Kafamı giriş kapısına yönlendirdiğimde bu çocugun benim üvey abim olmaması için dua ettim bir üvey abi için fazla yakışıklıydı sanki .
üstünde Beyaz bir t-shirt altında beyaz bir kot pantolon ve altına siyah ayakkabı. Tanrım bu çocuğun giyim tarzı benimki gibi ve çok yakışıklı ben bu hisleri düşünürken çocuk çoktan yanıma gelmişti. bana bir elini uzattı ve "ben KİM TAEHYUNG" dedi bende şaşkınca elini sıkıp "B-bende MİN WOO" dedim ve bana hafif bir gülüş attı tanrım çok güzel gülüyordu. Yanıma oturdu ve yemek başladı.
Gelelim üvey anneme o çok tatlı bir kadındı ben yemekte sürekli Tae ye bakıyordum oda yandan dalga geçercesine gülüyordu ve ben buni yeni anlamıştım EVET REZİL OLDUM lanet olsun sürekli Tae ye baktığım için üvey annemle çok ilgilenememiştim açıkçası.
Babam: Yemek yesene kızım?
-Yok babacığım yiyorum zaten
Daha sonra Tae kulağıma yaklaşıp;
-beni izlemeyi bırak ve yemeğini ye bence KARDEŞİM.
-ne bakçam ben sana be bay ukala.
Hafif bi sırıttı ve yemeğine döndü~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yemek bittiğinde arabadaydık Tae ve üvey annem bizde kalacaktı kim bilir babamla neler yapacaklar shsjjssk neyse üvey annem ve babam önde bizde taeyle arkadaydık tae birden telefonumu aldı ve numarasını kaydetip kendini aradı ve numaramı aldmış oldu.
"Hey napıyosun sen,izin aldınmı?"
"Kardeşim numaranın bende olması gerek. babacığım rica etsem senin numaranıda alabilir miyim?"Babam: tabiki evladım alabilirsin. **************.
Tae: saol babacım .Eve geldiğimizde Herkes salonda iken bende odama çıktım ve en güzel pijamalarımı giydim üstümde bryaz ve mavi pastel tonlarında çizgileri olan göbeği açık üst altımada beyaz short. Ve Taenin odasını hazırladım karşı odayı Tae için hazırladım ve aşşağı indim. İner inmez Tae bacaklarıma baktı ve ben şöyle dedim:
-Odan hazır ABİCİM.(abicim kısmını bastırarak söylemiştim)Gözlerini bacaklarımdan çekmeden "hı hı" dedi ve peşimden geldi. Merdivenlerden çıktığımızda ona odasını gösterdim. Tam ben çıkacakken kolumdan tuttu ve yatağa oturttu.
-Biz artık ABİ KARDEŞİZ birbirimizi tanıyalım biraz.
-Ne bilmek istiyorsun Tae
-Ben senin abinim bana tae demiceksin abicim diyeceksin.
-Uzatma Tae.
-neyse seninle çok eğlenicez boşver ne okuyosun sen?
-Okul okuyorum Tae.
-çok Ukalasınız küçük kardeşim. Dedi ve saçlarımı dağıttı.
Tam odadan çıkacakken seslendi.
-Min woo ben matematik öğretmenligi okuyorum. Matematikte bi sıkıntı olursa yanıma gel. Demişti kafamı sallayıp çıktım.Tanrım çok yakışıklıydı ona karşı koymak zordu. Hemen test kitabı alıp test çözmeye başladım. Evet daha ilk soruda kafam karıştı ve Taenin yanına gittim.
-Tae ben bu soruyu anlamadım
-bu kadar istekli olacağını bilmiyordum.
Dedi ve kitabı alıp yatağın üstüne oturdu bende yanına oturdum ve anlatmaya başladı ama ben sadece ona odaklanmıştım. Bitirdiğinde "ikinci soruyuda sen çoz bakalım" dedi. Bende anlamamıştım ve hala ona bakıyordum birden dudaklarımda bir baskı hissettim bu Tae nin şekerden tatlı dudaklarıydı. BBenden ayrıldığında dona kalmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-ARA VERİLDİ-
Hayran Kurgu-Ah yoongi gel şuraya -Taeyi dövdükten sonra neden olmasın?