Merhaba , bir şey yazmama gerek yok sanırım :) Bir günde yavaş yavaş geliştiğimizi görmek güzel bir duygu. İyi okumalar ♥
Multimedia Eylül'ün Kıyafeti ♡
Dün gece parti sonrası Berk egoistinin isteği üzerine telefon numaramı ona vermiştim. Hayatta vermezdim ama elinde büyük bir koz vardı. Resmen benimle eğleniyordu hayvan. Ciddiyetle alakası olmayan , sadece eğlenmeyi düşünen , bir o kadarda çekici biriydi. O kadarda çekici mi ? Kendine gel gerizekalı ! Ondan daha çekicileri de var. En azından egoist olmayan.
Bu arada hâlâ yatağımda uzanıyordum. Sadece uzanıyordum. Telefonum çaldığında hızla elim götürüp kim olduğuna bakmadan açtım , çünkü Miray uyuyordu ve rahatsız olmasını istemeden anında açtım. " Kimsin ? " dedim merakla kaşlarımı çattığımda " Hayranın olan bir sapığın." dediğinde gözlerimi devirdim. Berk. " Ne var baş belası ? Şimdi de telefon sapığı mı oldun ?" dedim alayla gülerek. " Bilmem. O da olabilir. Sonuçta senin sapığınım." dediğinde yeniden gözlerimi devirdim. O görmesede. " Kimseyi görmedim ben , senden daha abaza." dediğimde gülerek " Birileri Duman dinliyor desene." dedi. " Ne istiyorsun ?" diye sabırsızca sorduğumda derin nefes alarak " Seni güzelim. Olmuyor ama. Zor kızsın." dediğinde gözlerimi büyüttüm. " Anladım , sen bazı ihtiyaçlarını karşılamak için beni ikna etmeye çalışıyorsun. Görüşürüz." dedim. " Hayır hayır ! Tamam kapatma söyleyeceğim." dediğinde " Dinliyorum." dedim kısaca. " Bana bir borcun var. Ve ben bugün bu borcu kapatmanı istiyorum."
Oflayarak " Şu an üşengeçliğin zirvesindeyim. Uykum var." dediğimde beni takmayarak " Saat 12.00' de yurdun önündeyim atarlı." deyip yüzüne kapattı. Gidecek miydim ? Tabiiki de. Bu riski göze alamazdım. Bir mesaj geldiğinde hızla açtım.
" Birde söylemeyi unuttum. En seksi halinle gel. Hem de aşırı olanından. Aşırı olanından diyorum çünkü sen doğuştan seksisin ;) 12.00 de yurdun önünde.
-Sapığın.xx"
Madem çocuk yapıyorsunuz , zevk işi olarak yapmayın da isteyerek yapın. Yoksa çocuklarınız Berk gibi olabilir. Yavşaklıkta sınır tanımayan , egosu kendinden büyük , sapık bir varlık olabilir. Dikkat edin.
Sıkıntıyla yataktan kalktım ve en seksi halim için ilk önce duş aldım. Saçlarımı düzleştirdim ve siyah , göğüs dekoltesi olan bir elbise giydim. Ben bunu ne zaman almıştım ??
Üzerime geçirdikten sonra siyah bot tipinde , topuklarında zımba olan ayakkabıları giydim ve siyah bir eyeliner çektikten sonra parlatıcı sürerek aynanın karşısına geçtim. Siyah ceketimi de aldıktan sonra saate baktım. Tam 12.00' ydi. Hadi bakalım. Sessizce merdivenleri indikten sonra kapıdan çıktım ve arabasının önünde beni bekleyen Berk'e doğru ilerledim. Beni hala fark etmemişti. Yanına daha çok yaklaşıp boğazımı temizlediğimde hızla bana baktı. Sonra kafasını geri önüne çevirdikten sonra kafasınu kaldırıp inanamamış gibi bir daha bana baktı. " Siktir." diye mırıldanırken beni süzüyordu. " Bence de çok mantıklı hadi siktir git." dediğime gözlerime bakıp " Kimseyi görmedim ben , senden daha seksi." dedi ve sırıtarak elini belime koyarak beni kendine çekti. Kendimi ittirmeye çalışsamda başarısızlıkla sonuçlandığı için " Ya bıraksana !" diye tısladım. Israrla aynı pozisyonda kalıp " Bugün atar yapma gibi bir şansın yok Eylül. Ben ne dersem o olacak , ne istersem o olacak." dediğinde hızla itiraz ettim. " Ne alaka be ?! Sadece bir gün çıkacağımızı söyledin. Bu dediklerinin hiç biri olnayacak !" diye bağırdım. " Sen bilirsin. Peki , ilk önce hangi okuldan başlayayım bu köpek faciasını anlatmaya ? Sonuçta bu şehirde çok popülersin Eylül. Eylül gürsoy..." dediğinde gözlerimi kapattım ve sabır dilercesine nefes alıp verdim. " Tamam gerizekalı." dediğimde " Şimdiden söylüyorum , bir daha benimle kaba bir şekilde konuşursan dudaklarını dudaklarım örter." dedi ve piç gülümsemesini meydana çıkardı. Aklıma gelen şeyle sırıtarak " Tamam gerizekalıcığım." dedim ve dudaklarımı sömürmesine izin vermeden sinsice gülerek arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayatım
Teen FictionHayatımın en sıkıcı dönemine , yeniden merhaba. Ben Eylül. En yakın arkadaşım , tek varlığım , kardeşim gibi olan Miray en azından okula gitmem için en büyük sebepti. Her şeyimiz aynıdır onunla. Onunla çok ama çok yakın arkadaşız ve bilmediğimiz bir...