Bekle yeni hayat ben geliyorum.Ay çok kapıldım galiba biraz yavaş ol Emlyn. Her neyse okula geç kalıcam ilk günden hocalarla papaz olmak istemiyorum. Telefonumu masamın üstünden alıp aşağıya indim. Şoför Park amca beni bekliyordu bu adamın adı niye böyle kendisi gibi tuhaf.ama beni çok sever bende park amcayı. Gerçek amcam gibi. Çok geçmeden arabaya bindim ve okula gitmemizi söyledim. Okulu daha önce hiç görmedim. Bay çok bilmiş babam seçti. Kendisi çok katı kuralları olan biri kimse onun laflarına karşı gelemez. Her ne kadar uzak olsakta bu huyunu seviyorum. Birinin bana seslendiğini farkettim.
-Emlyn hanım.
-Emlyn hanım.
+hııı ?
-okula geldik Emlyn hanım.
+ haa peki park amca okul çıkışı beni alma tek başıma gelmek istiyorum.
-ama Emlyn hanım.
+ Lütfen park amca
-peki Emlyn hanım iyi dersler.
Teşekkür edip arabadan indim ohaaaa babam tamda benim istediğim gibi bir okul bulmuş ama burada çok havalı insanlar vardır. Yürümeye başladım. Okulun kapısından içeriye girdim. Ama müdürün odasını bilmiyorum. Kime sorsam acaba. Of en iyisi kendim bulmaliyim.Merdivenlerden yukari cıktım. Fazla kalabalık bir yermiş. Koridorda yürümeye başladım. Mini etekli kızlar ağızlarında çak çak sakız iyyy yazık bunlara yazık valla.
-kime yazık yeni öğrenci.
Kime mi yazık şu kızlara.
-karşı sınıfta olanlar mı?
Evet . Ama bir dakika ya ben nasıl kendime soru soruyorum hem bu erkek sesi dememle arkami döndüm. Ve alayli bir şekilde gülümseyen bir suratla karşılaştım.
-sen kimsin
-demin yazık dediğin kızın sevgilisi
-ne duydun mu
Agzim bir karış açıldı. Eminim yanaklarım kızarmıştır.
-ne oldu utandın mı.
Dedi alaylı gülümseyerek.
-yazık deyip omzuma vurup geçti. Buda ne ilk günden ha rezil oldum nerde şu lanet müdürün odası. Büyük uğraşlarım Sonunda buldum. Sınıfımı ve ders programimi alarak odadan çıktım. Sınıfım 3.kattaymış bir kat daha çıktım. He işte buldum derse çoktan girmişler. Kendime çeki düzen verip kapiyi çaldım. İçeri girdim.
-merhaba ben yeni öğrenci Emlyn swity.
-Demek yeni nakil öğrenci sensin hoşgeldin. istediğin yere oturabilirsin.
Bu ne ya döveseydin bari. Gülümseyip sınıfa göz gezdirdim. Birden biri " Burası boş istersen oturabilirsin"
dediğini duydum. Oha bu o çocuk nasıl olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyamda ki Bela
VampirosEmlyn. 17 yasında soluk tenli sapsari uzun saçlara ve seksi fiziğe sahip bir genc kiz. 7 yasindayken bir trafik kazasinda annesini kaybetmiş yalniz bir kiz her ne kadar babasi ile yaşasa bile. Ruyasinda annesinin sürekli aşık olma diye uyardigi bir...