Eu: Mă sună Dia.
— convorbire telefonică —D: Alexa,unde sunteți?
Eu: Pe drum.
D: Hai acasă că ne e foame.
Va: Murim!
Eu: Okay,suntem pe drum.— convorbire telefonică —
G: Cine era?
Eu: Dia.
G: Ce vrea?
Eu: Îi e foame,hai să mergem!
G: Hai!Gami povestește
Când eram gata să-i spun ceea ce simt,sună Diana. Trebuie să găsesc un moment potrivit.
Ajungem acasă.
D: În sfârșit! Ce v-a luat atât?
Eu: Drumul spre casă :))
T: Hai la masă!Am mâncat și după ne-am gândit să mergem la Acvariu și Delfinariu. A fost foarte frumos. După am fost la o înghețată. După am făcut un vlogg cu fetele. A fost interesant. După ne-am gândit să ne uităm la un film horror. Eu la un moment dat am început să râd.
S: De ce râzi?
Eu: Sunteți amuzanți.
Vu: De ce?
Eu: Uite ce speriați sunteți!
D: Ce tare e să faci mișto de niște oameni speriați.
Eu: Da! :)))Am terminat și cu filmul și ne-am băgat la culcare. Următoarea zi a început în forță. Iar mi s-a făcut o farsă. Eram toată măzgălită pe față,mâini și picioare. Am stat o oră în baie ca să mă spăl și după mă duc la bucătărie unde erau toți.
Eu: Ce farsă drăguță.
S: Ce farsă?
Eu: Parcă nu știi.
S: Chiar nu știu.
Eu: Mai măzgălită de atât nu se putea.
T: Nu am desenat frumos?
Eu: Tu ai fost?!
G: A fost ideea mea,dar te-au desenat fetele.
Eu: Foarte frumos!
S: Trebuia să văd și eu.
G: Am poza.
Eu: Deci,azi ce să facem?
E: Cum rămâne cu video-ul pentru noua piesă?
P: Am și uitat.
S:Trebuia să mergem pe plajă să tragem câteva montaje.
Eu: Hai să mergem acum.
B: E o idee bună.Am mers pe plajă,prin oraș și am filmat. Totul a ieșit super. Piesa e mișto și sper că va avea peste 10 milioane de vizionări. Am ajuns acasă.
S: Mergem în seara asta într-un club?
D: Da!
Eu: Cum vreți voi.
Vu: Deci mergem toți.
M: Da!Ne-am pregătit pentru club. Eu am ales să mă îmbrac într-o pereche de blugi rupți și un tricou scurt. În câteva minute am ajuns. Am mers la bar să comandăm ceva de băut. Eu am cerut un suc și restul alcool.
S: Suc, serios?
Eu: Da! Cine vă duce acasă?!
S: Ne descurcăm.Am băut sucul și am mai cerut altul.
S: Lasă că-ți aduc eu sucul.
Îmi aduce sucul și eu de sete l-am băut pe tot.
Eu: Selly,ăsta nu e suc!
S: Greșeală! Hai să facem un joc.
D: Ce joc?
S: Cine bea cel mai repede.
D: Okay!
Eu: Nu mă bag!
S: Ți-e frică?!
Eu: Nu!Selly m-a tot provocat până când am acceptat. Am băut vreo trei pahare și m-am făcut mangă. Simțeam că mor. Văd că un tip se apropie de mine.
X: Fata,vrei să încercăm ceva?
Eu: Aș încerca pumnul meu pe fața ta.În secunda următoare i-am dat una.
Am luat și un pahar și i l-am spart în cap. Voia și el să dea,dar au venit ceilalți și l-a izgonit. Am mai stat puțin. Eu stăteam pe canapea aproape moartă și ceilalți dansau. După o oră am încercat să plecăm acasă. Am ieșit din club și am mers câțiva metri. După aceea am văzut negru în față și am căzut. Băieții m-au ridicat și după am mai mers câțiva metri după am căzut în genunchi și am vomitat. Am vrut să mă ridic dar nu puteam. Tot cădeam.E: Ridică-te!
Eu: M-aș ridica,dar au plecat picioarele,frate,nu vezi?!În secunda următoare am adormit pe jos. De acolo nu mai știu nimic. Mă trezesc pe la 12:00. Eram singură în cameră. Încerc să mă ridic,dar nu pot. Am căzut. Eram amețită,ce naiba am?!
Reușesc să mă ridic în picioare și mă duc la bucătărie.G: Cum te simți?
Eu: Mi-e rău!
S: Ai băut...
Eu: Ce-am făcut?
G: Nu știi ce-ai făcut aseară?
Eu: Ba da! Știu că am fost aseară la club. Am băut 2 sucuri,am dansat și după m-am trezit acasă.
P: Ai făcut mai multe aseară.
Eu: Ce?
L: Ai băut de te-ai făcut varză. Ai bătut un tip. Ai căzut,ai vomitat,ai leșinat. Te-a dus Gami în brațe acasă.
Eu: Pe cine am bătut?
Va: Un necunoscut. I-ai dat un pumn în față și i-ai spart un pahar în cap.
Eu: Belea!
M: Te-ai întrecut cu Selly la băut.
Eu: D'aia mi-e rău?!
G: Da! Cum îți e mâna?
Eu: Ce are mâna mea?!
G: Te-ai tăiat aseară într-un ciob.Mă uit la mână și văd numai răni. Toată mâna era tăiată. Am mâncat și după am fugit la baie ca să vomit tot ce-am mâncat.
Vu: Ce-ai pățit?
Eu: V-am zis că mi-e rău. Sigur n-am făcut și altceva?
T: Sigur!
Eu: Mă duc afară să iau o gură de aer.
B: Okay!Ies pe afară să mă plimb. Încă eram amețită și de abia mergeam. Mă gândesc să trec strada să mă duc la banca aia.
G: Unde e Alexa?
B: Pe afară.
G: E singură?
B: Da!
G: Mă duc să văd ce face.
B: Okay.Gami povestește
Cum a putut Bianca să o lase singură pe Alexa pe stradă. Să mă grăbesc. Cine știe pe unde e. Ajung pe trotuar și o văd pe Alexa pe șosea. Dintr-o dată văd o mașină cum vine. Am alergat la ea și o împing din fața mașinii.
G: Ești bine?
Eu: Eu da,tu?
G: Da! Ce mă bucur că n-ai pățit nimic.
Eu: M-ai salvat! Ești eroul meu!Îl sărut pe obraz și îl strâng în brațe.
G: Hai pe plajă să ne liniștim.
Eu: Okay.Gami mă ține tot drumul de mână ca să nu cad. Ajungem pe plajă și ne punem jos.
Eu: Vreau să-ți mulțumesc că ai avut grijă de mine.
G: Și eu vreau să-ți mulțumesc că mi-ai fost alături în momentele grele.
Eu: Sunt aici pentru tine!
G: Chiar mă bucur! Trebuie să-ți spun ceva!
Eu: Ce e?Ce credeți că va spune? Scuzați-mă pentru greșelile gramaticale. Spor la citit.
Vă pup! ❤💎
CITEȘTI
Un iubit vlogger
FanfictionAlexa este o tânără care s-a apucat de youtube. Va avea multe momente de neuitat alături de mulți vloggeri români.