Έχουν περάσει αρκετές μέρες, περίπου μια εβδομάδα, από το περιστατικό με την κοπέλα... Δεν έγινε τίποτα το παράξενο από τοτε όλα είναι φυσιολογικά. Ο James συμπεριφερεται και πάλι φυσιολογικά, εγώ δεν ξανά έλαβα κάποιο γράμμα από τον creepy τύπο και τα πράγματα έχουν ξανά μπει στην ρουτίνα τους... Οι φίλοι του James έρχονται σχεδόν κάθε μέρα δεν έχει γίνει τίποτα το παράξενο όσο είναι εδω και όλα κυλάνε ήρεμα... Δυστυχώς όμως το όνειρο αυτό συνεχίζει να εμφανίζεται κάθε τρεις και λίγο. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει... Και το πιο εκνευριστικό είναι ότι δεν έχω δει και δεν έχω καταλάβει ποιος στην ευχή είναι αυτός ο τυπος με την κουκούλα!
Τις σκέψεις μου διακόπτει ένας James που μπουκάρει στο δωμάτιο χωρίς να χτυπήσει...
J- Λοιπόν πρέπει να μιλήσουμε...
V- Ακούω... Για τι ακριβώς θα μιλήσουμε;
J- Θα φύγω από το σπίτι...
V- Ε και;
J- Τι ε και ρε;! Άμα το μάθει η μάνα μας θα πάθει 3 εγκεφαλικά και 2 εμφράγματα!!!
V- Δεν θα ευθύνομαι όμως εγώ γιαυτό... Ούτως ή άλλως είσαι μεγάλος πια και δεν νομίζω να το πάρει τοσο βαριά...
J- Λες εε;
V- Ναι λέω...
J- Vanessa;;; Θα μου κάνεις μια χάρη;;
V- Εσύ θα της το πεις δεν σηκώνω κουβέντα εσύ θα φύγεις εσύ πρέπει να της το πεις...
J- Έλα θα κάνω ότι θέλεις!
V- Ότι ότι θέλω;
J- Ναιιι
V- Καλά τότε...
J- Ναιι!
V- Πω πω πω ούτε πενταχρονο να ήσουνα...
Μετα από μια σοβαρή συζήτηση περί της μετακόμισης με την μητέρα της Vanessa, η οποία το πήρε πολύ καλά και δεν σήκωσε αντίρρηση, βρισκόμαστε στο δωμάτιο της Vanessa στην κατάσταση "ότι ότι θέλεις"...
V- Λοιπόν και τώρα στο θέμα μας...
J- Τι θέλεις;
V- Θέλω να μου πεις που πήγες εκείνη την μέρα με την κουκούλα και είχες ξεχάσει και το κινητό σου στο σπίτι;;
J- Δεν μπορώ να σου πω...
V- Υποσχεθηκες...
J- Δεν είσαι ετοιμη ακόμα για να μάθεις...
V- Γιατι;; Νομίζω ότι ειμαι αρκετά μεγάλη ώστε να μάθω τι έκανες...
J- Πίστεψε με για αυτό δεν είσαι... Δεν θέλω να σου κρατάω μυστικά...
YOU ARE READING
My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED]
VampireΗ Vanessa είναι ενα κορίτσι 18 χρονών που μένει στο Los Angeles με τους γονείς της και τον 19χρονο αδερφό της τον James. Τι θα γίνει όμως όταν η Vanessa γνωρίσει τους καινούργιους κολλητούς του αδερφού της; Θα παραμείνει η ζωή της φυσιολογική ή μήπ...