...

15 2 0
                                    

Obudziłem się o 8 a tak naprawdę obudził mnie głośny pisk opon ale to zignorowałem i poszedłem wziąć prysznic, ubrać się i zjeść śniadanie. W kuchni zastałem Lily ubraną w moją białą koszulę widać jej było pośladki było to podniecające nie powiem ale to przecież moja przyjaciółka..

- Lily czy mogłabyś się przebrać bo to nie jest chyba twoje ubranie ze swojej garderoby co ?.- Powiedziałem starając nie urazić jej. 

- No i co z tego Niall.- Wtedy usiadła na moich kolanach i powiedziała.- Żartuje już idę się przebrać a i jakaś dziewczyna tu była kazała przekazać czekaj jak to było... o no już wiem nie dzwoń do niej i nie pisz i zapomnij o niej.- Powiedziała wchodząc po schodach. Ja zastanawiałem się kto to mógł być aż w końcu przyszła mi do głowy Babi.

- Lily !!!

- Co ?

- Jakim ta dziewczyna przyjechała samochodem ?

- Bmw x6 a co ?!-Krzyknęła z góry a ja zamarłem przecież to Babi ma taki samochód.

- Kurwa!- Krzyknąłem i włączyłem telewizor a tam ?! Dziewczyna w czarnym bmw trafiła w ciężkim stanie do szpitala czemu? Jechała 200 km na godzinę chciała uratować życie 80-sięcio letniej pani i uderzyła w drzewo '' I tam było pokazane zdjęcie Babi...Świeczki stanęły mi w oczach tylko w jakim szpitalu ona leży??

Story of my life// N.H.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz