5 ☆▼

849 36 0
                                    

Odama girdiğimde gerçekten çok şaşırmıştım. Eski evimdeki salon kadar bir odam vardı artık. Ve beni en çok şaşırtan şey odamdaki giyinme odamdı ve giyinme odama doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda esas daha çok şaşırmıştım. İçerisi doluydu ve bunların hiç biri benim giysim değildi. Odam gibi giysi odamda beyazlar içindeydi. Kendimi cennette hissettim resmen. Ve banyo yapmayı düşündüm. Giysi dolaplarımın içine bakarak bornozumu buldum. Banyodan çıktıktan sonra giymek için pembe bir sort ve beyaz bir t-shirtude yatağımın kenarına bırakıp. Giysi odama geri dönüp giysilere bakmaya başladım. Bunların hiç birini ben giyemezdim çünkü çok kısaydılar ve çok dardılar. Şimdi anlamıştım her şeyi. Buradaki bütün herkes bunlardan daha kısa şort etek giyiyorlardı. Ben böyle düşünürken arkamı döndüm ve arkamı dönmemle çığlık atmam bir oldu.

Justin: korkutmak istememiştim.

Ben : sorun değil bir şey mı oldu ? *dedim justine bakarak*

Justin: evi gezmek istersin diye düşünmüştüm.

Ben : tabiî ki neden olmasın hadi gezelim * dedim üstüme bir hırka alarak*

Odamdan çıktık. Ve benim odamın yanındakı odaya girdik.

Justin: burası benim odam. Odama girmeden önce kapıyı çalarsan sevinirim.

Ben : peki

Justinin odası mavilerle bezenmiş ve duvarında justin bieberin bissürü posteri vardı. Ve yatağı çok hoştu. Denizi ve gökyüzünü andırıyordu odası çok hoştu anlıcağınız.

Onun odasından çıkıp tam çaprazdaki odaya girdik. Burası da iremin odası diye düşünürken odaya girdik evet buras İremin odasıydı.

Justin: burasıda İremin odası siz kızlar benim odamdan uzak durduğunuz sürece geri kalan odalarda istediğinizi yapabilirsiniz.

Ben : tamam

İremin odası morlar içindeydi mavi mor ve beyaz herkesin odası kendi istediği renkteydi. İremin odasındada Miley Cyrus Demi Lovato Katy Perry Justin Bieber Selena Gomez Eminem Gibi ünlülerin posterleri vardı. Benim eski evim olsaydı halam asla izin vermezdi.

Ve ordan çıkıp. Mutfak müzik odası ve oturma odasını gezdik. Ve benı oturma odasında bırakıp odasına çıktı. Bende hemen tuvalete çıktım çünkü tuvaletimi yapmak gerekiyordu. Lavaboya çıktım. Kapıyı çaldım ve içeriye girdim irem içerdeydi.

Ben: Şey üzgünüm rahatsız ettim .

İrem: yoo sorun değil tuvaletin varsa yapabilirsin rahatsız olmam

Ben : teşekkurler * dedim ve tuvaletimi yaptım*

Ben : dışarı mı çıkıyorsun ?

İrem: evet sende gelmek ister mısın ?

Ben : olur nereye gidiyorsun ?

İrem : sevgilimle buluşucağım .

Ben : o zaman rahatsız etmeyeyim.

İrem: hayır gel sende yanında arkadaşları olucak seninde evde canın sıkılmaz hem

Ben : tamam ben odamdan elbise alıp geliyorum .

Dedim ve lavabodan çıktım. Odama gidip. Giysi dolabıma yöneldim. Pembe ve beyaz arasında kaldım ve beyazda karar kılıp elbiseyi alıp odamdan çıktım. Odamdan çıkmamla justinle karşılaşmam bir oldu. Hemen lavaboya girdim ve ireme elbiseyi gösterdim.

İrem : güzel seçim

Ben : teşekkurler

İrem: önemli değil sen beni bekle 5 dakıkaya geliyorum.

Ben: tamam

5Dakıka Sonra:

İrem : bunları giymelisin.

Ben: ben bunları giyemem ki

İrem : aley lütfen giy.

Ben : tamam

İrem: sen giy ben odama gidip beyaz bir topuklu ve takılar bakıcağım

Ben tamam

Elbisemden önce İremin bana verdiğin şeyleri giydim ve iremin beklemeye başladım. İrem gelmeyince ben lavabodan çıktım ve o kadar dalgın yürüyordum ki Justine çarptım

Justin : önüne bakar mısın aleyna

Ben : pardon özür dilerim

Justin:  * justinin bakışı değişti baştan aşağıya suzdu* Çok Güzel olmussun.

Ben : teşekkur ederim sende çok yakışıklı olmussun sen nereye böyle ?

Justin : sizinle geliyorum. İremin sevgilisi benim en yakın arkadaşım.

Ben : peki

Dedim ve oradan ayrıldım iremin kapısını çalıp içeriye girdim.

İrem: pardon ben seni unuttum gel hadi şaçlarını yapayım.

İremin yanına gittim ve gösterdiği yere oturdum ilk önce şaçlarımı at kuyruğu yaptı ve sonra maşa yaptı çok hoş duruyordu. Gözlerime göz kalemi ve beyaz far sürdü.

İrem: kırmızı mı ? pembe mi ?

Ben: kırmızı

Rujumuda sürdü ve ben hazırdım.

İrem: şu ayakkabılar senin

Ben : tamam teşekkur ederim

İrem: önemli değil hazırsan çıkalım

Ben : ben hazırım sen .

İrem : bende hazırım hadi çıkalım

Ben : tamam

Odadan çıktık ve justin bizi bekliyordu hep beraber merdivenleri indik. Ve oturma odasına indik. Oturma odasından o büyük bahçeye çıktık. Hep beraber yürüyerek bizi bekleyen arabaya bindik. Justin gidiceğimiz Yeri söyledi ve tarif etti.

İrem: aleyna sana söylemem gerekenler var.

Ben : tabiî ki dinliyorum.

İrem: bak şimdi bu cocuklar istediğini vermesen senden zorla alacak cocuklar parası ile bile alıcak kadar düşerler. Ve benim sevgilim olan jackle bizim düzenli bir ilişkimiz var. Odaya girdiğinde büyük ihtimalle mert ve abim olucaktır. Ya mertin yada abimin kucağına oturmanı istiyorum. Ama mert e oturursan sevinirim. O çok anlayışlıdır. Ve sana bir şey yapacağını sanmam. Bakiresin dimi ?

Ben : evet

İrem: tamam mert büyük ihtimalle anlayacaktır zaten .

Ben: çok teşekkürler kuzen

İrem: orda bana kuzen demek yok irem de

Ben: tamam çok teşekkür ederim

Araba durdu ve biz boş bir sokakta indik. Justin bizden önce bir sokağa saptı ve bizden önce gitti. Bizde irem’le yürümeye devam ettik. Ayakkabılarım acıtıyordu. Çünkü topuklu ayakkabı giymeye pek alışkın değildim. Ama çıkaracak kadar da aciz değildim. Ve bir sokaktan daha döndük. Ve boş bir sokağa girdik. Ordan da bir evin arkasına döndük. Hiç şarkı sesi yoktu. Ve irem bir adama bir şey söyledi adam kapıyı açtı ve bizi içeriye aldı. 

+15 vote

+200 okuyucu 

Bardaki MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin