Gdy się obudziliśmy zjedliśmy śniadanie . Były to pyszne kanapki z bułką śniadaniową , która była posmarowana masłem. Był tam położony ser , ogórek posypany pieprzem . Po śniadaniu przebraliśmy się z naszych ubrań nocnych na ubrania codzienne . Ja założyłem moją białą bluzkę i do tego ciemną bluzę , spodnie czarne z dziurami . Babi założyła letnią sukienkę oraz okulary przeciwsłoneczne . Ja z akcesoria założyłem ful capa .
- Gotowa ? - zapytałem .
- Poczekaj idę przypudrować nosek - odpowiedziała z piętra domu .
- Ok to czekam przed domem w aucie - zawiadomiłem , auto to mazda MX-5 kabriolet .Gdy po 15-20 min zeszła moje oczy zgłupiały i w moim brzuchu te motylki* , i w moich myślach muszę ją mieć . trochę nie kontaktowałem przez 5 min.
- No to jedziemy ? - zapytała.
- Co ? A tak tak jedziemy - odpowiedziałem . Zapalając silnik odjechaliśmy - a może wyskoczymy gdzieś razem po zwiedzaniu ? - zaproponowałem .
- Zaraz czy ty chcesz mnie zaprosić na randkę ?- Zdziwiła się.
- No a czemu by nie ? - Odpowiedziałem .
- Zaraz ty nic nie rozumiesz - Powiedziała .
- No a co mam rozumieć ? - Zapytałem .
- No , że tak nie może być tylko u Ciebie się przenocowałam a ty robisz sobie jakieś nadzieje ? - Odpowiedziała zdziwiona .
- Spróbować zawsze można - Zaśmiałem się .
- Z czego ty się śmiejesz ? - Spytała mnie .
- No jak to z czego , ja nie chce zaprosić Cię na randkę tylko żartowałem . - Odpowiedziałem na pytanie Babi.
- Ha ha ha bardzo śmieszne - Zaśmiała się sztucznym śmiechem . - gdzie my jesteśmy ? - Zapytała .
- Gdzieś na pewno - Starałem być tajemniczy , aż do tego momentu kiedy nie zobaczy napisu "Hollywood" .
- Zabrałeś mnie na napis ? - Spytała się mnie .
- No a jak Ci się wydaje ? - Zapytałam .
- No tak mogłam się tego spodziewać - Zaśmiała się tym razem nie sztucznie . Gdy weszliśmy na górę napisu zrobiliśmy sobie piknik . Po kilku minutach spytała się mnie Babi
- No nie przeszkadza Ci to , że paparazzi ciągle Cię męczą i nie raz kłamią na twój temat ?
- To jest męczące już nie raz chciałbym być tak jak inni ludzie mieć spokojne życie , no ale ja kocham śpiewać i będę to robił chociaż to męczące ukrywać się przed paparazzi - Odpowiedziałem na pytanie .
- Rób to co kochasz . - Powiedziała mi kładąc rękę na moją oraz kładąc głowę na mój bark . Nie ukrywam miło było spędzić czas z Babi gawędząc ze sobą no ale gdy już zrobiło się nieco ciemniej musiałem odwieść ją do jej domu . Kiedy byliśmy pod jej domem poczułem smutek i ona chyba też .
- Miło było , wspaniała randka - zaśmiała się przytulając mnie .
- Mnie też było miło , może dasz mi swój numer telefonu ? - Spytałem się jej .
- No dobra - Powiedziała . Po wymienieniu się numerami pożegnaliśmy się . Wróciłem do domu a tam pustka , już nie było tak jak z Babi . Szkoda mam nadzieje , że kiedyś to się powtórzy . Odświeżyłem się pod prysznicem i poszedłem sprawdzić wiadomości na poczcie i zobaczyłem coś co nie powinno być w sieci było napisane tam tak " Niall Horan i dziewczyna o imieniu Babi , niezwykła miłość wspaniała randka na napisie Hollywood , czy będzie coś więcej niż tylko jedna randka? " Po kilkunastu min zadzwonił mój telefon to była Babi .
- Co to do cholery jest !? - Krzyknęła .
- No sam nie wiem musieli nas zobaczyć jak się do mnie przytuliłaś . - Odparłem
- Aha czyli to teraz moja wina tak ? - Spytała
- Po części twoja jak i moja .- Powiedziałem chcąc załagodzić atmosferę . - Zadzwonię do dziennikarzy i coś im powiem dobra? - Zapytałem .
- No ok byle by szybko bo jak moja siostra to zobaczy to szaleju dostanie . - Odparła zaniepokojona .
- Dobra to dobranoc .- Powiedziałem .
- Pa i wzajemnie - Powiedziała w ostatniej chwili . Ja nie zwlekając zadzwoniłem do nich , a raczej próbowałem się dodzwonić no ale nie dobierali spojrzałem na zegarek a tu już 22.35 no o tej godzinie to na pewno nie odbiorą no i co ja powiem Babi ? Spytałem się sam siebie . No to jutro z rana zadzwonię do nich . Gdy mój budzik zadzwonił rano o 7.00 nie czekając aż zadzwoni Babi z pretensjami od razu zadzwoniłem do tych dziennikarzy .
- Dzień dobry dziennikarze w Hollywood w czym mogę pomóc - Powiedział ktoś do telefonu .
- No nie taki dobry jak dla was , a pomóc możecie w tym , że ostatnio w internecie na portalu społecznościowym pojawił się od was taka wiadomość zupełnie nie przypadkiem" Niall Horan i dziewczyna o imieniu Babi , niezwykła miłość wspaniała randka na napisie Hollywood , czy będzie coś więcej niż tylko jedna randka? " no i co to ma być ? - Zapytałem .
- No tak my tylko podajemy najświeższe niusy z życia gwiazd czy coś w tym złego ? A tak w ogóle to z kim rozmawiam - Spytał mnie .
- Ze Świętym Mikołajem pan rozmawia, no chyba z Niallem Horanem logiczne . Jeżeli to nie zniknie z sieci to idę z tym na policje . - Postraszyłem dziadów .
- No niech pan nie postępuje pochopnie usuniemy to naprawdę . - Powiedział przestraszony.
- Ja myślę . - Zakończyłem tymi ostatnimi słowami naszą rozmowę . Po 2 godz wszedłem na portal społecznościowy i na szczęście nic tam już nie było . Zadzwoniła do mnie Babi .
- Już nic nie ma więc czego o de nie chcesz? - Zapytałem .
- Chciałam Ci podziękować , za to , że szogun czyli moja siostra tego nie zobaczyła , jak by to zobaczyła to by mnie dręczyła żebym umówiła was na spotkanie . - Odpowiedziała .
- A mowa o spotkaniu masz ochotę gdzieś wyskoczyć ? - Spytałem z nudów .
- No z przyjemnością , ale czekaj przecież paparazzi - Powiedziała ze smutkiem .
- Jak nas zobaczą to jak coś to rodzina - Zaśmiałem się. Nie no mówi się trudno i tak kiedyś pójdzie plota do sieci " Niall Horan i Babi Blue są oficjalnie parą " jak to ładnie brzmi -ponownie się zaśmiałem.
- Ha ha ha bardzo śmieszne - powiedziała lekko poddenerwowana .
CZYTASZ
Story of my life// N.H.
Fiksi PenggemarNiesamowita opowieść o Niallu Horanie i jego zespole "1D" . Młody członek Harry Styles postanawia jednak odejść z powodu rozpoczęcia kariery solowej. Niall był rozczarowany . Jednak reszta zespołu nieumiejąc sobie poradzić bez Harrego . Jeszcze je...