drei

308 23 7
                                    

Medya benden size Zayn - Pillowtalk

Yorumlarınızı bekliyorum, sonda ufak bir yakınlaşma var. Iyi okumalar. ○~○

"Bulutların üstünde uçan bir peri kızı."

.

O günün üstünden 1 ay geçmişti. Ilk öpücüğün, senin için çok özel olan ilk öpücüğün... Sevdiğin adamdan gelmişti. Hem de sen ona olan aşkını itiraf edince. Aklına gelen güzel anı sayesinde gülümsemeden edememiştin.

"Efendim Kai."

"Nerede kaldın, yolda mısın?" Kai'nin heyecanlı sesi seni güldürmüştü.

"Geliyorum şapşal bekle, eşyalarım geldi mi?" 

"Evet, ama bir eksiğimiz var!" Sorun da nesiydi şimdi, tam da her şey mükemmel gidiyorken. Her zaman sorun çıkmak zorunda mıydı hayatında? Kai senin hissettiklerini anlamış olacak ki senden önce konuşmaya başladı.

"Eksik olan şey... Sensin..." İçine bir rahatlama gelmişti. Sorun falan yoktu. Mutluydun, hem de hiç olmayacak kadar mutluydun. Hayatın güzel ve özel bir dönemdeydi.

"Kai Bey, bunun hesabını oraya geldiğimde vereceksiniz. Ayrıca cezanızı da ben keseceğim." Kai uzun süren içten bir kahkaha atmıştı. Onun bu içten gülmesi, sana huzur veriyordu.

"Sizden gelecek her cezaya hazırım, bekliyorum güzel bayan." 

Taksi yavaşladığında evinize geldiğini anlamıştın. Ücreti uzatıp, indikten sonra kapıya doğru ilerlemiştin. Kapıyı açmak için heyecanla çantanda anahtarını aradığın sırada kapıyı açıp içeriye doğru çekmişti narin bir el, seni. Ve ardından da uzun soluklu bir öpücük vermişti sana.

"Bunun da bir cezası olacak beyefendi."

Kai senin dediklerini umursamadan üst kata giden merdivenleri çıkmaya başlamıştı.

Elinden tutup sana heyecanla kafasında oluşturduğu ev düzenini anlatmaya başlamıştı.

"Bu odayı senin kitapların için bir kütüphane olarak kullanabiliriz. Ayrıca bir kısmını da çalışma alanı yapabiliriz."

Heyecanla ve tutkuyla kendinden geçerek anlatması seni büyülemişti. Seninle bir evi paylaşması, bununla mutlu olması... Fazlasıyla aşık olunasıydı.

"Anlaştığımız gibi, odamızı ben dekore ettim. Ve yan odayı da... Belki evimizde, mutlu yuvamızda koşuşturan minikler olabilir diye..."

Sözünü kesen dudaklarındı.

"Odamız tamamken, neden olmasın?"

İşte şimdi yaptıklarının acısını ondan çıkartıp güzel bir ceza verebilirdin.

 Hızlıca odadan içeri girdiğinizde onu yatağa doğru itmiştin. Yavaş ve narince üstüne çıkmıştın o sırada Kai seni kendine çekip dudaklarına yapışmıştı. Uzunca öpüşüne kısa bir karşılık verdikten sonra tişörtünü çıkartmıştın ve elin kaslı göğüsünde gezinmeye başlamıştı.
Dudakların köprücük kemiğinin üstüne geldiğinde ise bu sefer dilin devreye girmişti.
Kasıklarının üstüne doğru oturduğunda Kai'nin sesi senin memnuniyetle gülümsemene sebep olmuştu.

İşte intikamını almıştın, zafer senindi. Kai'ye son bir öpücük verirken kulağına doğru tahrik edici bir sesle söylemiştin.

"Üzgünüm bebeğim, umarım cezanı sevmişsindir."

Sen odadan çıkarken arkanda küfreden bir Kai bırakmıştın.

Birkaç bölüme final var, hazır olun.
Rinaasshi'
09.09.18

18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Trennug | OC ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin