— convorbire telefonică —Eu: Bună!
O: Bună! Te-am sunat să-ți spun că ești invitată să stai în tabăra vloggerilor din Constanța. Vrei să vii?
Eu: Desigur!
O: Okay! Tabăra v-a ține o lună.
Eu: Okay!
O: Peste 3 zile trebuie să pleci la Constanța. Te vei întâlni cu aceiași vloggeri.
Eu: Mă bucur! Pa!
O: Pa!— convorbire telefonică —
Eu: Mama!
M: Ce e?! De ce țipi?
Eu: Am fost invitată la tabăra vloggerilor.
M: Mă bucur! Când trebuie să pleci?
Eu: Peste 3 zile.
M: Trebuie să mergem mâine la mall să-ți cumpărăm câte ceva.
Eu: Okay!Încep să fac un vlogg în care le spun că o să fiu toată luna la Constanța în tabăra vloggerilor. Lumea era încântată și m-au întrebat cine mai vine. Le-am spus că vor fi aceiași vloggeri ca la meet-ul de la București. Am mai povestit și după am încheiat vloggul. După am mai stat în pat și vorbeam cu vloggerii. Eram încântați că vom sta o lună împreună. Mai vorbeam ce mai vorbeam și timpul a trecut repede. M-am culcat,iar ziua următoare am fost cu mama la mall. Mi-am cumpărat ceva de îmbrăcat. Am mai fost la câteva magazine după am mers acasă. Am ajuns acasă și am început să filmez cum mă joc un joc horror. S-a făcut târziu așa că m-am culcat. Azi era ultima zi de stat acasă. Am decis să ies afară cu prietenii. Ne-am distrat. Când ajung acasă o văd pe mama că face prăjituri.
Eu: Ce faci bun?
M: Nimic!
Eu: Prăjiturile pentru ce sunt?
M: Pentru prietenii tăi de mâine.
Eu: Se strică până mâine în tren.
M: Ba nu!
Eu: Okay.Mă duc la mine în cameră și pun ceasul să sune la 04:30. După vorbesc prin mesaje cu vloggerii.
Eu: Bă,vă face mama prăjituri.
S: Super!
D: Selly,te îngrașă!
S: Asta e!
E: Ce prăjituri?
Eu: Face prea multe ca să știu.
B: Mă bucur!
T: O iubesc pe mama ta!
Eu: Și eu! :))
V: Sunt bune prăjiturile?
Eu: Da!
D: Abia aștept!
Eu: Party!
L: Normal!
M: Cum vor fi locurile?
P: La fel.
D: Alexa!
Eu: Da?!
D: Ai noroc!
Eu: Se vede!După mă culc pentru că mă voi trezi devreme. Am început să mă pregătesc de plecare. Îmi iau bagajele și plec la gară. Trenul a sosit și am plecat la Constanța.
Eu: Voi când ajungeți în Constanța?
D&B: Într-o oră.
S: În 2 ore.
Eu: În 15 minute ajung.
B: Așa devreme?!
Eu: Locuiesc aproape de Constanța.
S: Se vede.Deci voi sta singură o oră. Super! O sun pe organizatoare.
— convorbire telefonică —
Eu: Bună!
O: Bună!
Eu: În 5 minute ajung în Constanța.
O: Ești prima.
Eu: Știu. Poți să vii să mă iei.
O: Sigur!— convorbire telefonică —
Am ajuns în Constanța. Imediat ajunge și organizatoarea care mă duce cu mașina la locul unde vom sta. Îmi las bagajele într-o cameră și după mă duce înapoi în gară ca să-i aștept pe ceilalți și să-i duc la locul unde vom sta. Ajung în gară și încep să fac poze cu fanii. Am mai povestit cu ei,a fost super! Am primit o provocare de la o fană să dansez pe muzica lui Drake,My feelings. Am acceptat,dar cu condiția să dansăm amândouă. Ea a acceptat. I-am dat camera unui tip să filmeze cum dansăm. Am început să ne prostim,ne distram. După am luat camera și vorbeam cu abonații,făceam vlogg. Am mai vorbit, ne-am mai prostit și după am încheiat vloggul. Fanii au plecat. Am rămas singură și am făcut insta-story la trenuri,lume,vreme și tot așa. Am pus și un insta-story cum dansam cu Alexandra, așa o chema pe fată. Ascultam muzică și mă plimbam prin gară. În sfârșit ajung și ceilalți.
Ei: Bună!
Eu: Bună! Hai să mergem!
D: Știi unde e locul?
Eu: Da!
S: Pe jos?
Eu: Da! Ce credeai că vine avionul personal după tine?!Am mers cât am mers și ajungem la locul unde vom sta. Intrăm și își lasă și ceilalți lucrurile. Locul era minunat. Aproape de mare. Am decis ca eu,Gami,Selly,Exploit și Dia să mergem la magazin. Pe drum.
Eu: Gami?
G: Da?
Eu: De ce ești trist?
G: A aflat iubita mea că am dormit în aceiași cameră cu tine.
Eu: Tot nu îmțeleg de ce s-a supărat. S-a supărat degeaba.
G: Nu te lua de ea!
Eu: Stai calm,nu e vina mea că ea s-a supărat. Crede că ți-am făcut ceva,doar nu te-am f***t,ce drq.
S: Așa e!
G: Mă lași... Trebuia să o ascult pe ea,nu pe voi!
Eu: Okay,te las!Și încep să fug ca să mă pierd de ei. Decid să merg la malul mării ca să mă liniștesc. Cobor scările și ajung pe plajă. Mă pun jos pe nisipul fierbinte și mă uit spre mare. Îmi revin și după văd că vin la mine niște adolescenți ca să facem poze. Am făcut poze și după văd că vin la mine Gami,Exploit,Dia și Selly. Nu aveam chef de vorbă cu ei,așa că am fugit și am urcat scările de pe partea cealaltă. Am fugit până când n-am mai putut și am decis să mă opresc. Mă duc și mă așez jos la o bancă,de lângă un parc.
Gami povestește
Îmi pare rău că am supărat-o pe Alexa. Nu e vina ei! Am decis să ne despărțim. Fiecare a luat-o pe câte o stradă diferită.
Alexa povestește
Stau pe bancă și mă odihnesc. Se aude ceva. Când mă întorc era...
Sper să vă placă!
Vă pup! ❤💎
CITEȘTI
Un iubit vlogger
FanfictionAlexa este o tânără care s-a apucat de youtube. Va avea multe momente de neuitat alături de mulți vloggeri români.