Capitolul 4

3 0 0
                                    

      #Dupa 1 luna

    Aud sunete langa mine. Unde calul hergheliei din sat sunt? Incerc sa deschid ochii, dar nu pot. Pff.. Miroase a pastile. Asta inseamna ca.. Sunt in spital! Cacat! Numai pe la spitale ajung. Pana la urma, cu chiu cu vai, deschid si eu ochii si o vad pe Stephanie plangand. De ce? Imi inchid ochii si ascult.

   S- Cum ai putut? M-ai inselat cu panarama asta?? Merita sa moara! Asa si tu!
   M- Femeie, intelege ca am vrut doar sa profit de ea!! Plus ca ea a sarit pe mine! Si la cat de excitat de idee am fos, normal ca am profitat de ocazie. Pff.. Proasta mai esti..
   S- Si atunci de ce mai stai dupa ea aici? Ce vrei sa demonstrezi? Ca esti indragostit de ea? Sau ce?
   M- Daca nu iti aduci aminte, am cam cumparat-o. Si nu prea vreau sa moara din cauza mea. Nu vreau sa imi patez mainile cu sange, doar pentru ca ea mi-a salvat viata. Si pana la urma e vina ei ca e aici. Eu trebuie sa stau dupa curul ei, macar sa imi faca banii pe care i-am dat pe ea. Dupa aia, poate sa moara linistita si fara griji. Ca ma doare-n cot.
   S- Deci nu o iubesti?
   M- Normal ca nu prostuto. Eu pe tine te iubesc.

   Am asteptat sa iasa din salon. Pff.. Si el chiar credea ca il plac.. Ce prost.. Am facut sex cu el doar de nevoie. Si era primul la indemana. Si cum arata bine.. Nu aveam cum sa nu sar pe el. Pff.. Idiot.. Imi deschid ochii si in secunda urmatoare intra idiotul pe usa. Ma vede ca sunt treaza si vine la mine in fuga.

  M- Doamne! Elisa! Esti bine?? Nu pot sa cred!! In sfarsit!! Nu te misca! Vin imediat cu un doctor.
  E- M-ai scuti de o durere de cap daca nu ai mai veni o data cu doctorul si ai sta frumos afara.
   M- Elisa, ce e cu tine? Ce-ti veni de spui cuvintele astea?
   E- Pff.. Se mai face si pe prostul. Adu doctorul ala si iesi afara in mortii mei!! Mi-ai zapacit creierul!
  

   A ramas fara cuvine. Bun, asta si vroiam. In sfarsit a iesit si el afara. Pff.. Ce de perfuzii.. Mai putine nu puneau si ei?

    Dr- Intindeti-va domnisoara. Va iau un gram de sange si dupa va externez.
   E- Daca tot iei un gram de sange, ia si un kilogram de ura. O sa explodez intr-o zi la cata ura am.
   Dr- Ce n-as da sa sa scap lumea de ura, domnisoara.. Dar nu toti primim ceea ce vrem..
   E- Mie-mi spui? Stai calm ca stiu mai bine ca toti ce inseamna sa nu primesti nimic din ceea ce un adolescent are nevoie. Adica dragoste, ca vad ca nu intelegi.
   Dr- Suferi din dragoste?
   E- Cam asa ceva.. Ma rog.. N-are rost sa deschid subiectul. E ca si uitat.
   Dr- Gata si cu sangele. Te poti imbraca. Dar asteapta-ma sa semnezi foaia de externare.
   E- Ok. Multumesc frumos pentru ajutorul acordat.
   Dr- Asta imi e meseria. Vad ca nu ai primit dragoste, dar ai invatat sa respecti.
   E- Macar atat sa fac si eu daca altceva nu stiu. Spun asta in timp ce iese pe usa.

   Incep sa ma imbrac cu hainele aduse de.. Nu stiu cine.. Si.. Chiar nu imi pasa.. Dupa ce am terminat de imbracat, il astept cuminte pe doctor cu foaia aia nenorocita. Zici ca a intrat in pamant de nu mai apare.

   Dupa inca 10 minute de asteptare, in sfarsit apare. O semnez si imi da o reteta. Pe care oricum nu o folosesc la nimic. Ii multumesc politicos si ies pe usa. Cine ma putea astepta in afara de idiotul lumii? Nimeni. Nu as fii vrut sa ma astepte cineva. Trec pe langa el si ma indrept spre masina. Urc pe bancheta din spate si nu mai scot un sunet.

   Dupa circa 15 minute de mers ajungem inapoi la castelul groazei. Altfel nu am cum sa ii spun. Urc direct la mine in camera si trantesc usa cu putere, ca sa se auda ca nu am chef de ei. Intru in baie si imi fac un dus rece si lung ca sa imi mai limpezesc mintea. Dupa ce ies, ma imbrac cu ce prind la mana si ma duc spre geam. Trag jaluzelele, sa fie intuneric in camera, sting lumina si ma trantesc in pat. Stau asa minute bune, uitandu-ma la tavan, cand aud un tipat de jos. De data asta nu mai fac pe curajoasa sa cobor jos. Iar ajung in spital. Raman asa. Incremenita. Zici ca m-am transformat in piatra.

   #Dupa 3 zile

    Chiar ca am inebunit in camera asta. Nu am mai iesit de aici de 3 zile!! Fuckin' 3 zile!! Bine.. Poti pune chestia asta pe faptul ca, nu tu pofta de mancare, nu tu pofta de susoteli, nu tu pofta de Matthias, nu tu pofta de viata. Inima mea parca e de gheata. Putin imi pasa. Atata timp cat nu ma deranjeaza nimeni. Stai.. Ce ziceam? Ah da.. Sa nu ma deranjeze nimeni.. Nu am norocul asta. Ca deja aud batai in usa. Spun un rece si sombru "intra", de zici ca nu am mai scos un cuvant pe gura de 1 an.. Oare cine sa fie? Nimeni altul decat... (Sa bata tobele!!!) Idiotul lumii!!! Pff.. Chiar nu vrea sa imi dea pace cateva zile. Mai e si beat manga.. Pff.. Nu prea tine la alcool.. Pizda..

    M- Printesa, de ce nu ai mai iesit din camera ta? Spune printre sughituri si incercand ca se tina pe picioare.
   E- Avand in vedere starea in care esti, nu vreau sa iti raspund. 1 la mana, nu imi mai spune printesa (zici ca sunt un lup care are prada in fata, prada vrand sa fuga si el maraind un fel de " unde fugi..?"), 2 la mana, dormi si vorbim dupa.

   M-am indreptat spre usa sa ii deschid usa, dar cand m-am intors sa il las sa iasa, am ramas cu stupoare ca el tocmai a cazut la mine in pat si zice:

   M- Hai langa mine, frumoaso.
   E- Stephanie!! Ia-ti amirezatul si betivul din camera mea, ca il desfigurez!

   Stephanie a aparut in urmatoarele 10 secunde si s-a chinuit sa il ridice de pe pat si sa il ia de aici. Doamne, multumesc ca imi dai rabdare. Intr-un final, au iesit dar nu inainte sa ii zic lui Stephanie:

    E- Ai grija de amorezatul tau. Incearca sa il faci sa nu mai intre la mine in camera. Vrea ceva de la mine, cum ar fii sa imi spuna programul, sa ti-l spuna tie si vii tu sa imi transmiti. Nu am nevoie de alte batai de cap din partea lui.







Pff.. Dura am mai fost la final.. Probabil vorbesc nervii din mine.. Mdeah.. Kisses!! 

Toti visam la imposibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum