Κεφάλαιο 8

1.4K 100 8
                                    

Vanessa POV

Aaron- Καλημέρα...

Vanessa- Καλήμερα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για εχθές... Σε λίγο θα φύγω να μην σας ενοχλώ κιόλας...

David- Καλήμερα Vanessa και δεν έχεις να πας πουθενά... Μέχρι να φτιάξουν τα πράγματα με τους δικούς σου θα μείνεις εδώ... Δεν μας ενοχλείς καθόλου. Ίσα ίσα εμεις χαιρόμαστε που έχουμε παρέα!

Ειπε και μου χαμογέλασε πλατιά.

Ωρες ώρες τρομάζω με αυτό το παιδί. Νιώθω λες και μου έχει βάλει κοριό και ακούει τα πάντα. Τι στην ευχή βιονικό αυτί έχει;!

Aaron- Vanessa επειδή είμαι σίγουρος ότι σκέφτεσαι "μα καλά πως τα άκουσε όλα αυτά;" θα σου λύσω την απορία. Ως βρικόλακας έχεις και εσύ την ικανότητα να ακούς από μακριά τι λένε οι άλλοι. Επίσης εχεις την ικανότητα να μπαίνεις στο μυαλό τον άλλον, αλλά μόνο αν αυτοί οι άλλοι είναι άνθρωποι.

Vanessa- Ωπα ωπα κάτσε μισό λεπτό. Μου έχεις πει πολλές πληροφορίες και είναι ακόμα πρωί... Ούτε καφέ δεν έχω πιει.

David- Δίκιο έχει η κοπέλα ρε. Αντε φέρε και κάτι να φάμε...

Aaron- Τι είμαι ρε ο προσωπικός σου δούλος;!

David- Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα άμα ήσουν...

Vanessa- Ε μην μαλωνετε θα φτιάξω εγώ ότι θέλετε.

David- Τι; Όχι. Δεν ειναι ανάγκη μην ακούς αυτά που λέω με τον αδερφό μου. Πες μου τι καφές θες, πως τον θέλεις και τι θες να φας.

Aaron- Πας καλα;! Πριν από λίγο βαριόσουν να ξυθεις και τώρα παίρνεις παραγγελίες; Είσαι τελικά πολύ μυστήριος...

Οκ και τώρα μπορούμε όλοι να καταλάβουμε ότι α). Δεν είναι καθόλου λιγομιλητοι όπως μας είχαν δείξει αρχικά β). Είναι δύο κλασσικά αδέρφια που μαλώνουν για το παραμικρό. Αφού σταμάτησαν να μαλώνουν και φάγαμε όλοι το πρωινό, που ο David μας έφτιαξε, σηκωθήκαμε να πάμε μια βόλτα.

[Time Skip]

Νιωθω πολύ παραξενα που είμαι ανάμεσα σε δύο αγόρια 1,90 και έχω είμαι ο νάνος της παρέας, έχω ύψος 1,60. Νιώθω πολυυ κοντή...

Vanessa- Ε παιδιά τι καιρό κάνει εκεί πάνω;

Aaron- Αντε βρε κρυάδες μια χαρά είναι το ύψος σου.

David- Ναι... Οι κοντούλες είναι πολύ χαριτομενες!

Vanessa- Αντεεεε!

Πφφ... Δεν αντέχω άλλο τα πειράγματα τους. Πλάκα πλάκα δεν περίμενα ότι θα κάναμε παρέα... Στην αρχή μου φαίνονταν τόσο απόμακροι και παράξενοι αλλά τελικά δεν είναι.

My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED] Where stories live. Discover now