Eu sunt Alexa și am 15 ani. M-am apucat de puțin timp de youtube și deja am 250 de mii de abonați. Sunt foarte fericită și mă bucur că am alături de mine o comunitate minunată.
Astăzi stăteam în pat și mă gândeam la ce să mai postez pe youtube. Și dintr-o dată primesc un apel.
— convorbire telefonică —
Eu: Bună!
O: Bună! Te-am sunat să-ți spun că ai fost invitată să participi la meet-ul de la București. Dorești să participi alături de ceilalți vloggeri români?
Eu: Desigur!
O: Meet-ul va fi peste 5 zile.
Eu: Okay! Pa!
O: Pa!— convorbire telefonică —
Am început să țip de fericire,iar mama speriată intră peste mine în cameră.
M: Alexa,ce-ai pățit?
Eu: M-a sunat organizatoarea și mi-a spus că sunt invitată să particip alături de ceilalți vloggeri români la meet-ul de la București.
M: Mă bucur pentru tine.
Eu: Meet-ul este peste 5 zile, deci am timp să mă pregătesc.
M: Dacă ai nevoie de ceva să mă anunți.În ziua următoare m-am pregătit să ies afară cu prietenii ca să fac un vlogg în care să-i anunț pe toți că voi participa la primul meu meet.
Am ajuns în parc alături de prietenii mei și pornesc video-ul.Eu: Sall, lume! Bine v-am găsit la un nou videoclip alături de Raluca,Iuliana și Adi.
Eu: Trebuie să vă spun ceva!
R&I&A: Ce este?
Eu: Aseară m-a sunat organizatoarea meet-ului de la București și mi-a spus că sunt invitată să particip la acest meet alături de ceilalți vloggeri români!
R&I&A: Bravo, ce fericiți suntem pentru tine!
Eu: Dragii mei,vă așteptăm peste 4 zile la meet-ul de la București! Ne vedem data viitoare,pa!Timpul trecea repede! S-a făcut târziu așa că am plecat acasă. Toată seara am stat și le-am răspuns la mesaje fanilor.
Mă trezesc pe la 11:30 și încerc să mă dau jos din pat :))) Văd că mă sună cineva.— convorbire telefonică —
Eu: Alo!
O: Alo! Te sun ca să-ți spun că mâine trebuie să pleci la București.
Eu: Așa devreme?
O: Da!
Eu: Okay,pa!
O: Pa!— convorbire telefonică —
Mă duc și o anunț pe mama că trebuie să mă pregătesc, să-mi fac bagajele,că mâine plec la București. Îmi iau la mine tot ce-mi trebuie. Deja sunt gata. Am niște emoții. Pe youtube sunt foarte naturală,vorbesc deschis cu lumea,spun tot ce gândesc,fac glume,sunt mai "rea" ca să spun așa,dar în realitate nu scot nici 2 cuvinte,cum naiba?! Deja s-a făcut târziu și trebuie să mă odihnesc că mâine la 05:00 trebuie să mă trezesc.
S-a făcut dimineață și trebuia să mă pregătesc de plecare. Mi-am făcut rutina zilnică și am decis să-mi iau niște colanți și un tricou. M-am aranjat,mi-am luat bagajele și am plecat la gară. După 10 minute trenul sosește. După vreo 2 ore de mers cu trenul am ajuns! Eu am început să fac un scurt vlogg pentru canalul meu de youtube și am făcut niște poze cu fanii și timpul a trecut repede. M-am dus în fața unui hotel unde trebuie să mă întâlnesc cu toți vloggerii. În sfârșit am găsit hotelul bun,nu întrebați,și îi văd pe toți vloggerii români. Eram obosită,cred că am mers în fiecare loc din București😂😂😅 Ajung la ei...Eu: Sall,lume!
Toți: Hei!
Eu:Ce-am ratat?
Selly: Ne organizam,deja am decis fiecare unde doarme.
Eu: Eu unde dorm.
S: Ăă... Am uitat de tine.
Eu: Mersi, nu trebuia!
Gami: Mai e un loc liber,dar...
Eu: Dar ce?
Exploit: E în camera băieților!
Eu: Pe bune?!
G: Da!
Eu: Asta e! Ce băieți sunt în camera aia?
E: Eu,Gami și Selly!
Eu: Mai bine de atât nu se putea!
Diana: Norocul tău,Alexa!
Eu: Daa,pe drq.!
S: Vorbește urât fata :))))
Max: Dar unde ai fost până acum?
Eu: Am vizitat locurile.
S: Deci,în prima cameră dorm: Diana Condurache,Bianca Condurache,Tequila și Laura Giurcanu.
În a 2 a cameră dorm: Max,Deniz,Vasco și Pain. Iar în a 3 a dorm: eu,Gami,Exploit și Alexa.
S: 3 băieți și o fată,ce v-a ieși oare?! :)))
Toți: Oooo :))))))
Eu: Haha,ce amuzanți sunteți voi!
T: Baftă,Alexa!
Eu: Sper să nu iasă cu bătaie :))Mergem fiecare în camerele lor și ne lăsăm bagajele și după ieșim afară.
Ne-am dus într-un parc și am vrut să ne punem pe bănci. Când găsisem un loc liber, vine Selly și se așează în locul meu.S: Stai la mine în brațe,Alexa!
Eu: Prefer să stau în picioare.În secunda următoare Selly mă prinde de mână și mă trage la el în brațe. Omul ăsta nu se lasă așa ușor. Face cum face și tot e ca el. Am mai vorbit,a trecut timpul foarte repede și am plecat la hotel. N-am ajuns bine că deja lumea ne chema la masă. Am intrat în sala de mese și eu nu-mi găseam loc. Dintr-o dată vine Selly,mă ia de mână și mă duce la o masă. Băiatul ăsta are ceva cu mâna mea. Ne punem la masă,mâncăm liniștiți. Ne ridicăm de la masă ca să mergem fiecare la camerele lor, când Selly pune mâna pe fundul meu. Ne-a văzut toată lumea!
Eu: Pe bune,Selly,pe bune?!
S: Nu-i vina mea că tu ți-ai luat colanți.
Eu: Adevărat! ( nu mai puteam de rușine)
D: În seara asta iese cu viol!!!
P: Alexa,ai grijă!
Eu: O să am!
L: Selly e cam pervers!
Eu: Am observat.
D: Selly!
S: Da?!
D: Să iei prezervative. N-am chef acum de nepoți.😂😂
S: Am înțeles,șefa!
Eu: Ce amuzant,Dia! 😑Ajungem în cameră,e o problemă! Toți dormim în același pat! Pe bune?! Cât noroc am! 😐
Sper să vă placă! 🎉
Scuzați-mă pentru greșelile gramaticale. Nu uitați să votați! Vă pup! ❤💎
CITEȘTI
Un iubit vlogger
FanfictionAlexa este o tânără care s-a apucat de youtube. Va avea multe momente de neuitat alături de mulți vloggeri români.