Când mă întorc era Exploit. Se pune lângă mine și mă ia de mână. Okay,asta era ciudat,dar și plăcut.
E: Te rog nu te supăra pe Gami! E doar trist din cauza iubitei lui.
Eu: Am observat!
E: Nu pune la suflet.În secunda următoare s-a apropiat din ce în ce mai aproape de mine. Nu s-a întâmplat nimic pentru că au venit ceilalți. Dia și Selly mă iau în brațe. Gami se pune în fața mea.
G: Alexa,iartă-mă că te-am supărat,am fost un prost!
Eu: Nu ești prost, Gami. Ai avut un moment mai prost ca toți ceilalți, atât.
G: Mă bucur că mai iertat.Mă ia în brațe și după mergem la vila unde vom sta timp de o lună. Am ajuns. Ne-am decis să facem următoarea seară o petrecere. Am decis ca eu cu Selly,Vasco și Bia să mergem la magazin să cumpărăm tot ce ne trebuie. Mergem în camere să ne culcăm în aceeași formulă. Ne trezim devreme și începem să ne pregătim de petrecere. Am aflat că în seara asta va veni și Alvarez. Am plecat cu Bia,Vasco și Selly la magazin.
S: Mai e mult până la magazin?
Eu: Mai e puțin.
B: Nu te mai văita!
V: Luăm și băutură?
Eu: Ce băutură?
V: Șampanie...
Eu: De copii?!😂
V: E na. Niște vin,bere.
Eu: Nu vrei și whisky sau J&B??
V: Ba da!
S: Tu nu bei?
Eu: Nu!
S: Vrei să-ți luăm un Tedy?
Eu: Da,chiar vreau!
B: Pentru Alexa luăm și suc.
Eu: Mersi!Intrăm în magazin și ne cumpărăm și de mâncare,băutură și Selly îmi ia un Tedy. Ne întoarcem la vilă și văd că a sosit Alvarez.
A: Bună,sunt Alex!
Eu: Te știu :)) Bună,eu sunt Alexa!
A: Încântat!
Eu: Și eu!
A: Dia!
D: Da?
A: Voi două semănați.
Eu: Doar la păr și înălțime,atât!
L: Ai dreptate!
P: Nu seamănă!
D: Nu contează! Eu tot o iubesc!
Eu: Și eu!Începe distracția. Am pus muzica la maxim la boxe. Au mâncat foarte puțin deoarece băutura e la putere. 😂😂
Am jucat am/n-am.S: Am/n-am avut o relație cu un vlogger?
S&D&A&G&L&D: Am!
Eu&E&V&M&P&T&B: N-am!
G: Am/n-am fumat?
Eu: N-am!
Toți: Am!
S: Serios,Alexa? Nici măcar o dată?
Eu: Vorbesc serios!
S: Okay.
D: Am/n-am iubit/iubesc vreun vlogger în secret?
Toți: Am!
D: Îm sfârșit ai spus și tu că am.
P: Pe cine?
Eu: Nu se spune!
V: E în camera asta?
Eu: Sunteți curioși?
T: Normal!
Eu: Nu vă spun.
A: Lasă că te îmbeți și ne spui tot.
S: Cu ce să se îmbete?
B: Doar cu Tedy.
A: Nu bei?
Eu: Nu! Cine drq vă mai duce pe voi în camere?!
M: Așa e!Au început să bea,să mai vorbim,să ascultăm muzică și timpul a trecut. Mulți s-au dus în camere să se odihnească. O cameră a rămas goală ca să doarmă Alvarez și Dia. Fetele s-au dus în cameră cu Vasco,Pain,Deniz și Max. Am rămas jos doar eu cu Dia,Alvarez,Gami,Selly și Exploit.
În afară de mine și Exploit toți s-au îmbătat. Am decis ca eu și Exploit să-i ducem pe toți în camerele lor. Am decis să-l luăm primul pe Alvarez. Am mers ușor,ușor până la el în cameră,adică mai greu deoarece Alvarez cântărește cam mult.A: Dragă,ce vrei sa facem?
Eu: Nu sunt draga ta.
E: Crede că ești Dia. A spus azi că semănați.
Eu: Mda.
A: Ce are Exploit,Dia?
Eu: Exploit nu are nimic și eu nu sunt Dia. O aducem pe Dia imediat.Îl punem pe Alvarez în pat,dar când să plecăm,Alvarez mă prinde de mână și mă trage. Cad în brațele lui și începe să mă muște de gât.
Eu: Exploit,salvează-mă!
E: Încerc!
A: Exploit ne certăm! E iubita mea,ai înțeles?!
E: Da,da!Exploit mă salvează în sfârșit de Alvarez și în semn de mulțumire îl iau în brațe și îl sărut pe obraz. Mergem și o luăm pe Dia și o ducem în cameră. Când ajungem acolo Alvarez dormea. După îi luăm pe Selly și Gami. Toți au adormit.
Eu: Ce mă doare gâtul.
E: Îți trece.
Eu: Parcă m-a mușcat un vampir.
E: E o comparație bună! :))Până la urmă mergem la culcare. Mă trezesc înaintea lui Gami și Selly. Exploit s-a trezit deja.
Eu: Bună!
E: Bună,cum ai dormit?
Eu: Destul de bine,tu?
E: M-a sufocat Gami puțin,dar nu contează.
Eu: Asta e! Nici cu Selly nu e mai bine :)
E: Așa e! Hai la masă!
Eu: Cine ajunge primul?!
E: Okay.Am început să fugim până la masă. E egalitate.
B: Câtă energie aveți.
L: Ce ați băut?
Eu: În deosebire de voi,nimic!
M: Mă bucur!
D: Alexa?
Eu: Ce e?
D: Ce ai pe gât?
Eu: Ce să am? Aa,aici?! M-am lovit.
D: E pe naiba. Ăla e hickey.
Eu: Sigur?!
D: Da! Spune, cine te-a mușcat?
V: Ai făcut nebunii :))
Eu: Nu! Aseară v-ați îmbătat așa că eu cu Exploit v-am dus în camerele voastre.
Vu: Cu Exploit zici?!
Eu: Da! Restul erau mangă.
D: Exploit, așa rău muști?!Ce credeți că va spune Exploit?!❤💎
CITEȘTI
Un iubit vlogger
FanfictionAlexa este o tânără care s-a apucat de youtube. Va avea multe momente de neuitat alături de mulți vloggeri români.