3.bölüm [Baş Belası]

487 23 14
                                    

Oha bu o çocuk nasıl olur.

Sabahki bana yazik deyip omuz atan beyinsiz değil mi bu. Oha ve gel yanima otur dedi. Şeytan diyorki git çak agzina neyse Emlyn sakin ol.sakin ol. Bi ses beni o hayal kurduğum bütün herşeyi silip attı.

-Emlyn canim bir sorun mu var ?.

-h.hayir bayan iiii

- bayan Taylor simdi kekelemeyi kes ve yerin otur dersi daha fazla bölme dinlemek istemiyorsan CIK disari.

Yok daha neler tanrim. Bugün bütün kötülükler benim tarafimda.Basimi sallayip o çocuğun yanina doğru ilerlerdim. Of çekerek yanina oturdum. Bana yine o ezici ve bi okadarda çekici gülüşü ile Gülümsedi. Yok daha neler Emlyn kendine geel kendine gel.Kafami sirama yasladim ve bütün bunlarin rüya olmasini diledim. Ama ne yazik kafami kaldirinca bayan Taylor un bana sinirli bir bakis attigini farkettim. Defterimi cantamdan cikardim ve ders hakkında birkaç not aldim. Çok geçmeden zil calmisti. Bayan Taylor siniftan cikinca arkasindan bir ton küfür etmedim degil. Tam ayağa kalkcaktim ki Biri önümü kesti. Kafami kaldirdigimda yanimda oturan gencin olduğunu farkettim.

-merhaba cici kiz ben Thomas. Bu okulun sahibinin oğlu.

-sahibinin oğlumu yani bu okul sizin ?

-bunun neresini anlamadin?

-haa ondan bu havalardasin

-Efendim ?

-Bunun neresini anlamadin diyerek omzuna vurdum ve bir zafer kazanmış gibi siniftan ciktim. Ha Emlyn 1-1 eşitiz. Siniftan ciktim ve lavaboya doğru ilerledim elimi yüzümü yikadim ve kantini aramaya koyuldum. Tam kantine giderken bir kiz onumu kesti.

-Merhaba ben Alice.

-merhaba bende Emlyn

- kantinemi gidiyorsun.

-evet beraber Gidelim mi

-olabilir bende arkadaş arıyordum.

-peki :)

Beraber kantini gittik ben bir tost ve ayran aldim. Oda sadece gazoz aldi. Bos bir masaya oturduk. Sohbet ettik. Bizim alt kattaymis sinifi bizden bir sinif büyük. Sevgilisi varmis. Okulun popilerinden Biriyle cikiyormus. Derslerle pek alakasi yokmuş. Baba parasi yiyor yani. Bunları konuşurken masaya bir kiz grubu yaklasti. Haa bu okulun sahibinin oğlunun yani Thomasin sevgilisi.

-Hişt pasakli baksana bi.

-Banami dedin diye söyledim kiza.

-senden pasakli varmi burda dedi ve arkasındaki 2 kiz ile kahkaha atti. ama kahkaha değil resmen anirdilar.

-Burda pasakli yok ama eşek gibi aniran 3 kiz var dedim

Alice doğru döndüm ve zil caldim kalkalim mi? diye sordum

basiyla onayladi ve masadan kalktik. Bana laf yapan grup liderinin omzuna vurup oradan ayrildim. sinifa girdiğimde Thomas yerinde yoktu. yerime geçtim ve oturdum. çok geçmeden hoca geldi. Ders başladı ama Thomas gelmemişti. Sanane Emlyn yaa sanane sevgilisinin yanindadir diye geçirdim içimden ve basimi sirama koydum.

- Kalk!

biri basimda bagiriyordu. Bagirmak değil resmen kulak zarimi s*kti.

-Kalk diyorum!

-Kalksana sevgilimin yaninda

Emlyn kalk ve şunun agzina çak iki tane diye geçirdim aklimdan. Basimi kaldirdim ve tabi birşey diyemedim.

Yanina baktigimda Thomas bana siritiyordu. Birşey demeden yerinden kalktim ve lavaboya gittim. Elimi yuzumu yikadim ve lavabodan ciktim. Karsimda bir çift babet ile karsilastim. kafa mi kaldirdigimda bu Alice di.

- Yürürken kafani kaldir Şapşik diyip basima vurdu.

-Ah Alice acidi deyirek guldum.

- Gel seni buranın yuzme havuzuna goturecegim çok güzel

- yüzme havuzumu ohh ne güzel :)

-Hadi bakalim

diyerek salona doğru ilerledik.

-Oha çok guzel Alice

-Beğendin mi deneyelim ?

-olmaz.

-niye Emlyn.

-Ben yüzme bilmiyorum ve havuzdan korkarim.

-Cidden mi

-Evet dedim üzülerek

Arkadan bir ses
"O zaman Sorry baby ama sen kaşındın"

demesiyle kendimi soğuk suyun içinde buldum.

-H.Hayiir.

Rüyamda ki BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin