2.

63 5 2
                                    

Úgy aludt, mint a bunda az Ivan Braginsky-val való meccse előestéjén. Hosszú meleg zuhanyt vett. Jól evett. Jógázott, hogy ellazítsa az izmait és lenyugtassa magát és a fejében száguldó gondolatokat. Nem edzett túl sokat a nagy nap reggelén. Csak futni ment; kérlelve az Edzőt, hogy csatlakozzon hozzá a Central Park-ban. Kertek alatt, kevésbé nagy utcákon futottak kereszül, majd betértek egy bevásárlóközpontba és leültek a nagy szökőkút szélére. Ez is motiválta Alfred-ot. Mindig is tisztában volt vele, hogy mindenben nyerni akar, hogy mindenben ő szeretne lenni a győztes, de néha mégiscsak kellett pár emlékeztető. Látva a sok embert, elképzelni, ahogy az ő nevét kiáltozzák, ahogy ő az ég felé emeli az ökleit egyszerűen tökéletes volt. Még úgy is, hogy a fejében pár hang azt kiáltozta, hogy félnie kellene. Ne küzdj meg vele; ezt mondták. Ne küzdj meg Ivan-nal a Rettenetessel.
           
    
Az összecsapást megelőző órákat az Edző szobájában töltötte, keresztbe tett lábakkal az ágyon, hallgatva, ahogy Lizzie és az Edző a stratégiájáról beszélnek.

Elizabeta Gil edző bá’ legjobb gyerekkori barátja és egyben az edzőterme társtulajdonosa volt, ám ragaszkodott hozzá, hogy mindenki szólítsa egyszerűen csak Lizzie-nek. Azt állította, így fiatalabbnak érzi magát, mint valójában most, hogy lassan közel kerül a ’kapuzárási pánik korához’. Kedves volt, és ambíciózus, és a bátorsága versenyre kelt még az Edzőével is, szóval ebből a szempomtból egyértelmű volt, miért voltak barátok már évtizedek óta. És nem számított a hosszú haj vagy a letagadhatatlan nőiessége, a neve még mindig emlegetve volt a női bajnokság ringjeiben. És ő erről minden további nélkül fecsegett Alfred-nak.

Alfred az ágytakarót bámulta, miközben ők beszéltek. Védelmet fel, takard el az arcod, tudod, hogy megy ez. Maradj a lábadon, ugrásra készen, körözz a ringben, legyen a tiéd a terület, hadd tudja ő is, hogy ez a te ringed. Menj rá minden adódó alkalomra, ugorj be majd ki, ne adj neki egy lehetőséget se. Fáraszd ki, de te próbálj meg nem elfáradni. Ha mégis kimerültnek éreznéd magad, lazíts, és adj be neki egy csalit. Kerülj ki a közvetlen hatótávolságából. Hagyd, hogy ő menjen oda hozzád. Nehogy beszorulj a sarokba vagy a kötélhez, mert biztos megragadja az alkalmat.

Emlékezz, hogy szeresd magad, szeresd a tested, és védd meg. Ő az egyetlen, akire számíthatsz Al, ő az egyetlen, akid van.

.

A stadion hatalmas volt. A meccsre többen jelentek meg, mint azt hitte, és ez felizgatta. Máris hallotta a kiáltásokat. Lizzie és az Edző egyedül hagyta a küzdelem előtti bemelegítés idejére. Feltette hát a fejhallgatóját és feltekerte a hangerőt a számon – Survivor – amennyire csak lehetett. Hallani akarta a gitárt, érezni a dobokat, a lelkében. Ritmusra verte a boxzsákot. Az utolsó szám, amit berakott nem volt más, mint az ’Eye of the Tiger’. Tudta, hogy klisé volt, de nem érdekelte. Abban hitt, hogy az összecsapás előtti percek csaknem olyan fontosak, ha nem fontosabbak, mint maga a küzdelem ideje. Ez arról szólt, hogy hangulatba kerüljön, emlékeztesse magát, hogy miért is van itt most, hogy milyen keményen dolgozott ezért. Halkan dúdolt, mikor az Edző bejött érte.

„Itt az idő, bajnok.” – mondta, ahogy a kezeibe adta az Amerika Kapitányos köpenyét. Ez volt a szerencsehozó kabalája; minden meccse előtt ezt vette fel. „Ne hagyd cserben őket.”

„Naná, hogy nem fogom.”

„Tudod, mit kell csinálnod.”

„Száz százalékosan.”

„Mivan? Nem hallak.”

„Igen, pontosan tudom, mit kell csinálnom!

Az Edző hátba veregette, ahogy elindultak a ring felé. Mielőtt belépett volna a küzdőtérre, ugrott párat, megigazította a fogvédőjét, körbe forgatta a fejét és összeütötte a kesztyűit. Az Edző a vállára csapott a kezeivel és mélyen a szemébe nézett.

Lovely as you are | fordításحيث تعيش القصص. اكتشف الآن