Arkadaşlar Hikayeye Cemre Adında Biri Daha Eklendi Ve Eklenmeye Devam edicek
RESİMDE ALEYNA VE İREM VAR KUMRAL ŞAÇLI: ALEYNA KAHVERENGİ ŞAÇLI : İREM
Mertin Gözünden :
Aleyna ile iremi arabalarına bindirdim ve onlar sokaktan kaybolana kadar orda bekledim. Onlardan sokaktan kaybolur kaybolmaz bara geri döndüm. Birinci kapıyı geçtim. İkinci kapıya geldiğimde arkamdan bir el koluna girdi. Birini koluma dokunması ile yan tarafıma bakınca cemreyi gördüm. Cemreyi kolumdan tutup boş bir odaya götürdüm
Ben: ne işin var senin burada ?
Cemre: öyle demesene aşkım seni özledim.
Ben: cemre biz senle bir kere birlikte olduk ve seni burada istemiyorum.
Cemre: hadi ama mert beni istediğini biliyorum
Ben: hayır cemre yanılıyorsun.
Cemreyi orda bırakıp jack’ın yanına döndüm. Kapıdan girdim ve jack bana bakıyordu.
Jack : kızla bir şeyler yapmadınız dimi ?
Ben: kız bakireymiş bende kıyamadım.
Jack : afferim kardeşim benim kardeşim böyle olucak Sana bir şey oldu ?
Ben: az önce cemre ile karşılaştım her şeyi maf etmesinden korkuyorum.
Jack : bir şey yapamaz kardeşim
Jack ile konuştuktan sonra bardan çıktım ve bir çiçekçiye gittim. Oradan güzel kırmızı ve pembe güller alarak oradan bir oyuncakçıya gittim. Oradan kocaman bir oyuncak ayı alıp gülleri üstüne iğnelettim. Ve onu bir görevli ile aleynaların malikaneye gönderdim. Oradan da eve gittim. Çünkü artık uyumam lazımdı.
Jack’ın gözünden:
Sanırsam mert bu kızdan hoşlanmıştı ve ilk günden kıza bir şeyler yapmadığını söylüyordu. Ve ben kardeşime inanıyordum. Merte kardeşim dediğime bakmayın o benim öz kardeşim değildir ama öz kardeşimden bile yakındır bana. Bütün herkezden çok güvenirim ona. Benim bütün sırlarım saklıdır onda ve bende şimdi ona güveniyorum. Mert kızı becermediyse kesinlikle kız ya çok güzeldi ya gerçekten bakireydi yada yoksa mert aleynadan hoşlanmış mıydı ? ben bunları düşünürken mert içeriye girdi ve karşıma oturdu ?
Ben : kızla bir şeyler yapmadınız dimi ?
Mert: kız bakireymiş bende kıyamadım.
Ben : afferim kardeşim benim kardeşim böyle olucak Sana bir şey oldu ?
Mert: az önce cemre ile karşılaştım her şeyi maf etmesinden korkuyorum.
Mert : bir şey yapamaz kardeşim
Bu konuşmadan sonra mert yanımdan çıktı. Onun ardında cemre odaya girdi. Ve yanıma oturdu. Cemrenin yanıma oturması ile ayağa kalkmam bir oldu. Bu kız sürtüktü ve ben bunu ireme yapamazdım. Az önce onlaydım bu mis kokuyu bu sürtüğün kokusuna asla değişmezdim.
Cemre: neden benden kaçıyorsun jack ?
Ben: bana bak kızım benden ve cevremden uzak dur yoksa yaptıklarının fazlasını ödersin.
O kadar sinirlenmiştim ki kapıyı çarpıp çıktım. Arabaya atlayıp evimin yolunu tuttum.
Aleynanın Gözünden;
Mert bizi arabaya bindirdi. İremle ben karşılıklı oturuyorduk. Cam kenarına kayıp merte baktım. Ve mert artık kaybolmuştu. Bende dışarısını izlemeye başladım. Her şey mükemmeldi. Evler apartmanlar diskolar barlar insanlar çevre düzenlemeleri burası türkiyeden çok farklıydı. İnsanları hiç ön yargılı değildi. Ne giyersen giy ne yaparsan yap seni öyle kabul ediyorlardı. İrem mesela sevgilisi ile kaç kere yatıp kalktığını bilmiyorum ama okulun popüleri olduğunu biliyorum. Popüler olmak için neler yapmıştı acaba ? kimlerle çıkmıştı ? ben bunları düşünürken irem seslendi.
İrem: aleyna cidden sen hiç biriyle yapmadın mı ?
Ben : hayır türkiyede böyle şeyler çok yanlış diye düşünülür.
İrem: evet biliyorum türkiyede yaşayan arkadaşlarımdan duyuyorum.
Ben: peki yanlış anlamazsan bir şeyler sorabilir mıyım ?
İrem: tabiî ki sorabilirsin sen kuzenimsin benim hakkımda her şeyi bilmeni istiyorum.
Ben: jackle kaç kere birlikte oldun ?
İrem: jackle liseye ilk başladığımda tanıştım ve o zamandan beri onunla birlikteydim. Jackın gözüne girmek için biraz popüler olmam lazımdı. Çünkü okulun en popüler ve en çekici erkeği oydu. Merti de unutmayalım.
Ben: peki nasıl popüler oldun ?
İrem: okulda popüler olman için biraz makyaj biraz oynaşma biraz yalan hepsi seni popüler yapar aleyna ama sen bunları yapmadan popüler olucaksın.
Ben: nasıl yani ?
İrem: çünkü sen okulun en popüler zengin ailelerinden birindensin şuandan itibaren cumartesi pazarını iyi geçirmeni ve güzel elbiseler giysiler almanı öneririm yada beraber çıkarız.
Ben: tamam teşekkürler.
İremin Gözünden ;
Mert bizi arabaya kadar geçirdi. Aleyna ile arabanın içinde otururken aleyna cam kenarına geçip merte bakmaya başladı. Sanırsam mertten hoşlanmıştı. Ve mertle olmamış olmasına inanamıyordum. Çünkü mert her istediğini elde eden biridir. Neden birlikte olmamışlardır? Gibi sorular kafamda dönerken aleyna ya göndüm ve konuşmaya başladım ;
Ben: aleyna cidden sen hiç biriyle yapmadın mı ?
Aleyna : hayır türkiyede böyle şeyler çok yanlış diye düşünülür.
Ben: evet biliyorum türkiyede yaşayan arkadaşlarımdan duyuyorum.
Aleyna: peki yanlış anlamazsan bir şeyler sorabilir mıyım ?
Ben: tabiî ki sorabilirsin sen kuzenimsin benim hakkımda her şeyi bilmeni istiyorum.
Aleyna: jackle kaç kere birlikte oldun ?
Ben: jackle liseye ilk başladığımda tanıştım ve o zamandan beri onunla birlikteydim. Jackın gözüne girmek için biraz popüler olmam lazımdı. Çünkü okulun en popüler ve en çekici erkeği oydu. Merti de unutmayalım.
Aleyna: peki nasıl popüler oldun ?
Ben: okulda popüler olman için biraz makyaj biraz oynaşma biraz yalan hepsi seni popüler yapar aleyna ama sen bunları yapmadan popüler olucaksın.
Aleyna: nasıl yani ?
Ben: çünkü sen okulun en popüler zengin ailelerinden birindensin şuandan itibaren cumartesi pazarını iyi geçirmeni ve güzel elbiseler giysiler almanı öneririm yada beraber çıkarız.
Aleyna: tamam teşekkürler.
Biz böyle konuşurken çoktan eve gelmiştik. İrem çantasından anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve topuklu ayakkabıları çıkardı. Bende aynısı yaptım ve bahçeye daldım. Justin kapıda belirdi. Ve sonra yok oldu. Bende aleyna yı alıp odasına bıraktım. Oradan odamı geçip üstümü değiştirdim. Makyajımı temizlemek için lavaboya gittim.
Aleynanın Gözünden;
Biz böyle konuşurken eve çoktan gelmiştik. İrem kapıyı açtı ayakkabıları çıkardı bende aynısı yapıp bahçeden eve geçtik. Hemen herkes odalarına dağıldı. Odama gidip geceliklerimi giyip elbiseleri giyinme odasına bıraktım. İremin olanları ayırdım. İreme verecektim çünkü onlar benim değildi. Makyajımı çıkarmıştım ama yüzümü yıkamam lazımdı. Ben odamdan çıktım. Lavabonun oraya geldim. İrem çıktı lavabodan. Bana gülümseyip geçti gitti. Gidip ellimi yüzümü yıkadım. Ve odama geri döndüm. Yatağıma uzandım. Çok uykum vardı ve yorgundum.
Bakalım sürpizmiz aleynaya ulaşıcakmı ?
peki aleyna cemreyle karşılaşırsa ?
mert aleynayı cemreyle aldatırsa neler olur ?
çok mu merak ediyorsunuz o zaman beklemelisiniz