Majorat

140 6 6
                                    

I: Bună!
Eu: Bună!
I: Ce dor îmi era de tine!
Eu: Și mie!
I: Îmi e dor de Selly.
Eu: Și mie de Gami.
I: Am vorbit cu Selly și mi-a spus că vine săptămâna viitoare.
Eu: Mă bucur pentru tine!
I: Cum a fost la Constanța?
Eu: Super!

Săptămâna asta a trecut foarte repede. Am mai făcut niște video-uri,am mai ieșit, nimic interesant. Într-o zi mă sună Iuliana.

— convorbire telefonică —

I: Ce faci?
Eu: Stau,tu?
I: Bine, hai afară! Eu sunt în parc.
Eu: Mi-e lene!
I: Haide,e urgent!
Eu: Bine!

— convorbire telefonică —

Mă îmbrac într-o pereche de blugi și un tricou. În 10 minute am plecat.

I: Ce ți-a luat atât?
Eu: Am plecat în 10 minute. Mai repede de atât nu se putea.
S: Bună,Alexa!
Eu: Bună,Selly! Ce era așa urgent?
G: Eu!
Eu: Ai venit!

Îl strâng în brațe și nu-i mai dau drumul.

G: Mă omori!
Eu: Măcar mori cu mine!

Îi dau drumul și după mai vorbim.

Eu: Când a-ți venit?
S: Aproape o oră.
Eu: Mă bucur să vă văd,mai ales pe tine, Gami!
G: Și eu!

Iuliana și Selly au plecat într-un loc mai retras. Eu cu Gami ne-am dus să ne luăm o înghețată și după ne-am pus la o bancă.

Eu: Sper să ne vedem cât mai des.
G: Și eu!
Eu: O să reușim!
G: Fac orice pentru tine!
Eu: Te iubesc!
G: Și eu!

Selly și Iuliana se întorc.

S: Trebuie să plecăm.
Eu: Deja?!
G: Din păcate,da!

Am mers la gară și băieții au plecat. Au plecat prea repede. Eu și Iuliana am decis să mai stăm prin parc. Ne așezăm la o bancă și câteva fete au venit la mine ca să facem poze. Am făcut poze cu fiecare în parte și am semnat autografe. Timpul a trecut foarte repede. Am început școala. Eram clasa a 9 a și totul era bine. Aveam mulți fani care voiau să facă poze cu mine. Eu nu refuz pe nimeni. Unii mă strigau Gagica lui Gami,nu mă supăr :)) În weekend făceam tot posibilul ca să mă văd cu Gami. El venea mai des la mine. Eu mă duceam mai rar,pentru că mă pierd peste tot :) În vacanțe mergeam la meet-uri și totul era perfect. Cu canalul meu de youtube mergea foarte bine. Am ajuns la 650k abonați. Totul era perfect până când am împlinit 18 ani. Cu 10 zile înainte de majoratul meu. Voiam să mă pregătesc pentru petrecere. Vreau să iasă totul bine. Închiriez un loc super mare și frumos. În acest local mâncarea e delicioasă. Iuliana s-a despărțit de Selly acum 2 ani,dar încă au rămas prieteni. Relația mea cu Gami e foarte bună. Deja i-am cunoscut părinții. Sunt niște oameni minunați. Am mai continuat cu vlogg-urile și cu gaming-ul. Acum lucrez ca model și m-am mutat în Constanța.Pregătirile pentru petrecere erau gata. Următoarea zi era majoratul. Am făcut un live în care vorbeam cu toată lumea și le spuneam de ziua care v-a urma și le răspundeam la întrebări. Pe la 23:00 mă culc. Mâine la 11:30 mă duc la local ca să văd cum este totul. Instrumentele dj-ului erau ansamblate și sistemul de karaoke era gata și el. Totul era perfect. Locul era decorat foarte frumos.Lumea trebuie să apară pe la 14:00. Mi-am invitat prietenii,colegii,youtuberii,și verii mei,mai mici decât mine cu un an,care sunt gemeni. Pe la 13:00 intră cineva în local. Când mă uit erau verii mei.

Eu: Ce mă bucur să vă văd!
C&M(Cătălin și Mădălin): Și noi!
Eu: Sunteți primii.
C: Nu vrem să ratăm ceva.
M: Te putem ajuta cu ceva?
Eu: Nu e nevoie de nimic. Totul e gata.

Deja e 13:30 și lumea a început să vină. Până la 14:00 erau toți. În afară de verii mei alte rude nu au venit deoarece mama și fratele meu erau la muncă. Ceilalți verișori erau prea mici sau prea mari. Petrecerea a început. Muzica era genială,mâncarea era delicioasă,atmosfera era mișto. Am făcut poze cu toți. Toată noaptea am petrecut. Înainte să aducă tortul am făcut karaoke. I-am obligat pe verii mei să facem toți 3 karaoke. Am cântat toți. Cred că unii au surzit puțin,dar nu contează, ne distrăm. Momentul în care a venit tortul toți au început să-mi cânte. Mă uitam la fiecare în parte și mă simțeam super. Aveam lângă mine niște oameni minunați cu care o să-mi petrec timpul toată viața. Petrecerea a fost prea blană. Am ajuns acasă și am dormit vreo 10 ore. După am făcut un vlogg în care deschid toate cadourile. Următoarea zi am zis să ies cu Gami. M-am îmbrăcat mai gros pentru că afară e frig. Zăpadă nu e așa multă. Gami mi-a spus că ne vom întâlni în parc. Am ieșit din casă și am plecat spre parc. Ajung în parc și văd un cuplu cum se sărută. Tipul ăla seamănă mult cu Gami. Mă uit mai bine la fața tipului și era chiar Gami. De ce se pupa cu tipa aia?!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 23, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un iubit vloggerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum