::::::::::::::
Hayatımda geçirdiğim en güzel gece olabilir. Hayatımda dinlediğim en güzel müzik olabilir. Hayatımda ki en güzel insan olabilir. Beni kendine bir kez daha hayran bırakmıştı. Her zamanki gibi Jee söylenmeye başladı "sen niye gitar çalamıyorsun yoongi, hiçbir şeyi beceremiyorsun yoongi, bari şarkı söyleyebilsen yeteneksiz." yoongi elleriyle kulaklarını kapatmış, yüzünde rahatsız olduğu anlaşılan bi ifade vardı. Tar kıkırdamaya başlamıştı bile, bi an etrafıma baktım en sevdiğim insanlar yanımda ve daha da önemlisi hepimiz mutluyuz be.
Tam herşey güzelken hep beraber uzanırken Jee gene ortamın mükemmelliyetine sıçtı
- Ya yoongi alıcam mavi saçlarını ayının götüne sokucam.
Yg: ya gene noldo Jee
Tae sabır çekmeye başlamıştı.
- Ya saçlarımla oynama fönüm bozulcak işte ya anlamıyo musun?!
Tanrım sabır ver. Jee ayağı kalkıp çadırına girdi ben de doğal olarak yanına gitme kararı aldım. Tae öyle masum bakıyordu ki... Hayır kızım kendine gel Jee nin ızdırabını kaldıramazsın,bunun için değer. Arkama bakmadan çadıra girdim.
- Bak Jee ormanın ortasındayız eninde sonunda o saç bozulucak hayır yani neyin tribi bu?
- Min Woo beni delirtme vallahi seni dağın tepesine kaçırır gelinlik giydirip kuyuya atar,üstüne su çekerim beni delirtme kızım! Konu Kim Jee ise O SAÇ BO-ZU-LA-MAZ!Hemen yatıp arkamı döndüm ben bunla başa çıkamam olmaz.
•*•*•*•*•
Sabah Yoonginin mükemmel küfür edişiyle yerimden sıçradım.
-HASSİKTİİR. HAY SİKEYİM HAY SİKEYİM.
Beni farketti ve bana koşmaya başladı birden arkama geçti.
-WOO ÖLDÜR ONU LÜTFEN HAY SİKEYİM.
O sırada aklıma dank etti. Yoongi ve örümcek korkusu.
-Tamam ben burdayım sakin ol şhhh. Şimdi bana yavaşça nerde olduğunu göster.
-Orda orda
- yooni sen orda orda deyince nerede olduğunu göremiyorum evladım. Önüme geçte göster.
- Hayatta olmaz. Masanın üstünde.
-Tamam şimdi sakin ol ve bana bi terlik ver.
-Napıcaksın terliği.
-Jee taktiği gerçi o topuklu ayakkabıyla yapmıştı ama fark olmaz.
Çadıra girdi ve bana babet verdi.
- Terlik yoktu idare edersin artık.
Yavaşça ilerledim onun yüzünden ben de kasılmıştım. Masaya iyice yaklaştım ve oha lan bu ne daha büyüğünü koysaymışsını çadır kadarını falan yuh be. Bunu çıkaran anaya helal oldun kafam kadar örümcek çıkartmış.
Terliği iyice sıktım ve bitirici darbemi yaptım. Bu savaşı ben Min Woo kazanmıştı. İşte bu!
Yoongi bana garip garip bakmaya başladı. Yüzüme egoist gülüşümü taktım ve babeti ona uzatıp "al bakalım korkak yoongi,kaslar kız düşürmekten başka işe yaramıyormuş di mi? " havalı yürümeme devam edip çadıra girdim.Bir eksik var, Tae nerde bu sese uyanmamış olamaz. Direk çadırdan çıktım ve yoongiye seslendim:
- Pişt Yoongi, Tae nerde?
- Kahvaltılık almamışız almaya gitti çocuğa yazık 1 saat yol gidip geliyo sonuçta. Düşünceli çocuk.
- Sen niye gitmedin beleşçi nerde hazır var git oraya zaten dimi. Sen yok musun sen.
- Eee kimden öğrendim kızım
Gülüp yumruk tokuşturduk. Seviyorum ben bu çocuğu yaaa.&&&&&&&&&&
Eveeeet sonunda yb geldi mutlu olmuşsunuzdur umarım bi an yazasım geldi diğer kitabıma da yb yazdım oraya da bakabilirsiniz öpüldünüüüüüz💞💞💞