10. Bölüm

179 8 0
                                    

merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu fakat fazla beğeni ve yorum gelemediği için yeni bölüm paylaşmadım. Kusura bakmayın bazı sorunlar dan dolayı da yazamasigim oldu. Beğeni ve yorum bekliyorum. Biliyorum bu bölüm de az yarın 2-3 bolum gelir sizlere bağlı canlar seviliyoesunuz :******** bu arada multimedya daki Alex yeni kahramanimiz :)

HATIRLATMA

evet yaklaşık bi 15/dakika falan. ardından lavabo dan çıktım. yürüyordum ki biri beni çevirip duvara yaslayana kadar. korkuyla gözlerimi kapamışim. karşımdaki beni cidden şaşırttı....

Bu da kim ? Tanımadığımız biriydi kesin. Aslında yüzü tanıdık gelmişti. Belki de okuldan olabilir. Aniden

-napiyorsun sende kimsin ?
+ Emlyn beni tanımadın mı ?
-adımı nerden biliyorsun evet taniyamadim kimsiniz acaba ?
+eski lisendendim cidden tanımadin mi ben Alex

Diyip elini uzatmıştı. Eline baktım aslında tanımadan bile tanıdım derdim çocuk afeet yani. Kibarca gulumseyip elini sıktım.

- aaa tanıdım tabi
+biseyler içmeye be dersin.?
- çok sağol ama şuan beni içeride biri bekliyor
+ peki tekrar görüşelim diyip beni öptü. Yooh daha neler ilk tanışma da. Lise arkadaşım diye bisey demiyorum.
Anaam Chris beni bekliyor çocuk meyve verdi o derece. Hızlı hızlı içeriye gittim. Etrafına baktım ama göremedim. Kapıya doğru ilerlerken biri benim kolumdan tuttu. Ay bu ne gibi gece gece ekşin aksiyon. Hizla arkami döndüm. Tam ağzımı açtım ki karşımda 32 diş siritan chrisi gördüm. Bende gülümsedim. Öptük birbirimizi ve iilerlemeye başladık. Cidden kalabalıktı. Bir yer bulup oturduk.

+birşeyler içmek ister misin emlyn ? Diye sordu Chris
-AA olabilir bir tane meyveli kokteyl alayım.

Dedim biri bi anda kahkaha patlattı. Ama bu Chris değildi. Kafami çevirdim ve o lanet yüzle karşılaştım.

-seni burada görmek ne güzel bayan Emlyn Watson.

Rüyamda ki BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin