Ce vis am putut avea.. Am visat ca m-am culcat cu seful meu.. Care, e langa mine acum. Stai! Ce??? Ma tine in brate!! Sunt si dezbracata!! Doamne, ce am facut?? Cum am putut? Mai proast, idioata, retardata si imbecila de atat nu credeam pot fii vreodata. Sar ca arsa din pat, fugind la baie.M-am culcat cu seful..
Numai asta auzeam in capul meu.. Cum am putut?.. Cum o sa mai dau ochii cu el? Sau cu Stephanie? Doamne, ajuta-ma!! Am ramas blocata in fata oglinzii. M-am spalat pe fata si am iesit sa imi iau schimburi. Cand am intrat in camera, nici urma de Matthias.. Cand a iesit? La cat de bulversata de ceea ce am facut, nici nu am auzit cand a plecat. Mai bine. Nu pot da ochii cu el.. Asta ar insemna ca mi-am semnat sentinta.. Pff.. Cum o sa cobor jos? Dar nici nu ma gandesc.. Imi iau schimburi si intru in baie pentru a mai sterge din ganduri.
Dupa o baie lunga de 40 de minute, poate si mai mult, ma hotarasc sa ies. M-am sters cu prosopul pufos, mi-am luat lenjeria intima pe mine si am iesit asa. Am deschis dulapul si am ales ce mi-a venit la mana. O pereche de pantaloni de trenning gri si un tricou alb. Mi-am luat fotoliul din camera si l-am pus langa geam.. Poate, ma mai linistesc putin.
Era putin peste ora 14, cand aud tipete de jos. Curioasa din fire, am coborat tiptil, fara sa ma auda lumea. Noroc ca eram desculta. Am stat ascunsa sa ascult:
??- Stii ca imi esti dator, Matthias. Asa ca ai face bine sa imi platesti datoria acum, altfel mori pe loc. Spune un barbat mai la 35 de ani, cu parul usor carunt, cu arma indreptata spre Matthias.
M- Si tu crezi ca ma sperii daca fluturi arma aia in fata mea? Nu imi e frica de moarte. Fa-o! Ce mai astepti?!
??- Oh, nu dragul meu Matthias. Nu te omor cu una, cu doua. Din nou, ai o datorie la mine.Cand am auzit ca a incarcat arma, am coborat cat de incet am putut. M-am intreptat spre ei. In caz de ceva, gasesc eu ceva cu care sa ii dau in cap.. Macar atat sa fac ca sa ma revansez. Cand am dat sa ma uit dupa ceva, l-am vazut pe om ca apasa pe tragaci. Matthias zambea. Nu am mai avut timp sa caut ceva, asa ca m-am aruncat in fata lui chiar in momentul in care am auzit glontul iesint de pe teava. Ramasesem blocata cu un zambet nevinovat, cu fata spre Matthias. Am auzit cum celalalt a fost pus la pamant de catre ceilalti, in timp ce eu cadeam usor. Matthias m-a prins rapid, m-a luat de mana, si inca socat, inainte sa vad iar negru, mi-a soptit:
M- Nu pleca!! Nu adormi!! Ramai cu ochii la mine!! Sa nu adormi da?? Sa nu indraznesti sa inchizi ochii!!
Tot ce am reusit sa zis a fost:
E- In sfarsit plec.. Data viitoare nu mai face datorii, ca nu mai are cine sa te salveze..
Apoi negru..
* Matthias p.o.v.
E- Nuuuu!!! Nu!! Tu te trezesti acum, ai inteles?? Haide!!! Ce e ineregula cu tine?? Trezeste-te!!! Pentru mine!!! Te rog!!!! Daca tu mori, eu pe cine mai iubesc???!!
Daca ea moare, de cine ma mai indragostesc?? De ce trebuia sa sara ea in fata mea??
M- Aduceti masina!! Pentru numele lui Dumnezeu, nu va mai holbati si aduceti nenoricita aia de masina!!!
Vorbeam printre lacrimi. De ce plang? Pentru frumoasa din fata mea care se stinge usor. Nu! Ea nu trebuie sa moara! Ea trebuie sa traiasca pentru mine. Sa fie numai a mea!! Nu!
E- Elisa, stiu ca ma auzi. Stiu ca esti inca acolo. Sa nu pleci, m-ai auzit?? Sa nu pleci!! Totul o sa fie bine, iti promit!! Doar nu pleca!! Am nevoie de tine!! De ce?? Doamne, de ce ea??? Unde e nenorocita aia de masina???? Aduceti-o mai repede sau muriti de mana mea!! Iubire, tu sa ramai cu mine, da? Tu sa nu mori. Uite acum urcam in masina. O sa ajungem repede la un spital. Nu pleca. Te rog!!!
Ii vad fata facandu-se palida. Nu! Daca ea moare, mor si eu!! Oricat de rece am fost, ea m-a dezghetat!! Daca ea moare, mor si eu!! Nuu!!!
Dupa 5 minute, ajungem la spital. Primul doctor pe care il vad, pe ala sar.
E- Asculta bine, bosorogule. Daca nu o faci bine pe printesa mea, te omor in cel mai urat mod posibil!!El incuviinteaza foarte agitat.
E- Gata printesa. O sa fii bine. Iti promit!! Doar nu ma lasa si tu singur!!
Am pus-o pe targa, si inainte sa plece i-am depus un sarut pe fruntea rece. Am inghetat pe loc cand am vazut ce rece e. Nu!! Te rog!! Doctorii au plecat cu ea spre o sala. Nu stiu, nu imi pasa doar sa fie bine, ca dau foc la intreg spitalul si cu mine inauntru!!
Poate.. Prea pasional? Stiu ca e la inceput dar.. O sa vedeti de ce scriu acum.. Kisses!!
CITEȘTI
Toti visam la imposibil
Ficțiune adolescențiInca de cand m-am nascut, traiesc un cosmar. Cu ce am gresit ca sa primesc asta? Elisa, fata de 18 ani, nascuta intr-o familie de traficanti de femei, este vanduta de parintii ei in Las Vegas. Acolo o intalneste pe Stephanie, care o ajuta sa treac...