Sabah alarm sesiyle Kalktığımda Her yerım ağrıyordu. resmen üstümden tır geçmiş gibiydim. Okul günü olduğunu unutmuştum bile. kalktım ve lavaboya gittim. ellerini ve yüzünü yıkadım. ve içimden BU SEN DEĞİLSİN ALEYNA dedim. sonra öteki tarafım YENİ ÜLKE YENİ HAYAT KEYFİNE BAK dedi. bende zaten gelmeden önce buna söz vermiştim. bu sefer kendim değil başka biri olucaktım. insanların yıkmaya çalışıp ama yıkamadığı kayalar gibi olacağım. Hani derler ya bunu olduğu yerden indiremiyorum çünkü hiç önemsediği biri yok. Peki olursa dedim kendi kendime ya yakışıklı birine aşık olursam. Zaten büyük ihtimalle böyle olucaktı. Diye düşünürken ellerimi lavaboya koyduğumu fark ettim. Ben asla böyle şeyler yapmazdım. Ama bende değişiyordum. Banyodan çıktım ve okul kıyafetlerimi giymeye başladım. Okul eteğim geçen seneki okul eteğimden 2-3 karış daha kısaydı. İrem bu okulda böyle giydiklerini söylemişti. Giydim kıyafetlerimi. Altına topuklu ayakkabı uydurmaya çalıştım ve sonunda siyahta karar kıldım. Çünkü bordo okul kıyafetine sadece siyah topuklu ayakkabı gidiyordu. Cumartesi pazarım süper geçmişti. Mertten sürprizle uyanmıştım cumartesi günü. Ondan sonra hep takılıyorduk. Bugünde beni alacaktı okula giderken. Hemen saatıme baktım. Yarım satım vardı. Hemen maşamı prize taktım ve ısınmasını beklerken saçlarımı ayarladım. Saçlarımı yapmaya başladım. Saçlarım bittiği zaman saatime baktım 15 dakikam vardı. Çantamı alıp. Kahvaltıya indim. Amcamlar kahvaltıya oturmuş bizi bekliyordu.
Ben: Herkese günaydın. (dedim ve kahvaltı masasına oturdum)
Hiç kimsenin sesi çıkmıyordu. Tabağıma kendime yetecek kadar kahvaltı yiyeceği alıp. Hepsini yedim. Ve ben tam masadan kalkmıştım ki kapı çaldı. Ve gelen mertti. İçeriye girdi. Amcamla el sıkıştı ve söze girdi.
Mert: Bugün aleynayı ben okula götürcem Sinan abi
Sinan Amcan: Tamam mert keyfinize bakın. Kızımız sana emanet
Dedi ve amcam merti tanıyor çıktı. Vay be ne güzel. Montumu aldım askıdan ve üstüme geçirdim arkamı döndüğüm zaman mert arkamdaydı ve elinde çantam vardı. Çantamı alıp gülümsedim. Mert artık böyle yapmama alışmıştı çocuk.
Ben: Çok teşekkür ederim her şey için
Mert: Önemli değil.
Arabasına bindik ve okula doğru gitmeye başladık. İlk önce bir cafede durduk. Bana dönerek;
Mert: mert ne içersin ?
Ben: Filtresiz Kahve Lütfen dedim. Güldü ve almaya gitti. Biz mertle aslında çıkmıyorduk. Ama sanırsam onu seviyordum. Galiba oda beni seviyordu. Hoş çocuk sonuçta bütün okul peşinden koşuyordur kesin. Ve mert kahvem ve onun kahvesi ile geldi . kahveyi aldım ve yudumlamaya başladım. Okula geldiğimizde mert arabayı park etti ve benim kapımı açtı. Bütün kafalar bize döndü mert beni kendine çekerek belime sarıldı. Ve yürümeye başladık. Mertle bu sene aynı sınıftaydık. Benim hangi sınıfta olduğumu öğrendikten sonra benim sınıfa kendini aldırmıştı. Yürüyerek kapıdan girdim. Ve mertle bizimkilerin yanına gittik. İremi görünce güldüm. Ve iremin gibi bende mertin kucağına oturdum. Ve hep beraber konuşmaya başladık.
İrem: vay gençler çok yakışıyorsunuz.
İreme ellerimi uzattım tuttum ve onu öptüm. Merte çok şaşırıyordum onun kucağında oturmama rağmen bana hiç bir şey yapmıyordu.
Ben: sizin kadar olmasakta canım .
Jack: hayır ya ne alaka siz daha güzelsiniz. Görmediniz mi okul size nasıl baktı.
Ben: bence ben yeniyim diye baktılar.
Jack: aleyna bu işleri öğrenmeye başladın ve şunu unutma Mert seni asla ama asla aldatmaz. Bu okulda mertin kötülüğünü isteyen çok insan vardır. Ve onların şeylerine asla ama asla inanmanı istemiyorum. Bir şey olduğu zaman gelip bize sormanı istiyorum
Ben: tamam zaten ben asla öyle bir şey yapmam.
Zil çaldı herkes sınıflara dağıldı. Mert ve ben aynı sınıfa irem ve jack aynı sınıfa. Ve tenefuste buluşmak üzere ayrıldık. Derse girdiğimizde hoca çoktan içeriye girmişti
Berrin Hoca: Mert bey sizden önce girdiğim için özür dilerim.
Mert: önemli değil hocam siz devam edin.
Berrin Hoca: bu güzel kızımız kim ?
Mert: hiç önemli değil hocam okul onu tanır zaten siz dersinize devam edin.
Berrin Hoca: Canım biraz kendinden bahseder mısın ?
Ben: Ben Aleyna. 8 Yaşından beri müzik ve dans eğitimi alıyorum. Buraya okumak için geldim annem ve babamı kaybettiğim için amcamlara geldim.
Berrin Hoca: O zaman seni dans ve müzik gruplarımızda görmek isterim.
Ben: tabi hocam
Dedim ve oturdum. Hoca bugün ders işlemiceğimizi söyledi. Ve bana bir şarkı söylememi istedi . merte baktım tamam söyle anlamında kafasını salladı.
Ben: hocam hangi şarkıyı söyleyeyim.
Berrin Hoca: Ben bilmiyorum orasını sen bilirsin
O zaman aklımda Say Something Geçiyordu ve tahtaya çıkıp söylemeye başladım. Erkek yerlerine mertte eşlik etmeye başlamıştı çok şaşırmıştım. Bütün sınıf hayranlıkla bizi dinliyordu. Tenefuse çıkınca İremler bizim sınıfa geldi.
İrem: kızım muhteşemlik yaratmıssın yine sınıfta.
Ben: onu Merte söyle ben şarkıyı bildiğini bile bilmiyorum . Hatta onun şarkı söylemeye bilmesine bile şaşırdım diye bilirim.
Jack: benim kardeşim hem şarkı söyleyip hemde piyano çalıyor
İşte o zaman sınıfa biri girdi. Sınıftakilerin çoğu dışarıya çıkmıştı. Merte doğru yaklaştı ve mertin elini tuttu. Bu olayları ağzım açık izlerken. Sanırsam şok olmuştum. Şuanda hiç kimseyi dinlemek istemiyordum ama
Mert: cemre ne yaptığının farkında mısın ?
Cemre: sevgilimin elini tutuyorum.
Jack kızı kenara itti ve ona bağrınmaya başladı. Ve butun havam kaçmıştı. Sınıfın en son sırasına oturup kafamı sıraya göndüm. Sıranın sahibi gelince. Güler yüzle kafamı kaldırdım çocuk başka yere geçti. Ve ben koca ders öyle yattım. Okulun bitiş zili çalınca elime telefonumu alıp şöfere beni alması için mesaj attım. Ardından da ireme
Ben eve gidiyorum çok yorgunum .
Diye bir mesaj attım. Ve şöfor geldi arka koltuklara geçtim ve yattım. Kulaklığımı takıp. Birdy - Skinny Love 'u dinlemeye başladım. Eve geldiğimizde evde kimse yoktu. Hizmetçiye bana tatlı bir şeyler getirmesi ve beni soranlara evde olmadığımı söyleyecekti. Ve öylede oldu. O gün kimse beni ziyaret etmedi. Taki akşam yemeğine ininceye kadar. Bütün herkes yemek masasında yemek yemeklerini yiyordu. Ben aç olmadığımı söyleyip onlara katılmadım. Odama çıkıp puflarımın üstüne attım kendimi. Beklide tek kafamı dinlediğim yer burasıydı. Ve kafamı dinlemeye ihtiyacım vardı.
Peki Aleyna Daha Nelerle Karşılaşıcak ?
Ya herşey kötüye sarmaya başlarsa ?
Ya Aleyna Ölümle Yüzleşirse ?
Hepsi Sonraki Bölümde