için bu gün girmiycem canım.

Ben: yaaag yoongi.
Dedim ve ona sarıldım. Tae bilerek öksürdü ve konuştu;

-ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin