Cover by: katerinioo
Έχω αρχίσει να φοβάμαι λιγάκι...
Γιατί βγήκα βραδιάτικα για να συναντήσω έναν άγνωστο που πολύ πιθανόν να είναι δολοφόνος;; Μου το εξηγεί κάποιος;;
Είναι πολύ απλό... Επειδή είσαι ηλιθια!
Να σαι καλά συνείδηση... Ευχαριστώ πολύ!
Φοβάμαι πολύ! Μόλις έφτασα στο πάρκο... Ο παράξενος τυπάς με κοιτάει και πλησιάζει προς το μέρος μου. Ωραία τώρα τα έχω κάνει πάνω μου...
?- Vanessa;
V- Ποιος είσαι και την θες από την ζωή μου επιτέλους; Βγες στο φως (της λαμπας εννοείται) να σε δω...
Ο άγνωστος ήρθε προς το μέρος μου και το φως της λαμπας τον έλουσε... Δυστυχώς ή ευτυχώς φορούσε fullface και δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο του...
?- Συγγνώμη που σε έχω τρομάξει τόσο πολύ Vanessa. Δεν είχα τέτοια πρόθεση...
V- Πως ξέρεις το όνομα μου;;
?- Οποίος θέλει να μάθει κάτι το μαθαίνει...
V- Αυτά να μην έλεγες και να μου εξηγούσες για πιο λόγο με κουβαλήσει μέχρι εδώ τέτοια ώρα;;
?- Ήθελα να σε δω... Και να σου εξηγήσω κάποια πράγματα...
V- Όπως;;
?- Όπως το γεγονός ότι υπάρχουν οι βρικόλακες... Και ότι είσαι μια από αυτους...
V- Πας καλά; Δεν μου έχεις πει καν το όνομα σου και μου λες ήδη ασυναρτησίες... Δεν υπάρχουν βρικόλακες... Και αν υπήρχαν και ήμουν μια από αυτούς, πίστεψέ με, θα το ήξερα!
?- Είσαι απλά δεν έχεις ολοκληρωθεί ακόμα σαν Βρικόλακας πράγμα πολύ παράξενο γιατί στα 16 σου θα έπρεπε να είχε γίνει αυτό...
V- Κρίμα... Να όμως που τώρα είμαι 18 και δεν είμαι βρικόλακας... Αχού τι κρίμα!
?- Μην ειρωνεύεσαι σε παρακαλώ...
V- Γιατί τι θα μου κάνεις;; Θα με χτυπήσεις;;
?- Δεν πρόκειται να σε χτυπήσω...
V- Γιατί;; Επειδή είμαι κορίτσι; Χτυπά ρε δεν παθαίνω τίποτα!!
?- Δεν σε χτυπάω επειδή...
V- Τι επειδή ρε;; Τι επειδή;;
?- Επειδή είσαι πολύ σημαντική για εμένα... Επειδη σε... Άστο...
Είπε και εξαφανίστηκε. Μα πού πήγε αυτός ο παράξενος;; Με έφερε εδώ για να μου πει κάνα δυο αρλούμπες και μετά φεύγει έτσι;; Ούτε το όνομα του δεν μου είπε... Δεν έχει τρόπους... Πρώτα οι άνθρωποι συστήνονται και μετά μιλάνε...
YOU ARE READING
My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED]
VampireΗ Vanessa είναι ενα κορίτσι 18 χρονών που μένει στο Los Angeles με τους γονείς της και τον 19χρονο αδερφό της τον James. Τι θα γίνει όμως όταν η Vanessa γνωρίσει τους καινούργιους κολλητούς του αδερφού της; Θα παραμείνει η ζωή της φυσιολογική ή μήπ...