Βγήκα έξω από το σπίτι και είδα μπροστά μου ένα μαύρο αμάξι και έναν τυπο να με πλησιάζει...
?- Σας παρακαλω αφήστε με να τα κουβαλησω.
Είπε και μου πήρε την βαλίτσα από το χέρι...
Προχώρησα προς το αμάξι και ο ίδιος τύπος μου άνοιξε την πόρτα για να μπω μέσα.
Έκατσα μέσα στο αμάξι και μετά από λίγο μπήκε μέσα ο τύπος που ήταν και οδηγός... Η σιωπή επικρατούσε καθώς το αμάξι είχε ήδη ξεκινήσει για τον προορισμό του ο οποίος δεν ήξερα ποιος ήταν...
Vanessa- Με συγχωρείς μήπως μπορείς να μου πεις το όνομα σου;
?- Με λένε Martin και θα είμαι ο προσωπικός σου σοφέρ...
Vanessa- Αχα... Μηπως θα μπορούσες να μου πεις που ακριβώς πάμε; Εννοώ σε ποια περιοχή...
Martin- Δυστυχώς όχι... Θα ενημερωθείτε για το που βρίσκεστε όταν θα φτάσετε στο παλάτι...
Vanessa- Στο ποιο;
Martin- Εμμ δεν είναι ακριβώς παλατι αλλά στο μέγεθος μοιάζει...
Ειπε ο Martin... Μετά από αυτό δεν ξαναμιλησε κανένας και επειδη από ότι κατάλαβα το ταξίδι θα είναι μεγάλο έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη μου φόρεσα τα ακουστικά μου και ξεκίνησα να ακούω μουσική και να χαζεύω το τοπίο...
[Time Skip]
Καθώς είχα ακούσει όλα τα τραγούδια άνοιξα το κινητό μου για να δω τι ώρα είναι...
Λοιπον η ώρα είχε πάει 3:00pm και εμείς είμαστε ακόμα στον δρόμο... Πεινάω, διψάω και κατουριεμαι... Τέλειο;!
Vanessa- Martin μπορούμε να κάνουμε μια στάση;
Martin- Φοβάμαι πως οχι γιατί;
Vanessa- Πρέπει να κάνω την ανάγκη μου...
Martin- Αμ ναι όταν βρω τουαλέτες θα σταματήσω...
Vanessa- Εντάξει...
Ειπα και περίμενα υπομονετικά...
[15 minutes later]
Ευτυχώς ο Martin βρήκε γρήγορα τουαλέτες και ξαλάφρωσα...
Τώρα είμαστε μέσα στο αμάξι και συνεχίζουμε αυτό το ταξίδι...
Μα καλά που με πάει στον Καναδά;
[8:00pm]
Martin- Φτάσαμε...
Είπε ο Martin και κατέβηκε από το αμάξι και ήρθε να μου ανοίξει την πόρτα...
Βγήκε έξω από το αμάξι και κοίταξα το θεορατο κτήριο που βρισκόταν μπροστά μου...
YOU ARE READING
My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED]
VampireΗ Vanessa είναι ενα κορίτσι 18 χρονών που μένει στο Los Angeles με τους γονείς της και τον 19χρονο αδερφό της τον James. Τι θα γίνει όμως όταν η Vanessa γνωρίσει τους καινούργιους κολλητούς του αδερφού της; Θα παραμείνει η ζωή της φυσιολογική ή μήπ...