Βγαίνω έξω από το σπίτι και ξεκινάω να τρέχω... Δεν ξέρω που πάω απλά τρέχω... Είμαι έτοιμη να τρελαθώ... Βλεπω τους ανθρώπους γύρω μου να με κοιτάνε σε φάση "WTF κοπελιά;" αλλά δεν δίνω σημασία... Ποναει το κεφάλι μου και ΠΕΙΝΑΩ!
Δεν γίνεται να πεινάω... Δεν πρέπει να πεινάω!
Άγνωστος Περαστικός- Κοπελιά εισαι καλά;
Vanessa- Όχι... Πεινάω.
Α/Π- Θες να φας κάτι;
Ναι εσένα! Αχχ τι λέω; Χάζεψα;! Δεν γίνεται να φάω τον καημένο τον άνθρωπο...
Vanessa- Όχι εντάξει θα είμαι...
Α/Π- Εντάξει...
Λοιπον πρέπει να κάνω κάτι προτού φάω κάποιον. Θα πάρω τηλέφωνο τον Aaron αυτός θα ξέρει κάτι...
Aaron- Παρακαλώ;
Vanessa- Aaron χρειάζομαι βοήθεια!
Aaron- Τι έπαθες;
Vanessa- Που να στα λέω... Μπορείς να έρθεις στην οδό... τώρα;
Aaron- Ναι σε 5 είμαι εκεί.
Vanessa- Οκ σε ευχαριστώ!
Και τώρα περιμένουμε...
[Time skip]
Vanessa- Αντε ρε Aaron που είσαι τόση ώρα;
Aaron- Δεν άργησα... Πες μου τι έπαθες και με έφερες εδώ βραδυατικα...
Vanessa- Πεινάω!
Aaron- Σοβαρα με έφερες μέχρι εδώ επειδή πείνας;!
Vanessa- Όχι όχι δεν κατάλαβες δεν πεινάω για φαΐ...
Aaron- Και για τι πείνας;
ΑΧΧ θα τον βαρέσω... Τον κοιτάω με ένα δολοφονικό βλέμμα και κατευθείαν γουρλωνει τα μάτια του...
Aaron- Πότε έγινες;
Vanessa- Πριν από καμιά ώρα... Πως δεν έφαγα κανέναν περαστικό ακόμα δεν ξέρω...
Aaron- Ηρεμισε και πάμε στο νοσοκομείο...
Vanessa- ΓΙΑΤΊ;;;
Aaron- Γιατι στο νοσοκομείο έχει άφθονο αίμα και κανένας δεν θα καταλάβει ότι λείπει κάτι...
Vanessa- Οκ... Να σε ρωτήσω κάτι;
Aaron- Οτι θες...
Vanessa- Μόλις πιω αίμα τι θα παθω;
Aaron- Θα γίνεις βρικόλακας. Και προτού πεις τίποτα βλακειες σχετικά με την καταστροφή της ζωής σου άσε με να σου πω δυο πράγματα... Πρώτον θα είσαι γρήγορη... Δεν θα μπορεί τίποτα και κανένας να σε φτάσει και δεύτερον και πιο βασικό θα είσαι αθάνατη και θα αποκτήσεις τόσες τέλειες ικανότητες που δεν θα έχουν οι άλλοι. Οπότε μην χαλιέσαι... Θα είσαι τέλεια όπως και πριν απλά τώρα θα έχεις και άλλα γαματα πράγματα πάνω σου...
YOU ARE READING
My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED]
VampireΗ Vanessa είναι ενα κορίτσι 18 χρονών που μένει στο Los Angeles με τους γονείς της και τον 19χρονο αδερφό της τον James. Τι θα γίνει όμως όταν η Vanessa γνωρίσει τους καινούργιους κολλητούς του αδερφού της; Θα παραμείνει η ζωή της φυσιολογική ή μήπ...