1

126 13 0
                                    

Jak codzień zwlekłam się z mojego łóżka i poszłam do łazienki. Stanęłam przed wielkim lustrem i zrobiłam rutynowe czynności. Ubrałam się, zjadłam śniadanie i wyszłam do męczarni zapewne każdego dziecka czyli szkoły. Udałam się na pierwszą lekcje pierwszego dnia i ostatniego tygodnia szkoły. Tak, kończyłam gimnazjum w Polsce. Po męczącym poniedziałku wróciłam do domu.

Od ponad 2 miesięcy na jednym z portali społecznościowych piszę z niejakim Jeonem Jeong-gukiem. Jest on w zespole ale jednak trainee. Jest wysoki, ma czarne włosy i brązowe oczy, jak na rówieśnika na bardzo dobrze rozbudowane i umięśnione ciało.

Mimo tak krótkiego czasu jesteśmy bardzo do siebie zbliżeni, mamy wspólne tematy, nigdy nam się nie kończą i nigdy się nie nudzimy. Jednak Jungkook jest homoseksualny.(Przepraszam że go tak skrzywdziłam XD) Z początku przeszkadzało mi to bowiem podobał mi się ale teraz nie mam z tym najmniejszego problemu.

Po jakże wielu godzinach spędzonych na pisaniu czy rozmawianiu przez Skype'a czy telefon odłączyłam się od świata wirtualnego. Wzięłam mojego psa i poszliśmy na długi spacer do pobliskiego parku. Jednak od kiedy weszłam do parku czułam na sobie czyjś wzrok lecz nikogo nie było. Odrzuciłam te myśli daleko od siebie i wróciłam z psinką do domku.

Zrobiłam sobie kolację a po niej poszłam się wykąpać. Jeszcze chwilę popisałam z Jeonem i odpłynęłam w krainę Morfeusza.

/Ahh witam. Tak wiem za krótkie. Myślę że nie spieprzyłam pierwszego rozdziału. Piszcie co wam przeszkadza a ja postaram się zmienić:)

5 gwiazdek i za dwa dni kolejna część

:)

"Pogoń za marzeniami"-Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz