Eu: Cum dormim?
S: Eu trebuie să dorm la margine.
G: Și eu!
Eu: Gami,facem schimb de locuri?
G: Îmi pare rău!
E: Noi 2 dormim la mijloc.
Eu: Mda.
S: Alexa,tu stai lângă mine. Gami are iubită.
Eu: Cea mai bună scuză!
G: Hai că nu mori!
Eu: Așa e!
S: Multe fete s-ar bucura să fie în locul tău.
Eu: Da,ce norocoasă sunt.Ne punem în pat,iar eu stăteam cu fața spre Exploit.
S: De ce nu stai cu fața la mine?
Eu: Așa stau eu mai bine.
S: Okay!Și după mă strânge tare în brațe. Adorm în brețele lui. Era drăguță acea îmbrățișare. Mă trezesc și observ că eram singură. Mă duc și mă schimb. Cobor și văd că toți sunt jos la masă.
Toți: Neața!
Eu: Neața!
V: Ai dormit bine?
Eu: Da!
B: Mă bucur!După ce mâncăm ne gândim să mergem pe la mall. Am fost cam prin toate magazinele și ne-am cumpărat ce-am vrut. După am mers la hotel și am ascultat muzică. După am decis să jucăm ceva. Am jucat jocul ăla în care trebuie să cântăm cu apă în gură. A fost rândul meu și toată apa din gură a ajuns pe Exploit. Am luat un prosop și am început să-l șterg. Era foarte ud. Toată lumea râdea.
Eu: Scuză-mă,nu am vrut!
E: Nu-i nimic! Se mai întâmplă!
Eu: Așa e!S-a făcut târziu așa că ne-am dus la culcare,cică. A început să mă ia în brațe, să mă gâdile și să mă enerveze.
Eu: Lasă-mă,Selly!
S: Te las,dar cu o condiție!
Eu: Care?
S: Să mă săruți.
Eu: Nu!L-am împins puțin și el vine și mă ia pe sus și mă duce în baie,mă pune în cadă și începe să mă ude. După a fugit. Eu eram udă ca naiba. Ies din baie udă și îi văd pe Exploit și Gami morți de râs.
Eu: Ce e așa amuzant?
G: Totul!
Eu: Haha! De ce nu m-ați ajutat.
E: Scuze!
G: Am iubită,nu mă bag!
Eu: Da,știm!Îl las pe Gami în pace că are iubită și mă duc la Exploit.
Eu: Exploit!
E: Da?
Eu: Știi că te iubesc!Mă duc și-l strâng tare în brațe. L-am udat cam rău. O merita :))
E: Mulțumesc frumos!
Eu: Pentru puțin! Dacă vrei îmbrățișări apelezi la mine.
E: Bine!După încep să fug prin hotel după Selly. Mă văd ceilalți vloggeri și mă întreabă ce am găsit. Le spun tot ce s-a întâmplat. I-am întrebat dacă l-au văzut pe Selly. Nimeni nu l-a văzut. Mă plimb prin hotel și în sfârșit l-am găsit și încep să-l alerg până când îl prind într-un colț și îl strâng în brațe.
Eu: Suntem chit!
S: Mie îmi convine. Mai luat în brațe.
Eu: L-am luat și pe Exploit în brațe, dar el nu se laudă.
S: Serios?
Eu: Da,dacă nu m-a ajutat.
S: Mai mă iei în brațe?
Eu: Îți ajunge pe ziua de azi.
S: Okay.Mergem în cameră și ne schimbăm. Ne punem în pat și adorm repede. Dimineața mă trezesc în brațele lui Selly și Exploit. Băieții ăștia mă sufocau. M-am prefăcut că încă dorm până s-au trezit băieții. N-am mai stat pe gânduri și am mers să mă aranjez,pentru că azi e meet-ul. Ne întâlnim toți în fața hotelului. Eram emoționată pentru că era primul meu meet. A venit multă lume la meet. Am urcat toți pe scenă și am început să vorbim, sa facem glume și la urmă am făcut poze. A fost super. Seara am stat cu ceilalți vloggeri pe afară. Am mai vorbit și pe la 02:00 mergem să ne culcăm. A trebuit să ne trezim pe la 06:30 pentru că plecam acasă. Îmi părea rău. M-am simțit bine cu ei. Mergem la gară. Ne luăm în brațe și fiecare pleacă spre casa lui. Deja îmi era dor de ei. Am făcut un grup cu ei pe whatsapp și vorbeam. Am ajuns acasă. Mama mă aștepta cu mare drag.
M: Bună!
Eu: Bună!
M: Cum a fost la București?
Eu: A fost super! Toți au fost de treabă.
M: Mă bucur!Mă duc în cameră și mă gândesc să ies cu prietenii. Pe la 17:30 am ieșit afară cu Iuliana și Raluca.
I&R: Bună!
Eu: Bună!
R: Deci,cum a fost acolo?
Eu: A fost super!
I: Cum sunt vloggerii?
Eu: Destul de okay.După le-am povestit tot ce s-a întâmplat.
I&R: Tare!
R: Ești cu Selly?
I: Sau cu Exploit?
Eu: Cu nimeni.
I&R: Păcat!
Eu: Asta e!Am mai stat până când s-a făcut seară și am plecat acasă. Ajung acasă,mă duc la masă și după mă duc la mine în cameră și adorm. Mă trezesc pe la 11:00 și realizez că băieții nu mai sunt cu mine. Singură mă plictisesc îngrozitor. Observ că mă sună cineva.
Sper să vă placă! Scuzați-mă pentru greșelile gramaticale.
Vă pup!❤💎
CITEȘTI
Un iubit vlogger
FanfictionAlexa este o tânără care s-a apucat de youtube. Va avea multe momente de neuitat alături de mulți vloggeri români.