Κεφάλαιο 11

1.1K 73 12
                                    

Κάθομαι και σκέφτομαι εδώ και μια εβδομάδα για το θέμα των αγοριών... Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένη. Το μόνο που κάνω εδώ και τόσο καιρό είναι να ακούω την μουσική μου και να κλεινομαι όλο και πιο πολύ στον εαυτό μου... Δεν έχω κανέναν για να μιλήσω περί του θέματος και έτσι τα κρατάω όλα μέσα μου... Οι γονείς μου δεν έχουν αφήσει σημάδια ζωής και έχω να μιλήσω μαζί τους περίπου 1 μήνα... Το σχολείο το παράτησα... Τα παιδια μου είπαν ότι θα έχω μια αιωνιότητα για να το τελειώσω... Και δεν έχουν και άδικο... Επίσης δεν μιλάω τόσο με τον αδερφό μου. Είναι συνέχεια εκτός σπιτιού και αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να κάθομαι στο σπίτι με τα 2 αγόρια...

Aaron- Vanessa κατέβα λίγο κάτω που θέλουμε να σου μιλήσουμε.

Vanessa- Ποιοι θέλετε να μου μιλήσετε;

Aaron- Εγώ, ο David και ο αδερφός σου.

Vanessa- Οκ κατεβαίνω.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατέβηκα κάτω. Το κλίμα ήταν πολύ βαρύ και είμαι σίγουρη ότι δεν θέλουν να μου μιλήσουν για κάτι καλό...

James- Vanessa έχω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό...

Vanessa- Τι έγινε;

James- Οι γονείς μας...

Vanessa- ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΤΙ;

James- Πέθαναν...

Όχι όχι δεν μπορεί. Δεν θέλω να πεθάνουν... Δάκρυα ξεκίνησαν να τρέχουν ανεξέλεγκτα πήγα να πέσω κάτω όμως κάποιου τα χέρια με συγκρατησαν...

2 days skip

James- Είσαι έτοιμη;

Vanessa- Να δω τους γονείς μου σε ένα φέρετρο; Όχι βέβαια...

James- Και για εμένα είναι δύσκολο.

Vanessa- Ήταν ότι μου είχε απομείνει!

James- Τώρα θα έχεις εμένα!

Vanessa- Τιποτα δεν θα είναι το ίδιο...

1 month skip

Έχει περασει ένας μήνας από τον χαμό τους... Εγώ επέστρεψα στο σπίτι μας, με το ζόρι με άφησαν οι άλλοι να φύγω από το εξοχικό... Δεν ήθελα να μένω πια εκεί... Ήθελα να είμαι στο σπίτι που μεγάλωσα... Τώρα βέβαια τα πάντα μου τους θυμίζουν... Ακόμα δεν έχω μάθει πως πέθαναν.

Καθώς περπατούσα μέσα στο σπίτι πέρασα έξω από το υπνοδωμάτιο τους. Ήταν άδειο χωρίς αυτούς. Κορνίζες υπήρχαν παντού που μου τους θύμιζαν... Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως ήταν ότι υπήρχε ένα γράμμα πάνω στο κρεβάτι τους.

My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED] Where stories live. Discover now